دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

101

1399/11/5

01:31


بازی Real Heroes Firefighter HD شما را در شغل آتش نشانی قرار می‌دهد و اگر مدت‌ها به این شغل علاقه داشتید، می‌توانید هم‌اکنون در یک بازی ویدیویی شبیه ساز این حرفه را دنبال کنید. همه‌ی ماموریت‌های بازی بخشی از شغل شما است و باید در سبک اکشن اول شخص، آن‌ها را دنبال کنید. شما در نقش یک قهرمانی هستید که باید آتش نشانی واقعی را در بازی انجام دهد. می‌توانید به‌عنوان یک دانشجوی فارغ‌التحصیل که در ایستگاه آتش نشانی یک شهر بزرگ در لس آنجلس شروع به کار می‌کند، بازی را شروع کرده و کم کم در کار خود مهارت پیدا کنید.

شما باید از ابزارهای مختلفی برای مبارزه با آتش در سطح شهر استفاده کرده و شهر شلوغی را نجات دهید. آتش می‌تواند بسیار خطرناک باشد و شما باید مهارت بالایی در چنین عرصه‌ای داشته باشید. شما یک قهرمان واقعی هستید و می‌توانید زندگی یک آتش نشان را دنبال کنید. این نسخه از بازی رزولوشن بالایی را در گیم‌پلی خواهد داشت و می‌توانید بازی را تا ۱۴۴۰p نیز بالا ببرید. بازی از ۹ مرحله اصلی تشکیل شده است و حالت شغلی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فناوری در بازی نقش عظیمی دارد و گاهی اوقات باید نحوه استفاده از ابزارهای خود را کامل تمرین کنید.

Real Heroes: Firefighter HD v1.00 PC-GOG

دانلود-بازی-Real-Heroes-Firefighter-HD

در بازی Real Heroes Firefighter HD می‌توانید از صداپیشگی ستاره‌های هالیوود همچون جیمز مارستر در نقش بوفی، جک مک گی در نقش رسک می، مایکل جیس در نقش شیلد، جیمی کندی در نقش گوست ویسپر و جنت گلدشتان در نقش آلینز بهره ببرید. در کنار آن می‌توانیم به ابزارهای متنوع بازی هم اشاره کنیم که این اثر در سبک آتش نشانی را خیلی حرفه‌ای‌تر از همیشه نشان می‌دهد. شما نیز می‌توانید به دلخواه خود از آن‌ها استفاده کنید. البته این را بدانید که باید برای هر ماموریت، سلاح خاصی را انتخاب کنید و تجربه این موضوع را به شما اثبات خواهد کرد.

info

In this first-person fire & rescue action game, players take on the heroic role of a real firefighter. As a newly graduated cadet starting out at a big city fire station in Los Angeles, the “powder keg” of the world, learn the tools of the trade and battle massive fires and rescue survivors. So, put on a fresh pair of turnout pants and grab your Halligan. Live the life of one of the world’s last true heroes – a real firefighter!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit

Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 2.0 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 64 MB NVIDIA GeForce 6800 or ATI Radeon X1300

راهنمای نصب

فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Real Heroes Firefighter HD-GOG با لینک مستقیم

————

دانلود پک گودیز بازی Goodies-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو