دیدار با «سولماز حصاری» و تصاویر مدلینگ

دیدار با «سولماز حصاری» و تصاویر مدلینگ


منبع: روزیاتو

291

1399/11/3

21:12


سولماز حصاری دختر اردیبهشت ماهی متولد سال شصت و یک در تهران است که از سال ۱۳۸۷ به عنوان مدل و هنرپیشه مشغول به کار است. سولماز حصاری دانش آموخته کارشناسی علوم آزمایشگاهی است اما مثل نفیسه روشن و بسیاری از سلبریتی های سینما و تلویزیون و تئاتر، عاشق هنر هفتم شد.

فیلم شناسی سولماز حصاری

نخستین فعالیت سینمایی سولماز حصاری، فیلم سینمایی آبنبات چوبی به کارگردانی امیر فیضی بود. او سابقه دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ندارد و اخیرا نیز با محسن ورمزیار ازدواج کرد. سولماز حصاری در سینما، در چند فیلم دیده شده است.

فیلم دختران همه می میرند، فیلم فرزند خوانده به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد، فیلم متل قو به کارگردانی مسعود نوابی، فیلم پانسیون دختران به کارگردانی مریم ابراهیم وند، فیلم شام عاشقانه سه نفره به کارگردانی جواد مزد آبادی و فیلم هزار سال با تو به کارگردانی حسین طبیب زاده. سولماز حصاری در سال های اخیر در چند سریال حضور یافت.

سریال هست و نیست با حضور سولماز حصاری و یکی از بازیگران سریال امنیتی خانه امن شبکه اول سیما

سریال سرگشته به کارگردانی محمد حسین حقیقی، سریال سراب به کارگردانی حسین سهیلی زاده، سریال بوی باران به کارگردانی حسین تبریزی در سال ۹۲، سریال برابر با اصل از سید جلال الدین دری ، سریال آسمان من به کارگردانی محمد رضا آهنج، سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال نود و شش. سولماز حصاری در فیلم سینمایی دیوار، سیندرلا نیز حضور داشته است.

در انتخاب مانتوها، به تناسب، تعادل و توازن رنگ پارچه با تنالیته آرایش و قد و رنگ پوست خود توجه دارد. گویا استایلیست خوبی دارد و با مزون خوبی در تهران همکاری دارد.

کلکسیون مانتوهای لاکچری و شیک سولماز حصاری

اینستاگرام سولماز حصاری

سولماز حصاری از هنرپیشه های فعال در اینستاگرام است و استوری زیادی به اشتراک می گذارد و ۱۳۸ هزار دنبال کننده دارد. صفحه اینستاگرام سولماز حصاری که تیک آبی دارد در نشانی: @solmazhesari در دسترس است. سولماز حصاری چون در فیلد مدلینگ هم فعالیت دارد، عاشق فوتوشوت هایی با آرایش غلیظ و کپشن های مفهومی است که نمونه اش را در زیر مشاهده می کنید.

اینستانوشته سولماز حصاری درباره مسائل همسرداری

پرستو صالحی از جمله فالوئرهای صفحه سولماز حصاری است. البته او ۸۰ صفحه را دنبال می کند.

سولماز حصاری

از کلکسیون استوری های سولماز حصاری در سال ۹۹

از کلکسیون مانتوهای شیک و لاکچری سوزن دوزی شده سولماز حصاری در سال ۹۶

از کلکسیون فوتوشوت های آتلیه ای سولماز حصاری در سال ۹۵

ورژم ۵ سال پیش سولماز حصاری با آرایشی از سالن راضیه

استوری های سولماز حصاری و فوتوشوت های مدلینگ

استوری سولماز حصاری به مناسبت بازی در فیلم سینمایی سیندرلا

سولماز حصاری مثل برخی از هنرپیشه های سینما و تلویزیون که در حوزه مدلینگ و طراحی استایل فعالیت دارند، به صورت حرفه ای در باشگاه های بدنسازی مشغول است و  بعضا استوری ها و تصاویری از تمرینات خود را مثل محمد رضا گلزار، به اشتراک میگذارد.

از فعالیت های بدنسازی سولماز حصاری در سال ۹۸

حدیث فولادوند از هنرپیشه های سینمای ایران، از دوستان سولماز حصاری است که بعضا در استوری ها و اینستانوشته هایش دیده می شود.

سولماز حصاری و حدیث فولادوند

سولماز حصاری در کنار ثریا قاسمی و نیوشا ضیغمی

اگر نظر و دیدگاهی درباره مدلینگ و نقش آفرینی های سولماز حصاری در سریال ها و سینمای سال های اخیر دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. برای فعالیت در زمینه فشن بلاگری به این مقاله مراجعه کنید. بهترین فشن بلاگرهای جهان را در این لینک معرفی کردیم.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو