مقایسه تزریق چربی و تزریق بوتاکس + مزایا و معایب در کلینیک رویان سلامت

86

1399/11/4

11:23


آیا قصد دارید چهره خود را از نواقع ظاهری نازیبا پاک کنید؟ چقدر از انتخاب خود برای تزریق چربی به صورت یا تزریق بوتاکس اطمینان دارید؟

مقایسه تزریق چربی و تزریق بوتاکس + مزایا و معایب در کلینیک رویان سلامت

به گزارش بهداشت نیوز، آیا قصد دارید چهره خود را از نواقع ظاهری نازیبا پاک کنید؟ چقدر از انتخاب خود برای تزریق چربی به صورت یا تزریق بوتاکس اطمینان دارید؟ آیا می خواهید بدانید چه تفاوت هایی بین چربی و بوتاکس برای پوست صورت وجود دارد و هر کدام چه امتیازاتی دارند؟ با کلینیک رویان سلامت همراه باشید

روزانه افراد زیادی هستند که برای عارضه هایی مانند چین و چروک های پوستی و خطوط عمیق اخم و خنده سراغ راه کارهای زیبایی می روند. بعضی از آنها بدون آگاهی دست به انتخاب می زنند اما بهترین تصمیم را زمانی می گیرید که اطلاعات کافی برای رد یا پذیرفتن هرکدام از روش های جوانسازی پوست و کاشت مو داشته باشید. اگر شما هم بین دوراهی انتخاب چربی یا بوتاکس گیر افتاده اید، بهتر است دست نگه دارید و ابتدا با هرکدام آشنا شوید.

مقایسه تزریق چربی و تزریق بوتاکس + مزایا و معایب در کلینیک رویان سلامت

اثرات معجزه آسای تزریق چربی به صورت

در این بخش آگاهی های جدیدی کسب می کنید و به شما می گوییم در چه شرایطی گاهی تزریق چربی مفیدتر عمل می کند. کسانی که سن بالاتری دارند و خطوط اخم یا خنده روی پوست بسیار عمیق تر شده باشند، باید برای درمان آنها سراغ تزریق چربی بروند. کاشت مو

خیلی ها هنوز علت این موضوع را نمی دانند و همچنان به تزریق بوتاکس اصرار می کنند. چنانچه شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید بدانید که بوتاکس برای خطوط عمیق پوست چندان کارآیی ندارد و گزینه بهتر استفاده از چربی است.

تزریق چربی صورت به عنوان نوعی عمل زیبایی امن تر شناخته می شود زیرا در تزریق آن از ماده خارجی بهره نمی برند. چربی هایی که به قسمت های معین شده تزریق می شود، از بدن خود شخص دریافت می گردد؛ از همین رو انتخاب خیلی از افراد به حساب می آید.

چربی پوست را جوان می کند و آن را در نتیجه تزریق دیگر افراد می توانید ببینید. در پیری پوست که با افزایش سن به تدریج بروز می کند چربی پوست نسبت کمتری هم خواهد داشت و به همین دلیل است که ظاهر بیمارگونه ای پدیدار می شود. اکنون زمان آن است که با مزایا و معایب تزریق چربی آشنا شویم. کاشت مو

فواید تزریق چربی به پوست بشناسید - کلینیک رویان سلامت !

با مطالعه این قسمت این قدرت را به دست می آورید که ببینید آیا تزریق چربی صورت با اولویت و انتظارات شما برابری می کند یا خیر.

مزایای تزریق چربی

  • عدم استفاده از ماده خارجی؛
  • جوانسازی پوست؛
  • عوارض کمتر؛
  • سهولت تزریق؛
  • عوارض کم؛
  • پروسه کوتاه مدت نقاهت؛
  • ماندگاری برای حدود 6 ماه.

با آشنایی با این مزایا به سرعت تصمیمی نگیرید و باید تصمیم گیری خود را کمی به تعویض بیاندازید و با معایب تزریق چربی به صورت نیز آشنا شوید.

نمره منفی تزریق چربی برای عوارض آن چند است؟

از آنجا که حتی داروها هم عوارض دارند، این بخش را به عوارض تزریق و جوانسازی پوست با چربی اختصاص داده ایم.

معایب تزریق چربی

  • نتیجه و تغییر کم بعد از تزریق؛
  • احتمال بروز و ماندگاری لکه بعد از برداشت چربی؛
  • عدم تقارن در قسمت هایی از پوست؛
  • طول عمر کوتاه نتیجه برای ورزشکاران.

چربی های بدن با فعالیت و تحرک زیاد به اصطلاح کم حجم می شوند. علت کم بودن ماندگاری چربی برای ورزشکاران نیز به همین دلیل است.

مقایسه تزریق چربی و تزریق بوتاکس + مزایا و معایب در کلینیک رویان سلامت

 

مزایایی که بوتاکس برای پوست دارد، چیست؟

بعد از آَشنایی با مزایا و معایب تزریق چربی به پوست این بار می خواهیم از بوتاکس صحبت کنیم و از فاکتورهای مثبت و منفی آن آگاه شویم.

مزایای بوتاکس - کلینیک رویان سلامت

  • پوستی صاف و عاری از چروک: بوتاکس با فلج کردن عصب ها چین و چروک ها را از بین می برد و باعث جوانسازی آن می شود.
  • خواص درمانی: با نگاهی به تاریخچه بوتاکس متوجه می شویم که ابتدا برای مصارف درمانی به کار می رفته است. تزریق این ماده نشان داده است که برای دردهای میگرنی اثر مثبتی دارد.
  • کاهش تعریق پوست: کسانی که به تعرق زیاد در کف دست ها و نواحی دیگر دچار هستند، این فرصت را دارند که با خاصیت بوتاکس این میزان تعرق را کاهش دهند.
  • کاهش سردرد در افراد: نتایج حاصل از تزریق این ماده که آن را بیشتر در مصارف زیبایی می شناسیم، نشان داده است که موجب کاهش سردردهای افراد می شود.

این ماده که آن را بوتاکس می نامند، به نوعی اعصاب پوست را در محل تزریق فلج می کند و از این طریق پوستی شفاف به فرد هدیه می دهد.

معایب بوتاکس

با آگاهی از معایب بوتاکس همه چیز برای انتخاب و تصمیم گیری بین تزریق چربی یا بوتاکس مهیا می شود. بهتر است نگاهی به اولویت و انتظارات خود بیندازید؛ زیرا هریک شرایط خود را دارند.

عیوب بوتاکس

  • احتمال اثر منفی روی مادرانی که جنین دارند.
  • کاهش واکنش های پوستی که به مرور زمان رفع می شود.
  • تداخل با داروهایی که افراد دارای بیماری مصرف می کنند.

ناگفته نماند کلینیکی که برای انجام این عمل های زیبایی انتخاب می کنند، عوارض بعد از عمل را به میزان زیادی کاهش می دهند.

زیبایی حق طبیعی شماست

میل به زیبایی برای انسان ها در تمام طول عمر آنها وجود دارد. بیشتر افراد برای جوانسازی پوست خود بین روش های مختلف قابلیت تصمیم گیری ندارند و نمی دانند کدام یک از دیگری نتیجه بهتری دارد. در کنار این موضوع انتخاب کلینیک و پزشک برای انجام امور زیبایی مانند تزریق چربی یا کاشت مو نقش بسیار پررنگی دارد. در بین مراکز مختلف کلینیک رویان سلامت با تجهیزات مختلف یک گزینه مناسب و معتبر به نظر می رسد.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو