حامد لک بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا شد

منبع: ستاره

178

1399/11/5

15:23


حامد لک دروازه بان پرسپولیس در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داد.

ستاره | سرویس اخبار - پس از اتمام نظرسنجی که سایت فدراسیون فوتبال آسیا انجام داد، حامد لک دروازه بان پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 را به خود اختصاص داد.

 

حامد لک بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا شد


سایت AFC در این باره نوشته است: « این دروازه ‌بان 30 ساله با عملکردی خوب و با ترکیبی از آرا هواداران و کارشناسان مستقل، عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد و بالاتر از یون بیت ‌گارام، برنده جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقات قرار گرفت.


علی رغم شکست پرسپولیس در بازی تعیین‌ کننده لیگ قهرمانان آسیا، لک در این مسابقات نقش مهمی داشت و تیم ایرانی هفت مسابقه پیاپی را برگزار کرد و در این دیدارها گلی را در جریان مسابقات دریافت نکرد.


 در هشت مسابقه ‌ای که لک در آنها حضور داشت، پرسپولیس در مجموع چهار گل دریافت کرد که سه گل مستقیماً از روی ضربات پنالتی به ثمر رسید. گل دیگر هم زمانی به ثمر رسید که لک پنالتی جونیور نگرائو را مهار کرد و مهاجم برزیلی اولسان، ضربه ریباند را تبدیل به گل کرد. برای اینکه موفقیت لک تأثیربرانگیزتر باشد، باید بدانید لک در ماه سپتامبر به پرسپولیس پیوست و سپس پنج کلین ‌شیت در هشت دیدار ثبت کرد.


در حالیکه یون بیت گارام با دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت ها دوحه را ترک کرد، اما در این نظرسنجی عنوان نخست را به حامد لکی واگذار کرد که 47.14 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

 

بشار رسن پرسپولیس در جایگاه سوم ایستاد، در حالی که عبدالرزاق حمدالله و جونیور نگرائو دو گلزن برتر این رقابت ها با هفت گل زده، به ترتیب چهارم و پنجم شدند. موفقیت تیمی اولسان هیوندای و پرسپولیس در این رأی گیری تأثیر بسزایی داشت  بطوریکه پنج بازیکن از هفت بازیکن برتر این رقابت ها، از پرسپولیس و اولسان انتخاب شدند.


نفرات برتر این نظرسنجی، با صدها هزار رای هواداران و همچنین آرایی از یک هیئت مستقل متشکل از متخصصان و روزنامه نگاران انتخاب شده اند. در این هیئت، پیشکسوتان رسانه از جمله مایکل چرچ،وائل جبیر و روشن رای مجری مراسم‌ قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا و شبکه فاکس اسپورتس حضور دارند.

 

نفرات برتر نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

 

نفرات برتر نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

 

رده بندی نهایی انتخاب بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا از دید وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا:
10 امتیاز برتر

1- حامد لک (پرسپولیس/ ایران): 47.14 درصد
2- یون بیت گارام (اولسان): 19.62 درصد
3- بشار رسن (پرسپولیس): 11.36 درصد
4- عبدالرزاق حمدالله (النصر): 7.53 درصد
5- جونیور نگرائو (اولسان): 6.54
6- رناتو آگوستو (بیجینگ): 3.06 درصد
7- شجاع خلیل زاده (پرسپولیس): 1.67 درصد
8- سلطان قنام (النصر): 1.19 درصد
9)  جلال الدین ماشاریپوف - پاختاکور 0.66 درصد
10)  کیوگو فروهاشی - ویسل کوبه 0.54 درصد

 

منبع:‌ ورزش سه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو