دانلود AquaSoft SlideShow Ultimate 12.1.06 – درست کردن اسلاید شو عکس

منبع: پی سی دی

68

1399/11/3

13:37


دانلود AquaSoft SlideShow Ultimate 12.1.06 - درست کردن اسلاید شو عکس

با استفاده از نرم افزار AquaSoft SlideShow می توانید تنها با اضافه کردن عکس ها و ویدئوهای خود ، درست کردن اسلاید شو عکس زیبایی برای اجرا در کامپیوتر و DVD پلیر ها بسازید. ابزار قدرتمند این نرم افزار مانند TimeLine چند بخشی، StoryBoard و ابزا طراحی صفحه بندی آن به شما در ساخت انیمیشن های زیبا به همراه حرکت در مسیرهای خاص، بزرگنمایی، افکت های مختلف و حرکات دوربین را می دهد. همگام سازی عکس ها با موزیک یا ضبط صدای گوینده از دیگر امکانات AquaSoft SlideShow می باشند. شما می توانید روی اسلایدشوهای خود، متن اضافه کنید و با انتخاب افکت های حرکتی، انیمیشن های زیبایی از متون ایجاد کنید.

امکانات برنامه درست کردن اسلاید شو عکس AquaSoft SlideShow :

–    ساخت Presentation چند رسانه ای : فیلم برداری و عکس برداری از زندگی روزمره تنها آغاز کار است. حالا شما می توانید با استفاده از عکس ها و ویدئوهای خود، Presentaton های زیبا خلق کنید. همه چیز از باربیکیوی حیاط خلوت تا جلسات رمسی شرکت ها با استفاده از AquaSoft SlideShow برای ساخت شوهای چند رسانه ای ، ظاهر بهتری خواهند داشت. اینکار تنها با چند کلیک انجام می شود.
–    قالب های اسلایدشو : آیا دوست دارید که بتوانید یک اسلایدشو را در زمان کمتری طراحی کنید ؟ آیا به ایده هایی برای آغاز کار نیاز دارید؟ پس می توانید از قالب های از پیش آماده نرم افزار استفاده کنید و با اضافه کردن عکس، موزیک و ویدئو اسلایدشویی زیبا خلق کنید. برای پایان کار تنها نیاز به انتخاب افکت های ویژه روی اجزا است.
–    نمایش اسلایدشو : اجرای عکس ها روی تلویزیون، کامپیوتر یا پروژکتور بدین ترتیب آسان می شود. شما حتی می توانید کار خود را روی یک DVD رایت کنید و یا یک فایل EXE با قابلیت اجرای خودکار تولید کنید.
–    HDTV و رایت : رایت کارها روی CD و DVD یا خروجی اسلایدشو به صورت HDTV در فرمت های AVI و WMV تنها چند کلکی نیاز دارد.
–    تصحیح اسلایدشو : کار بر روی پروژه های پیچیده و آبجکت ها مانند عکس ها و ویدئوهای موجود در اسلایدشو در AquaSoft SlideShow بسیار ساده است. رابط کاربری نرم افزار دارای 2 حالت TimeLine و StoryBoard می باشد. شما می توانید روی هر فصل حرکت کنید و هر فصل نیز خود به ترک های مختلف تقسیم می شود که هر کدام دارای آیتم های متعددی هستند.
–    افکت ها و انیمیشن ها : ساخت آثار هنری زیبا به همراه افکت های متعدد از دیگر امکانات AquaSoft SlideShow می باشد. بیش از 130 افکت حرکتی و 100 افکت متن در این نرم افزار وجود دارد. دستکاری افکت های بزرگنمایی و مسیر حرکت ها و چرخش ها نیز در این نرم افزار ممکن است.

 

دانلود

نیم بها

دانلود نرم افزار درست کردن اسلاید شو عکس AquaSoft SlideShow

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی327MBDOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. سریال نرم افزار را از فایل Serial دریافت کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو