آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان مدرسه دزفول

منبع: برترین ها

69

1399/11/4

19:46


رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز گفت:در حال حاضر حال ۵ نفر نرمال است. اما در بحث سوختگی با گذشت زمان شرایط مشخص می‌شود در حال حاظر وضعیت بیماران قابل قضاوت نهایی نیست.

خبرگزاری تسنیم: رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز گفت:در حال حاضر حال ۵ نفر نرمال است. اما در بحث سوختگی با گذشت زمان شرایط مشخص می‌شود در حال حاظر وضعیت بیماران قابل قضاوت نهایی نیست.

پیمان نجاتی با اشاره به آخرین وضعیت دانش‌آموزان و معلمان حادثه دیده از آتش‌سوزی ناشی از صاعقه دزفول اظهار داشت: آسیب‌دیدگان این سانحه 3 دانش‌آموز و 3 معلم است که خانواده یکی از معلمان بنا به دلایل شخصی و با خواست خود و به دلیل نزدیکی محل زندگی خود به اصفهان آن را به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان منتقل کردند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز گفت: 3 دانش‌آموز و دو معلم دیگر بلافاصله پس از سانحه به بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شدند درصد سوختگی یکی از دانش آموزان 85 درصد است و یکی از معلمان نیز با 54 درصد سوختگی هر دو در بخش icu بستری هستند.

وی افزود: معلم سومی و آن دو دانش‌آموز با زیر 50 درصد سوختگی در بخش بستری هستند و در حال حاضر حال 5 نفر نرمال است.

نجاتی تاکید کرد: در بحث حوادث سوختگی با گذشت زمان شرایط مشخص می‌شود در حال حاضر وضعیت بیماران قابل قضاوت نهایی نیست و با گذشت زمان مشخص می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو