دانلود بازی Orange Cast Sci-Fi Space Action Game برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Orange Cast Sci-Fi Space Action Game برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

117

1399/11/5

02:06


در بازی Orange Cast شما در نقش یک نخبه بشریت باید ماموریت‌های خود را انجام دهید. یک ماجراجویی قهرمانانه انتظارتان را می‌کشد و جهانی پر از اتفاقات اکشن در سرتاسر کهکشان خواهیم دید. شما باید سیاره‌های این کهکشان را کاوش کرده و بتوانید از مستعمرات خود محافظت کنید. شما می‌توانید اولین کسی باشید که به دیدار ناشناخته‌ها می‌رود و می‌تواند از همه چیز سر در بیاورد. اگر علاقه‌مند به فضا و نادیدنی‌ها هستید، این بازی همان چیزی است که انتظارش را می‌کشیدید.

باید کهکشان را تا می‌توانید جستجو کرده و ابعاد جدیدی از آن را کشف کنید. شما می‌توانید از محیط‌های خطرناک عبور کرده و زنده بمانید. زنده ماندن شما به معنای نجات و حفظ بشریت است و جوایز ویژه‌ای در این باب به شما داده خواهد شد. نبردها شما همراه با پاداش خواهد بود و باید دشمنان حیله‌گر خود را از میان بردارید. باس‌های زیادی هم در بازی وجود دارد که هرکدام سلاح‌های خاصی به‌همراه دارند. می‌توانید زیبایی را در فضا تجربه کرده و از موسیقی متن جذاب آن نیز بهره ببرید. بازی چشم اندازهای رویایی بسیاری دارد و بیشتر روی همین جلوه‌های ویژه استوار شده است.

Orange Cast: Sci-Fi Space Action Game PC-CODEX

دانلود-بازی-Orange-Cast

در بازی Orange Cast می‌توانید عاشقانه‌ای را دنبال کنید که تماما در فضا جریان دارد و گفتگوها، صحنه‌های سینماتیک و یک داستان گیرا را مشاهده می‌کنیم. بازی با الهام از مجموعه‌ی جیمز اس. کوری به‌نام The Expanse ساخته و پرداخته شده است و یک تجربه‌ی علمی تخیلی خواهد بود که المان‌هایی از واقعیت نیز با آن گره خورده است. در کل، سعی کنید که هیچ ریسکی را نپذیرفته و از محیط‌هایی بروید که به آن اطمینان دارید. سیارات همگی قابل دیدن و شناسایی هستند و تنها کافی است که با زنده ماندن، فرصت کشف همه‌ی آن‌ها را داشته باشید. گرافیک بازی این امکان را به بازیکنان داده است که فارغ از داستان، از گشت و گذار و حرکت در جهان آن لذت ببرند.

info

As humanity’s elite space trooper, you take on a heroic, action-packed adventure throughout the galaxy. Explore planets, protect colonies, and be the first to meet the unknown! Dive into the original story inspired by James S.A. Corey’s The Expanse series…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5 2500k

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 650/650Ti

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو