پارک جنگلی تلو تهران

منبع: تاپ تراول

137

1399/11/3

18:18


لیدوما تریپ

پارک جنگلی تلو تهران

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای تهران یعنی پارک جنگلی تلو را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

پارک جنگلی تلو تهران در بزرگراه شهید بابایی کیلومتر ۵ جاده تلو واقع شده است. این پارک جنگلی با فضای آروم و زیبایی که دارد می تواند یک روز خوب همراه با آرامش را برای علاقه مندان به طبیعت فراهم کند.در این پارک امکاناتی مثل آلاچیق و فضای بازی برای کودکان هم وجود دارد تا با خیال راحت بتوانید با خانواده یا عزیزانتان به تفریح و استراحت مشغول شوید.

این منطقه ی طبیعی زیبا، با احداث مراکز خدماتی، تفریحی و ورزشی، تبدیل به قطب تفریح شرق تهران گردیده است. لازم به ذکر است که جاده ی منتهی به این پارک هم مملو از چشم اندازهای زیبای طبیعی است که خاطرات خوبی را رقم می زند. برای رسیدن به این پارک جنگلی، بزرگراه شهید زین الدین را به سوی شرق بروید، خروجی جاده دماوند را طی کنید، پس از دور برگردان، در جاده ی تلو حرکت کنید.

پارک جنگلی تلو تهران

پارک جنگلی غزال که به نام بوستان تلو تهران نیز معروف است، در شمال شرق تهران ( شرق جاده تلو ) واقع است. از نظر بزرگی در رتبه چهارم قرار می گیرد، این پارک زیبا با داشتن امکاناتی مانند آلاچیق، زمین بازی کودکان، مراکز خدماتی، تفریحی و ورزشی میباشد.

آدرس: تهران بابایی شرق خروجی تلو شمال، ورودی جاده شهرداری،پایان خیابان ورودی پارک




   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو