دختر عجیبی که از پاهایش و مردان فوت فتیش کسب درآمد میکند+ عکس

دختر عجیبی که از پاهایش و مردان فوت فتیش کسب درآمد میکند+ عکس


منبع: ناز وب

2,473

1399/11/5

10:13


دختر عجیبی که از پاهایش و مردان فوت فتیش کسب درآمد میکند+ عکس

دختری عجیب که از پاهایش کسب درآمد میکند

ماجرای خواندنی دختری که از پاهایش کسب درآمدمی کند! دختر عجیبی که از طریق اینترنت پاهایش را به نمایش میگذارد و مردان فوت فتیش به او پول میدهند تا این کار را برایشان بکند. مردایی هستند که اختلال فوت فتیش دارند There are men who have fetish death disorder و عاشق پاهای زیبای زنان هستند. در ادامه به طور کامل درباره این دختر و اختلال فوت فتیش توضیح داده ایم با ما همراه باشید.

 

دختری که از پاهایش پول در میاره!

 

دختر عجیبی که از پاهایش و مردان فوت فتیش کسب درآمد میکند+ عکس

 

نام این دختر ساشا شولز است. او یک مدل پا است. وی میگویید: همه چیز از آنجا شروع شد که یکی از دوستانم گفت پاهای زیبایی داری و من هم تصمیم گرفتم تصویر پاهای خودم را دراینستاگرام به اشتراک بگذارم. این شروع یک انفجار بود خیلی زود من در اینستاگرام رشد کردم و تصویر پاهای خودم را به اشتراک گزاشتم و طرفداران زیادی را بدست آوردم.

 

دختر عجیبی که از پاهایش و مردان فوت فتیش کسب درآمد میکند+ عکس

 

در واقع میتوانیم بگوییم تمام کسب و کار و شغل ساشا پول در آوردن از پاهایش است او مدتی مدل کفش های پاشنه بلند بود، مدتی بعد جوراب های مختلف میپوشید و بعد از مدتی تصمیم گرفت محصولات و چیزهای مختلفی را در کنار پاهایش قرار دهد و با عکس گرفتن و به اشتراک گذاشتن تبلیغات این محصولات را انجام دهد.

 

دختر عجیبی که از پاهایش و مردان فوت فتیش کسب درآمد میکند+ عکس

 

پس از مدتی تماس های تلفنی طرفدارانش با او برقرار شد. او میگفت دیگران با من تماس تصویری میگرفتند و حاضر بودند پول پرداخت کنندتا پاهای مرا ببینند و من هم از این شرایط راضی بودم.
او میگوید کار من فروشی و هرزگی نیست فقط استفاده از موقعیت هاست.

 

فوت فتیش Foot Fetish چیست؟

 

دختر عجیبی که از پاهایش و مردان فوت فتیش کسب درآمد میکند+ عکس

 

فوت فتیش، علاقه‌ی جنسی نسبت به پاست Sexual desire for past. به عبارت دیگر، پا، انگشتان، و مچ پا شما را تحریک می‌کنند. این علاقه می‌تواند از فردی به فرد دیگر نسبت به قسمت‌های مختلف پا متفاوت باشد.
بعضی افراد تنها با نگاه کردن به پا تحریک می‌شوند. بعضی دیگر ناخن‌های لاک‌زده، جواهرات، یا سایر زیور‌آلات را جذاب می‌دانند.

بوسیدن، نگاه کردن ویدیوهای پا، عکس گرفتن از پای پارتنر، ماساژ دادن پای شخص بعد از کار، توصیف بوی پای فرد برخی از علائم فوت فتیش هستند.

فتیش کفش یا جوراب هم مرتبط با فوت فتیش‌اند. برخی افراد پاهای لخت و بدون تزئینات را ترجیح می‌دهند. همچنین پاشنه بلند توجه خیلی از فوت فتیش‌ها را به خود جلب می‌کند.

 

فوت فتیش چه قدر رایج است؟

فوت فتیش، از جمله فتیش‌هایی است که بیشتر درباره‌اش صحبت می‌کنند و بهتر از سایر فتیش‌ها درک و فهمیده می‌شود. جدای قسمت‌های تناسلی بدن، پاها از رایج‌ترین فتیش‌های بدن به شمار می‌روند.

بر اساس تحقیقی که در مجله‌ی Sexual Medicineمنتشر شد، پژوهشگران تقریباً از هزار نفر خواستند به تمایلات فتیش از ۱ تا ۵ نمره دهند (۵ بیشترین تمایل).

مشخص شد نزدیک به ۱۰ درصد فوت فتیش داشتند، همچنین به همان نسبت اظهار داشتند فتیش کفش دارند. به طور کلی، مردان بیشتر از زنان، پا یا کفش را جنسی می‌دانند.

 

فوت فتیش چه نشانه‌هایی دارد؟

بوسیدن و مکیدن انگشتان پا، تماشای فیلم‌های پا، عکس گرفتن از پاهای شریک زندگی، خیال‌پردازی در مورد پا، علاقه به جوراب و کفش، تمایل به لمس پا و کفش پاشنه بلند و صندل از نشانه‌های فوت فتیش است.

 

چرا مردم به پا علاقه دارند؟

علت اینکه برخی از مردم فقط به پا علاقه دارند هنوز به‌طور کامل شناخته نشده است اما چند نظریه در این مورد وجود دارد:

1. به علت وجود عصب‌های فراوان در ناحیه‌ی پا Many nerves in the foot area، تحریک جنسی صورت می‌گیرد. ماساژ پا، بوسیدن پا باعث لذت افراد می‌شود.

2. تمایل به‌تحقیر: در برخی از افراد این تمایل وجود دارد که تحت سلطه‌ی شریک جنسی خود قرار بگیرند و از تحقیر شدن لذت می‌برند. این حس که زیر پا و کفش شریک جنسی قرار بگیرند باعث تحریک جنسی می‌شوند.

3. تمایل به سلطه و غالب بودن: برخی از افراد تمایل به سلطه بر شریک جنسی خود دارند و ممکن است شریک جنسی خود را مجبور کنند که زیر پا و کفش قرار بگیرند. این حس برتری، باعث ایجاد لذت در فرد می‌شود.

 

 

دختر عجیبی که از پاهایش و مردان فوت فتیش کسب درآمد میکند+ عکس

 

خطرات فوت فتیش چیست؟

اگر فرد فوت فتیش دارای تمایلات مازوخیسم باشد ممکن است انواع آسیب‌های جسمی و روحی را تجربه کند. همچنین برخی از بیماری‌های مقاربتی مانند تب‌خال تناسلی و ویروس پاپیلومای انسانی از طریق تماس پوستی منتقل می‌شوند. لمس پا و بوسیدن پا ممکن است خطر ابتلا به انواع بیماری‌های پوستی را در پی داشته باشد.

 

دلایل فوت فتیش چیست؟

بر اساس تازه ترین مطالعات، شبیه ديگر Psycho-sexual deviations انحرافات روانی- جنسی هنوز دلیل قطعی فوت فتیش معلوم نیست. ولی پژوهشگران معتقد هستند که این مسئله ریشه در بچگی اشخاص دارای فوت فتیش داشته است.

 

لمس بیش از حد کودک با پا

بسياري والدین یا اطرافیان کودک، با پای خود کودک را لمس نموده یا با وی بازي می کنند. این مورد میتواند عاملی برای علاقه زیاد کودک به پا شود.

کودک آزاری

در بسياري فوت فتیش ها سابقه تجربه آزار جنسی به صورت تجاوز یا مشاهده رابطه جنسی یا لذت جویی جنسی از طريق پا وجود داشته است.

از دست دادن یکی از عزیزان در دوره ای از زندگی

در بعضی فوت فتیش ها دیده شده است که با از دست دادن یکی از عزیزان چه به علت مرگ چه به علت دوری با یک یا چند وسیله شخص آغاز به لذت جویی می کند تا غم از دست دادن وی را از یاد ببرد. در فوت فتیش ها این وسایل مربوط به پای فرد مورد نظر یا عکس از پای او است.

جنبه تحقیر

یکی از تئوری های روان شناختی برای فوت فتیش، تحقیر است. پا معمولاً بعنوان عضوی از بدن که در قسمت پایینی است در نظر گرفته می شود. به همین علت، بعضی از اشخاص پاها را بعنوان بخش فرومایه و پست بدن می دانند.
این مسئله برای برخی ها لذتبخش است. آنها دوست دارند پائین تر از پارتنرشان باشند و پائین تر از آن ها قرار بگیرند.

جنبه سلطه

یکی از بازي های قدرت بین زوج ها نقش سلطه جو و سلطه پذیر است. پاها تنها قسمتی از این ساختار هستند.

 

درمان اختلال فتیشیسم

درمان شناختی رفتاری

هدف از درمان شناختی رفتاری تغيير رفتار بیمار بدون تحلیل نحوه و دلیل پیدایش اختلال فوت فتیش می باشد. این شیوه درمانی بر این اساس عمل می کنـد که اخـتلال فوت فتیش یا پا پرستی در نتیجه شـرطی سازی یا نقـش پذیری ایجاد می شـود. درمـان شناختی رفتاری سبب تغيير Sexual orientations گرایش های جنسی شخص نمی شود و تنها میتواند از بروز رفتارهای ناخواسته بیمار جلوگیری کند.

 

روانکاوی

هدف از روانکاوی، شناسایی تجربه ای است که سبب ایجاد فوت فتیش یا پا پرستی در فرد شده است. روانکاوی باعث می شود تا بیمار هم از نظر عقلانی و هم از نظر عاطفی اختلال روانی Emotionally mental disorder خویش را ارزیابی کند. در نتیجه مشکلات روانی بیمار تا حد زيادي برطرف می شوند.

مصرف دارو

جهت درمان اختلال های فتیشیسم از جمله فوت فتیش از داروهایی استفاده می شود که سبب جلوگیری از تولید هورمون های جنسی( از همه مهمتر هورمون های تستوسترون و استروژن) می شود.

با کاهش هورمون های جنسی، میل جنسی هم در شخص کاهش پیدا می کند. بنابراین بیمار میتواند فتیش خود را کنترل کند. همینطور دارو سبب می شود تا بیمار اختلال فتیش خود را نادیده گرفته و بدون بروز مشکل به زندگی روزمره خویش ادامه دهد. با وجود اینکه استفاده دارو دارای اثرات مثبتی در کنترل اختلال فتیشیسم میباشد ، هنوز هیچ دارویی جهت درمان قطعی فتیش ساخته نشده است.

 

آزار طلبی جنسی یا سادومازوخیسم چیست؟+ علت و علائم آن

مردی که با بوی کفش خانم ها ارضاء می شود ! عکس

فول انرژی و افزایش میل جنسی با این خوراکی ها

 

A strange girl who earns money from her feet

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو