دانلود بازی Dead Age 2 v1.60 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی Dead Age 2 v1.60 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access


منبع: دانلود ها

51

1399/11/4

22:59


بازی Dead Age 2 را می‌توان ترکیبی منحصربه‌فرد از سبک بقا و مدیریت دانست. رویدادهای بازی در فضای راگ لایک جریان دارد و مبارزات نیز به سبک نوبتی دنبال خواهند شد. بازی در سبک و سیاق آثار نقش آفرینی جریان دارد و قرار است که هزاران المان ماجراجویانه را در آن تجربه کنید. داستان با تصمیمات خود شما پیش خواهد رفت و روی پیشرفت شما هم تاثیرگذار است. داستان بازی کم کم پیچیده‌تر خواهد شد و بدون آگاهی از اتفاقات پیرامون خود، کار سختی خواهید داشت. شما باید داستان بازی را از طریق نبردهای سریع و استراتژیک پیش برده و اجازه ندهید که دشمن تاثیر زیادی روی جناحین دفاعی شما داشته باشد. بیش از ۲۴ مهارت به شما داده خواهد شد و می‌توانید جایگاه خود را در کل بازی حفظ کنید. مدیریت را باید در قبال پایگاه خود داشته و سعی کنید که وظایفی را به بازماندگان جدید حمله‌ی زامبی‌ها تخصیص دهید.

Dead Age 2 v1.60 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Dead-Age-2

مطالب مرتبط

بازی Dead Age 2 تصمیمات زیادی به شما ارائه خواهد داد و همه‌ی آن‌ها تاثیرگذاری زیادی روی داستان دارند. روند بازی کم کم جدی‌تر خواهد شد و باید بر طبق سلیقه‌ی خود آن‌ها را دنبال کنید. این سلیقه در نهایت شما را به یکی از شش انتهای بازی خواهد رساند و می‌توانید به شیوه‌ی خود دنیا را نجات دهید. داستان بازی حدود ۱۰ سال بعد از شیوع اولیه آخرالزمان دنبال می‌شود و اعضایی را می‌بینیم که از اردوگاهی به نام جک، به شهر گریخته‌اند. آن‌ها به جایی می‌روند که امیدی برای یافتن درمان طاعون زامبی‌ها وجود دارد. همه‌ی این موارد در ابتدا ناامیدی و درد و رنج برای گروه به همراه دارد، اما گروه سعی در مبارزه خواهد داشت و باید روی نجات همه‌ی اعضای گروه تمرکز داشته باشند. در دنیایی زندگی می‌کنید که غذا اهمیت زیادی دارد و گروه‌های بازمانده برای تصاحب آن، حتی با خودشان نیز نبرد سنگینی خواهند داشت.

info

Dead Age 2 is a unique combination of survival, management, Rogue-Like events, turn-based combat, classic role-playing game with tons of quests and a story in which your decisions directly affect plot progression!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1050 3 GB or AMD Radeon RX 560 4 GB

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel CPU Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 6 GB or AMD Radeon RX 590

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 23م ژانویه 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

————–

دانلود بازی Dead Age 2 v1.60 (Early-Access)-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو