توضیح سازنده "پیکی بلایندر" درباره فصل آخر سریال

منبع: ایران آرت

102

1399/11/4

16:44


استیون نایت توضیح می‌دهد که پس از فصل ششم و پایانی و سپس یک فیلم، داستان ادامه پیدا می‌کند.

ایران آرت: هفته‌ گذشته بی‌بی‌سی و استیون نایت تأیید کردند که "پیکی بلایندرز" با فصل ششم به پایان می‌رسد اما به دنبال آن یک فیلم ساخته خواهد شد. نایت ابتدا قصد داشت داستان را در هفت فصل به پایان برساند، اما تأخیر یک ساله در تولید فصل ششم سبب شد که او و دیگر سازندگان با شش فصل داستان را به انتها برسانند.

نایت در مصاحبه با "ورایتی" می‌گوید: "ما در حال توسعه داستان بودیم. یک ایده‌ی کاملاً شکل‌گرفته است که شروع، میانه و پایان دارد. و به نظر من پایانی درخور برای داستانی است که تا اینجا روایت کرده‌ایم."

به گزارش 30نما نایت توضیح می‌دهد که پس از فصل ششم و پایانی و سپس یک فیلم، داستان ادامه پیدا می‌کند: "چیزهایی وجود خواهند داشت که من آن‌ها را اسپین‌آف نمی‌نامم، بلکه سریال‌های تلویزیونی دیگری خواهند بود که امیدوارم از [فیلم پایانی] بیرون بیایند، و داستان این جامعه و این خانواده را ادامه دهند."

نایت جدا از فصل ششم "پیکی بلایندرز" باید فیلمنامه‌ی "اسپنسر" (Spencer) به کارگردانی "پابلو لارایین" و بازی "کریستن استوارت" در نقش "پرنسس دایانا" را به نگارش درآورد. او در مورد این پروژه می‌گوید: "در آستانه‌ی شروع فیلمبرداری هستیم. تاریخ دقیقش را به خاطر ندارم، اما به فیلمبرداری بسیار نزدیکیم. برای کووید آمادگی داریم. تمامی بازیگران انتخاب شده‌اند و آماده‌ی تولید هستیم، پابلو فیلمساز درخشانی است. کار بر روی فیلمنامه باعث افتخار من بود. فکر می‌کنم نگاهی متفاوت به داستانی است که همه‌ی ما به خوبی از آن آگاهی نداریم، اما همگی احساس می‌کنیم که بخشی از آن هستیم. به نظر من تمام قضیه بسیار جالب است. گفتگو با افرادی که [پرنسس دایانا] را می‌شناختند و تلاش برای شناخت بهتر این شخصیت – و اینکه واقعاً چگونه فردی بود – که یک فرد عادی در موقعیت‌های غیرعادی بود، نحوه‌ی نگاه من به اوست."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو