دانلود بازی Skul The Hero Slayer برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Skul The Hero Slayer برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

127

1399/11/5

02:06


بازی Skul The Hero Slayer یک تجربه‌ی اکشن و پلتفرمر است که ویژگی‌های مشابه سبک راگ لایک را به‌همراه خواهد داشت و می‌توانید در مپ‌های همیشه در حال تغییر و چالش برانگیز آن شرکت کنید. بازی شما را در مسیرهایی قرار می‌دهد که انتظار زیادی از آن‌ها ندارید و صرفا باید با مهارت‌های نبرد بالای خود، بتوانید پیروزی را برای خود کسب کنید. حمله‌ی بشر به قلعه شیطانی، چیزی نیست که جدید باشد و قبلا بارها و بارها آن را مشاهده کرده‌ایم، اما این‌بار زمان است که همه چیز را متفاوت جلوه خواهد داد. شما با ماجراجویی خود در این بازی، می‌توانید ارتش شاه را به جلو هدایت کرده و به یک قهرمان تبدیل شوید.

شما باید بتوانید تعداد بسیار زیادی از نیروهای خود را برای نابودی شیاطین هدایت کرده و آن‌ها را به اسارت بگیرید. در این بازی شخصیت‌های قابل بازی بسیاری وجود دارد و شما می‌توانید بسته به مهارت‌هایی که دوستش دارید، این افراد را اتخاب کنید. همزمان می‌توانید از دو جمجمه نیز استفاده کرده و توانایی‌های جدیدی را کسب کنید. باید ترکیب‌هایی از نیروهای خود را انتخاب کنید که بتوانند در میدان نبرد، همکاری خوبی با هم داشته باشند و در میانه نبرد، نتیجه را به نفع شما تغییر دهند.

Skul: The Hero Slayer PC-CODEX

دانلود-بازی-Skul-The-Hero-Slayer

در بازی Skul The Hero Slayer تنها باید هشیار باشی و اجازه ندهید که نیروهای دشمن شما را غافلگیر کنند. همه چیز به سبک بازی شما بستگی دارد و باید سرعت و قدرت را در حملات خود داشته باشید. سعی کنید توانایی‌های جدید را سریع کسب کرده و قدرت‌های منحصربه‌فرد را در نبردها استفاده کنید. شما با اسکلت‌های معمولی روبرو نیستید و باید همواره در تلاش باشید که زره خوبی به تن کرده و در میانه نبرد، قدرت بالایی برای مقاومت در برابر دشمنان از خود نشان دهید. همه‌ی ارتش روی انگشت دست شما می‌چرخد و می‌توانید انتظارات خود را از تیم بالا ببرید. در بازی سعی کنید که هجوم کاملی را با قدرت نیروهای برتر خود داشته باشید.

info

The human race attacking the Demon King’s castle is nothing new and has happened countless times before. What makes this time different though, is that the Adventurers decided to join forces with the Imperial Army and the ‘Hero of Caerleon’ to lead a full onslaught in hopes of wiping out the Demons once and for all. They attacked the Demon stronghold with overwhelming numbers and succeeded in its total destruction. All of the demons in the castle were taken prisoner except for one lone skeleton named ‘Skul’.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+

Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better

DirectX: Version 12

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Skul The Hero Slayer-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو