دانلود بازی Batbarian: Testament of the Primordials برای کامپیوتر

دانلود بازی Batbarian: Testament of the Primordials برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

83

1399/11/4

22:59


Batbarian یکی از همان آثار دوبعدی و اعتیادآوری است که در صنعت بازی‌های ویدیویی دوباره موردتوجه قرار گرفته است. در این بازی هیولاها، تله‌ها و اسرار نهفته بسیاری را می‌بینیم که در جهان بازی می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. خفاشی به‌نام پیپ بهترین دوست شما سات و با نورپردازی خود، می‌تواند با شما همراه شود. با همکاری وی می‌توانید راه خود را روشن کرده و روند بهتری در حل پازل‌ها داشته باشید. همکاری در بازی المان بسیار مهمی است و در صورت عدم توجه به آن، در پرتگاه‌های بازی گرفتار خواهید شد. مبارزات خود را گسترش داده و کم کم به اسرار اولیه این سرزمین دست پیدا کنید.

پیپ می‌تواند مهارت‌های جدیدی را به شما اضافه کرده و سرعت شما را در ادامه‌ی مراحل بیشتر کند. عناصر نقش آفرینی با سطح بالایی در این بازی به‌ظاهر ساده حضور دارند و می‌توانید یک اثر مترویدوانیای حسابی را تجربه کنید. گزینه‌های مختلفی در دیالوگ‌های بازی وجود دارد و شوخ‌طبعی نیز در آن دیده می‌شود. بازی از یک ریتم موسیقی جذاب سی هزار کلمه‌ای برخوردار است و تجربه‌ی ۲۰ ساعت گیم‌پلی بازی را جذاب‌تر می‌کند. بیش از ۴۰۰ منطقه‌ برای کشف در اختیار شما قرار دارد و ۱۰ باس فایت حساس نیز نبردهای اکشن بازی را به اوج خود خواهد رساند.

Batbarian Testament of the Primordials v1.1.17 PC-GOG

دانلود-بازی-Batbarian-Testament-of-the-Primordials

در بازی Batbarian بیش از هر بازی دیگری پذیرای معماهای فراوان خواهید بود و در کنار آن‌ می‌توانیم به پایان‌های متعدد بازی اشاره کنیم که براساس انتخاب‌ها و عملکرد خود آن‌ها را تجربه خواهید کرد. جالب است که پرتاب میوه یکی از المان‌های مهم این اثر است و خفاش از آن‌ها تغذیه می‌کند. این تغذیه سبب می‌شود که از ویژگی نورانی پیپ بتوانید استفاده کرده و همچنان به مسیر خود ادامه دهید. رازهای بسیاری در مراحل بازی وجود دارد و در صورت یافتن آن‌ها، غنایم بیشتری کسب خواهید کرد. شما می‌توانید صداهای مختلفی از هیولاهای بازی شنیده و برحسب این صداها، قبل از رسیدن به آن‌ها، برای حمله‌ی خود برنامه ریزی کنید.

info

Batbarian: Testament of the Primordials is a snarky action-adventure puzzle game with a good dose of humor. Explore hundreds of secret-filled rooms, fight big bosses, gather companions for your party and use the powers of Pip -your bat buddy- to solve puzzles and escape the eldritch abyss!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 and Above

Processor: Intel Core 2 Duo E5200

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)

DirectX: Version 10

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو