دانلود Symantec Endpoint Protection 14.3.3385.1000 – آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک

دانلود Symantec Endpoint Protection 14.3.3385.1000 – آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک


منبع: پی سی دی

111

1399/11/3

13:35


دانلود Symantec Endpoint Protection 14.3.3385.1000 - آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک

نرم افزار Symantec AntiVirus را با محافظتی پیشرفته در مقابل خطرات ترکیب کرده تا محافظتی بی نظیر در برابر بدافزارهای مربوط به لپ تاپ ها ، کامپیوترها و سرور ها ارائه دهد. این برنامه ماواری یک نرم افزار آنتی ویروس ساده بوده و دارای تکنولوژی های حفاظتی ضروری و یکپارچه در یک کنسول مدیریتی خود است. جهت مشاهده امکانات این آنتی ویروس به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

امکانات نرم افزار Symantec Endpoint Protection :

– عامل و میز فرمان واحد :

این نرم افزار یک عامل واحد برای تمام تکنولوژی های Symantec Endpoint Protection و Symantec Network Access Control می باشد که رابط کاربری یکپارچه ای برای مدیریت تمام آنها را فراهم می کند. تمام آنها از یک روش ارتباطی واحد و سیستم متقابل تکنولوژی های symantec پیروی می کنند. دارای آپدیت های مجزای برنامه و رویه ی آن بوده و همچنین نیازی به تغییرات کاربری وقتی که برنامه ی Symantec Network Access Control را نصب می کنید ، نخواهد بود.

– پشتیبانی از چندین سیستم عامل

هم اکنون این نرم افزار از سیستم عامل های ویندوز ، مکینتاش و لینوکس پشتیبانی می کند.

– میز فرمان وب

این برنامه ی مدیریت تنظیمات کاملی برای ادمین ها ایجاد می کند.ساخت گزارش و یک داشبورد کامل از ویژگی های این برنامه است.مدیریت آسان ، حذف خودکار مشکلات موجود ، نصب Client های جدید و گزارش دهی آنان، مدیریت کاربران ویندوز و مکینتاش از یک کنسول مشابه از ویژگی های این نرم افزار است.

– اسکن فوق پیشرفته ی خطرات

“حفاظت بر پایه رفتار ” این برنامه ،کامپیوتر شما را در برابر تمام خطرات ناشناخته محافظت می کند.بر خلاف تکنولوژی های اکتشافی ، این نوع اسکن هم رفتارهای خوب و هم رفتارهای خطرناک برنامه های ناشناس را اسکن می کند که ضریب تشخیص بدافزارها را افزایش می دهد.بدون نیاز به تنظیمات به صورت دقیقی بدافزاها را شناسایی کرده و ضریب خطای آن بسیار پایین است.

– تشخیص پیشرفته ی Rootkit و حذف آن

Symantec Endpoint Protection محافظتی قدرتمند در برابر Rootkit ها توسط انتگرال گیری VXMS ایجاد می کند.در نتیجه امکان آنالیز دقیق و تعمیر را برای سیستم عامل ایجاد می کند.تشخیص و حذف Rootkit  های بسیار پیچیده ، صرف جویی در زمان و هزینه برای بازیایی سیستم های آلوده از ویژگی های این نرم افزار است.

– کنترل برنامه

به ادمین ها امکان کنترل دسترسی پردازش های خاص  ، فایل ها و پوشه ها برای کاربران و برنامه ها را می دهد.آنالیز قدرتمند برنامه ها ، کنترل پردازش ها ، کنترل دسترسی به فایل و رجیستری و کنترل ماژول ها و DLL ها از دیگر امکانات آن هستند. ادمین توسط آن می تواتد فعالیت خاصی را به عنوان فعالیت مشکوک یا خطرناک برگزیند که اینکار از گسترش بدافزارها و تخریب جلوگیری می کند.

– کنترل دستگاه های جانبی

کنترل دستگاه های جانبی ای که می توانند به یک سیستم متصل شوند و چگونگی استفاده از آنها در دست ادمین خواهد بود. این نرم افزار نقطه ی پایانی را برای جلوگیری ارتباطات از درایوها ، رایت کننده ی سی دی ، پرینترها و فلش های USB ، قفل می کند.

– ابزار ریکاوری Symantec Endpoint

این ابزار سیستم های بشدت آلوده شده را کاملا بازیابی می کند.این یک سی دی Bootable می باشد که دارای تکنولوژی قدرتمند حذف بدافزارهای شرکت Symantec است.این ابزار بوت ، کامپیوتر را به صورت اختصاصی و بدون ویروس اجرا می کند پس بدافزار به راحتی و با امنیت بالا حذف می شود.

– کارآیی سرور و کاربر بهینه شده

زمان بوت برای کاربرهای بهینه شده و زمان بالا آمدن برنامه ها نیز کم شده که این مسئله حفاظتی کامل و کارآیی بهتری برای تمام کاربران و در تمام محیط ها را فراهم کرده است.

– محیط مجازی ایمن

تراز استفاده شامل گزینه ی نمایش تصادفی آمار وقتی که اسکن یا آپدیت در حال اجرا می باشند و و جلوگیری از دریگیری منابع و کاهش کارآیی CPU می باشد. به علاوه مونور اسکت بهینه شده ی این نرم افزار شامل میزان سازی آگاهانه می باشد.

– گزارش دهی و تجزیه تحلیل حرفه ای

این برنامه هم اکنون دارای مجموعه ی حفاطتی Altiris™ IT می باشد.این ابزار یک متمم و ابزار توسعه ی گزارش دهی سنتی Symantec™ Endpoint Protection می باشد که یک تحلیل چند بعدی و گزارش های گرافیکی قدرتمد را در یک داشبور ساده برای شما فراهم می کند.

دانلود

نیم بها

دانلود آنتی ویروس Symantec Endpoint Protection

نسخهحجمسرور پی سی دی
64Bit120MBDOWNLOAD
32Bit108MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Symantec Endpoint Protection 14.3.3385.1000 - آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. قبل از نصب باید حتماً تمامی نرم افزار های Trial شرکت Symantec را Uninstall و سپس کامپیوتر را restart کنید.
3. نرم افزار را به صورت standard client mode یا unmanaged client modes نصب کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو