جدیدترین روش های کاشت مو را با کلینیک رویان سلامت بشناسید!

منبع: نبض ما

115

1399/11/3

14:26


آیا تا به حال تجربه کاشت مو را داشته اید؟ درباره چگونگی انجام این عمل زیبایی چه می دانید؟ با توجه به اینکه افراد هر روزه به دنبال روش های جدیدی برای افزایش زیبایی خود هستند، پزشکان سعی می کنند راه های جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند.  یکی از راه های جدید زیبایی برای کسانی که پوستشان حالت چروکیده و افتادگی پیدا کرده تزریق چربی به صورت است.

ممکن است با بالا رفتن سن احساس کنید که مو های شما ریخته و حجم آن بسیار کم شده است؛ بنابر این تصمیم می گیرید که سراغ راه های زیبایی مانند کاشت بروید. اکثرا آقایان سراغ این نوع عمل زیبایی می روند و طرفداران بیشتری نسبت به خانم ها دارد، اما به طور قطع نباید این عمل را به آقایان نسبت داد.

هنگامی که قرار است سراغ راه های زیبایی بروید، باید مکانی مناسب را انتخاب کنید. کلینیک رویان سلامت یکی از بهترین مراکزی است که با جدیدترین روش های زیبایی به شما کمک خواهد کرد. اگر اطلاعات زیادی درباره روش های جدید زیبایی مو نمی دانید، با ما همراه باشید.

در این گفتار بر آنیم درباره جدیدترین راه های کاشت با شما صحبت کنیم و مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

روش Super FUE چیست؟

روش های زیادی برای افزایش زیبایی وجود دارد. یکی از این روش های نوین که در سراسر دنیا از آن استفاده می شود، Super FUE خواهد بود. این روش در کلینیک های زیبایی به منظور کاشت مو صورت می گیرید.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است، این روش عوارض بسیار کمی دارد و جزو موثر ترین راه ها خواهد بود. بنابر این هیچ نگرانی برای انجام آن وجود ندارد. کلینیک ها در صورتی که از این روش برای کاشت استفاده کنند، افراد زیادی به سمت آن ها جذب خواهند شد.

به دلیل انجام روش های سنتی بسیاری از افراد از انجام عمل های زیبایی صرف نظر می کنند؛ زیرا این روش ها نه تنها اثر چندانی نداشت؛ بلکه عوارضی نیز برای افراد ایجاد می کرد. بنابر این پزشکان به فکر یافتن راهی کم خطر و با اثرات بیشتر افتادند و در نهایت به روش Super FUE رسیدند.

این راه درمانی جدید تنها برای موهای سر استفاده نمی شود؛ بلکه برای کاشت ریش و سبیل نیز مناسب خواهد بود و تاثیر قابل توجهی در افزایش حجم مو ها دارد.

روش SUT را فراموش نکنید

کلینیک هایی که کار های زیبایی مانند تزریق چربی به صورت یا کاشت را لنجام می دهند، باید به بهترین دستگاه ها و روش های روز دنیا مجهز باشند. یکی از بهترین روش هایی که برای کاشت انجام می گیرد، SUT خواهد بود.

با توجه به کوتاه بودن زمان درمان این روش در عرصه زیبایی جزو پرطرفدار ترین ها قرار گرفته است و سالانه افراد زیادی برای افزایش حجم مو یا کاشت دوباره از آن استفاده می کنند. در این روش از فولیکول های بانک موی متقاضی استفاده می شود.

حتی در صورتی که قبلا هم روش های دیگر کاشت را امتحان کرده باشید و نتیجه ای حاصل نشود، باز هم این امکان را دارید که از روش SUT استفاده کنید. اگر به دنبال نتیجه دلخواه در کمترین زمان ممکن هستید، همه روش های سنتی و قدیمی کاشت را کنار بگذارید و سراغ این راه جدید بروید.

در این راه متقاضی طی عمل جراحی بیهوش نمی شود و تنها از بی حسی موضعی استفاده خواهد شد. همچنین برای استخراج فولیکول ها پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک به کار گرفته می شود و به نوین ترین حالت ممکن فولیکول ها نگهداری یا پرورش داده خواهد شد.

کاشت مو

مناسب ترین روش کاشت مو را چگونه تشخیص دهیم؟

هنگامی که برای افزایش حجم مو های خود قصد عمل جراحی دارید، قطعا به پزشک مراجعه خواهید کرد. پس از آن پزشک با بررسی دقیق مو، پوست سر و فولیکول های شما تشخیص می دهد که آیا روش کاشت برای موهای شما پاسخ می دهد یا خیر.

خدمات دیگر : یکی از بهترین خدمات کلینیک رویان سلامت نیز تزریق چربی به صورت است.

در ادامه آزمایشاتی از شما گرفته می شود که بهترین روش درمان برایتان صورت بگیرد و در کمترین زمان ممکن نتیجه دلخواه به دست آید؛ بنابر این مهم ترین بخش مشورت با پزشک است که در صورت نتیجه نداشتن کار هزینه بیهوده پرداخت نشود.

توجه داشته باشید که کاشت مو تنها برای موهای سر انجام نمی شود، بلکه با خالی شدن یا ریختن ریش و سبیل نیز شما این امکان را خواهید داشت که با عمل جراحی حجم آن را افزایش دهید؛ بنابر این دیگر جای نگرانی برای از دست دادن مو های سبیل یا ریشتان نخواهد بود.

با کلینیک رویان سلامت بهترین ها را تجربه کنید

همان طور‌که می دانید، برای انجام عمل های زیبایی ازجمله کاشت باید به کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه کنید. روبان سلامت یکی از بهترین مراکزی است که کار های زیبایی آنجا انجام خواهد شد. در این کلینیک از بهترین و مدرن ترین دستگاه ها یا روش های روز دنیا استفاده می شود.

همچنین پزشکان زبده و متخصصی که در روبان سلامت حضور دارند، جزو بهترین ها به شمار می روند و برای شما نتیجه خوبی را به همراه خواهند داشت. تنها کافی است که برای انجام عمل های زیبایی خود به این کلینیک مجهز مراجعه کنید.

با این کار مطمئن خواهید بود که کار های زیبایی شما با پیشرفته ترین روش های روز دنیا صورت می گیرد و نتیجه خوبی در انتظار شما خواهد بود؛ بنابر این زیبایی دوباره خود را از کلینیک رویان سلامت به راحتی هرچه تمام تر هدیه بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو