دانلود بازی Down in Bermuda v1.6.3 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Down in Bermuda v1.6.3 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

93

1399/11/5

01:31


داستان بازی Down in Bermuda از جایی شروع می‌شود که یک هوانورد ماجراجو برای چندین دهه در میان مثلث برمودا گرفتار شده است و در جستجوی بازگشت به خانه است. شما باید به او کمک کنید که بر موجودات بیگانه‌ای که در اعماق دریا پنهان شده‌اند غلبه کرده و بتواند اسرار جزیره را فاش کند. در این بازی ماجراجویانه، شما باید معماهای مختلفی را حل کرده و کم کم جلو بروید. رمز و رازهای بسیار زیادی در بازی نهفته است و شما برای پیروزی و کامیابی، به چیزی بیشتر از شانس نیاز دارید. وظیفه‌ی شما در این بازی کاملا مشخص است و باید بتوانید در کنار حل معماهای مختلف، رازهایی را کشف کنید که به پیشرفت داستان بازی نیز کمک می‌کند.

بازی Down in Bermuda در اعماق برمودا جریان دارد و شما در آن گرفتار شده‌اید. هدف شما فرار از این منطقه‌ی مخوف در جهان است، اما خواهید دید که این دریانورد، علاقه پیدا خواهد کرد که رازهای آن را برای اولین بار کشف کرده و به جهانیان بگوید که در این مثلث برمودا چه خبر است. بازی از کدهای مختلفی تشکیل شده است که باید آن را رمزنگاری کرده و بتوانید جادوهای مختلف را جمع‌آوری کنید. این جادوها در فرار به شما کمک خواهند کرد و می‌توانید در هر یک از شش جزیره منحصربه‌فرد بازی، ماموریت‌هایی را انجام دهید و موفق به فرار شوید.

Down in Bermuda v1.6.3 PC-GOG

دانلود-بازی-Down-in-Bermuda

در بازی Down in Bermuda باید به استاد ماجراجویی تبدیل شده و بتوانید کم کم مهارت‌های خود را بیشتر کنید. همه چیز به خود شما بستگی دارد و ارتقاهایی که در طول بازی تجربه می‌کنید، تعیین کننده مسیری خواهند بود که شما در آن قرار خواهید گرفت. بازی از موجودات و دشمنان متنوعی تشکیل شده است که هرکدام به شکل مختلف به دنبال کشتن شما هستند. شما باید ابتدا آن‌ها را شناسایی کرده و سپس بتوانید نحوه مقابله با آن‌ها را یاد بگیرید. این یادگیری نقش بسیار بزرگی در پیشبرد اهداف شما خواهد داشت. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و بدون ترس کار خود را جلو ببرید.

info

An unnatural storm leaves an adventurous aviator stranded for decades within the infamous Bermuda. Overcome creatures of the deep and unravel the islands secrets in search for a way back home.

Down in Bermuda is a quirky adventure filled with puzzles to solve and mysteries to uncover. Our adventurous aviator Milton finds himself trapped in a time bubble deep inside the Bermuda and needs your help to escape.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel i3 2.0 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 1GB Shader Model 3.0 Compatible (DirectX 9.0c)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Down in Bermuda v1.6.3-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو