دانلود فصل اول انیمیشن پیکسار پاپ‌کورن Pixar Popcorn S01 (2021)

منبع: دانلود ها

113

1399/11/5

23:59


انیمیشن-Pixar-Popcorn

نام انیمیشن: Pixar Popcorn – پیکسار پاپ‌کورن

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، کوتاه، کمدی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۹۰ثانیه

کیفیت: WEBRip x265 1080p / WEBRip x265 720p / WEBRip x264 720p

وضعیت پخش: اتمام

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستانی: انیمیشن پاپ کورن (به انگلیسی: Pixar Popcorn 2021) یک مجموعه کوتاه با ایفای نقش برخی از شخصیت‌های پیکسار است که داستان‌های کاملا جدیدی را برای علاقه‌مندان روایت خواهند کرد. شخصیت‌هایی از بهترین انیمیشن‌های پیکسار در این سری جمع شده‌اند و در هر قسمت کوتاه، یک ماجراجویی کمدی و تاثیرگذار خواهند داشت. نمو، دوری و دوستانش از سری محبوب در جستجوی نمو و در جستجوی دوری در این سری حضور دارند و در ادامه نیز می‌توانیم به شخصیت‌های سری ماشین‌ها اشاره کنیم.

داستان اسباب بازی‌ها شخصیت‌های بیشتری در این سری دارد و هرکدام می‌توانند داستان خودشان را داشته باشند. این سری کوتاه درواقع یک دورهمی بسیار بزرگ از تمامی شخصیت‌های پیکسار است و می‌تواند یک تجدید خاطره بسیار شیرین و جذاب برای علاقه‌مندان پیکسار باشد.

انیمیشن Pixar Popcorn 2021 را در هر قسمت دنبال کرده و ببینید که آن‌ها چه برنامه‌هایی برای شما دارند. بحث و جدل‌های جالب و خنده‌داری بین این شخصیت‌ها رخ خواهند داد. آن‌ها با همدیگر دوست شده و داستان‌های عجیبی را خلق می‌کنند. جالب است بدانید که شخصیت‌های مهم انیمیشن شگفت انگیزان ۲ و Soul که به تازگی منتشر شده است نیز در این سری حضور دارند. تلاقی این انیمیشن‌ها در یک سری جذاب، می‌تواند بسیار جذاب باشد و تا رسیدن به فصل جدید انیمیشن‌های پیکسار، می‌توانید با آن‌ها سرگرم شوید.

کیفیت روایات و طراحی شخصیت‌ها بسیار بالا است و بنابراین می‌توانید نزدیکی بیشتری با هرکدام از آن‌ها داشته باشید. اگر به شخصیت‌ خاصی علاقه دارید، می‌توانید به تماشای آن نشسته و ببینید که در جدال و همراهی با شخصیت‌های دیگر، چه چیزهایی برای ارائه کردن خواهد داشت. ویژگی شخصیتی هرکدام از آن‌ها حفظ شده است و می‌توانند اعتقادها و باورهای خودشان را داشته باشند.

info

Next, grab a quick snack with Pixar Popcorn, a collection of mini shorts starring some of your favorite Pixar characters in all-new, bite size stories.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو