ضد آفتاب ایرانی سینره در مقابل ضد آفتاب های خارجی

منبع: دلگرم

94

1399/11/5

12:45


ضد آفتاب ایرانی سینره در مقابل ضد آفتاب های خارجی

ضد آفتاب سینره از جمله بهترین کرم‌های ضد آفتاب ایرانی است که جهت محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، تولید شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید در نور آفتاب دو نوع اشعه مضر برای پوست به نام UVA و UVB وجود دارد. این اشعه‌ها باعث ایجاد لکه‌های سیاه و چین و چروک روی پوست شده و منجر به پیری زودرس و حتی در برخی مواقع منجر به سرطان می‌گردد. با کاهش لایه اوزون، این اشعه‌ها آسیب‌های جدی تری به پوست وارد می‌کنند؛ به همین دلیل پزشکان و متخصصان پوست و مو برای استفاده از کرم ضد آفتاب تأکید بسیار دارند. ضد آفتاب سینره از پوست شما در برابر تمامی اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کرده و پوست شما را از هر گونه آسیب‌دیدگی و سوختگی توسط آفتاب در امان نگه می‌دارد.

اگر جزو افرادی هستید که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم که کرم ضد آفتاب سینره را فراموش نکنید و جزو کرم‌های مهم مصرفی روزانه خود قرار دهید. قیمت کرم ضد آفتاب سینره نسبت به کیفیت و خاصیت درمانی بالایی که دارد بسیار ارزان‌تر و باصرفه‌تر از کرم‌های ضد آفتاب خارجی است.

این کرم در داروخانه آنلاین باهمانه در انواع مختلف وجود دارد، شما می‌توانید جهت خرید ضد آفتاب سینره به سایت باهمانه مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. در ادامه مطالبی در مورد خواص ضد آفتاب سینره ارائه خواهیم نمود و بعضی از انواع آن را معرفی خواهیم کرد، جهت آشنایی بیشتر با این محصول بی‌نظیر ایرانی تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

خواص ضد آفتاب سینره

ضد آفتاب سینره دارای طیف‌های گسترده و متنوعی است و از انواع سرطان‌های پوستی نظیر سرطان سلولی و ایجاد ملانوم جلوگیری می‌کند. این کرم ضد چین و چروک بوده و از افتادگی صورت جلوگیری می‌نماید و مانع پیری زودرس پوست می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های تحسین برانگیز ضد آفتاب سینره این است که UV را به حداقل می‌رساند و این امر برای کودکان و افراد با پوست‌های حساس بسیار مفید و قابل اهمیت است. همچنین این کرم خاصیت جذب پوستی بسیار بالا داشته و به راحتی می‌توان از آن به عنوان کرم پایه آرایش استفاده کرد.

ضد آفتاب ایرانی سینره در مقابل ضد آفتاب های خارجی

مقدار چربی و یا آب و spf در این کرم برای انواع پوست افراد متفاوت است تا همه اشخاص بتوانند مطابق و متناسب با پوست خود آن را خریداری و مصرف کنند. مثلا اگر کسی پوستی چرب دارد کرم مخصوص پوست خود که بر پایه آب بوده و فاقد چربی است را مورد استفاده قرار دهد. ضد آفتاب سینره مناسب همه فصول سال است و به شما کمک می‌کند تا از تغییر رنگ پوست و ایجاد لکه‌های سیاه در امان باشید. این کرم دارای خاصیت ضد آب نیز می‌باشد و پوست شما را از آلودگی هوا نیز محفوظ نگه می‌دارد. در ضمن قیمت ضد آفتاب سینره در هر تنوعی که باشد نسبت به مشابه خارجی آن بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

انواع ضد آفتاب سینره

یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین محصولات سینره کرم‌های ضد آفتاب آن است. ضد آفتاب سینره برای استفاده همه افراد جامعه چه آقا و چه خانم و حتی برای استفاده کودکان ساخته شده است و دارای تنوع و کارایی بالایی است. قبل از خرید ضد آفتاب سینره حتما باید نوع پوست خود را بشناسید و از میزان مورد نیاز spf برای پوست خود اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید. کرم ضد آفتاب سینره دارای انواع مختلف است که به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

ضد آفتاب رنگی سینره با spf60

ضد آفتاب سینره رنگی با spf60 دارای فیلترهای شیمیایی است و با جذب و انعکاس نور از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کند. از قدرت پایداری بالایی برخوردار است و دارای دو طیف رنگی بوده و فاقد کرولتی فری است این نوع از ضد آفتاب سینره مناسب افرادی است که دارای پوست‌های چرب و مختلط هستند. نمایی مات به پوست می‌دهد و از شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. ضد آفتاب سینره رنگی با اس پی اف ۶۰ بسیار سبک بوده و سریع جذب پوستتان می‌شود، دارای ماندگاری بالا و همچنین دارای خاصیت پوشانندگی بالا می‌باشد. این نوع ضد آفتاب سینره با حجم ۵۰ میلی لیتری در بسته بندی تیوپی در بازار عرضه می‌گردد. برای محافظت از نور خورشید و آلودگی هوا کرم ضد آفتاب سینره را نیم ساعت قبل از قرار گرفتن جلوی آفتاب استفاده نمایید.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره با اس پی اف ۵۰

این نوع ضد آفتاب سینره مناسب پوست‌های چرب و مختلط و جوش‌دار است. دارای فیلترهای شیمیایی می‌باشد و از پوست شما در برابر پرتوهای مضر خورشید UVA وUVB محافظت کرده و مانع پیری زودرس و ایجاد چین و چروک و لکه‌های پوستی می‌شود. فاقد چربی و پارابن بوده و بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری ساخته شده است. این نوع ضد آفتاب سینره دارای فاکتور محافظتی +++PA و حجم ۵۰ میلی‌لیتر است. همچنین ضد آفتاب سینره با اس پی اف ۵۰ ساختاری سبک داشته و سریع جذب پوست می‌شود.

کرم ضد آفتاب سینره مخصوص آقایان با +spf45

این محصول فاقد رنگ بوده و دارای خاصیت ضد آفتاب و ضد آلودگی هوا می‌باشد. دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی است و همچنین حاوی عصاره گیاه مورینگاه می‌باشد. این ضد آفتاب سینره از پوست آقایان به صورت کامل در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. دارای خاصیت ضد التهابی، مقاومتی بالا و فاقد چربی است. بسته‌بندی آن نیز تیوپی با حجم ۵۰ میلی‌لیتر می‌باشد. سایر انواع کرم ضد آفتاب سینره شامل:

کرم ضد آفتاب رنگی سینره با +spf30 کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره با +spf30 کرم ضد آفتاب رنگی سینره با +spf50 کرم ضد آفتاب بدون رنگ سینره با +spf60

قیمت انواع کرم ضد آفتاب سینره در مقایسه با انواع مشابه خارجی آن بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

ضد آفتاب ایرانی سینره در مقابل ضد آفتاب های خارجی

برای مشاهده تمامی این محصولات می‌توانید به سایت داروخانه اینترنتی باهمانه مراجعه کرده و انواع کرم ضد آفتاب سینره را در ویترین این داروخانه مورد بررسی قرار دهید و با مشاوره و راهنمایی‌های متخصصین داروخانه آنلاین باهمانه اقدام به خرید ضد آفتاب سینره مناسب پوست خود کنید تا همیشه پوستی سالم، شاداب و جوان داشته باشید .


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو