دانلود بازی Utawarerumono Prelude to the Fallen برای کامپیوتر

دانلود بازی Utawarerumono Prelude to the Fallen برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

96

1399/11/6

02:28


در بازی Utawarerumono Prelude to the Fallen باید کنترل شخصیت هاکو را برعهده بگیرید. در این بازی شما باید با جهانی روبرو شوید که در صدد نابودی شما است. در ابتدای داستان بازی مشاهده می کنیم که هاکو در تحت خواب خود قرار گرفته و به صورت زخمی نمی داند چه اتفاقی برایش روی داده است. شما در این بازی با دختری لرزان که دارای دمی سبز رنگ است، همراه خواهید شد و با گذشت زمان متوجه می‌شوید که قدرت‌های خاصی در شما نهفته است و گویا یک‌سری دهقان شما را نجات داده‌اند. شما زندگی خود را به آن‌ها مدیون هستید و شما باید وظیفه‌ی مراقبت از آن‌ها را برعهده داشته باشید.

Utawarerumono Prelude to the Fallen PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Utawarerumono-Prelude-to-the-Falle

شما در ابتدا نمی‌دانید که یک کشاورز هستید یا اینکه دانشمندی در بین این دهقان‌ها قرار گرفته‌اید. فراموشی یکی از اولین نشانه‌هایی است که شما باید با آن مقابله کرده و بتوانید خودتان را کشف کنید. در این بازی می‌توانید به همرزمان خود فرمان داده و آن‌ها را برای دفاع از سرزمین ارسال کنید. باید برای دفاع از خانواده خوپ جنگیده و اجازه ندهید که دشمن بر شما چیره شود. تاریخ از دست رفته خود را بازیابی کرده و ببینید که اسرار این جهان در چه شرایطی قرار دارد. این بازی را می‌توانید سری جدیدی در رمان‌های تصویری ژاپن بدانیم که با المان‌های نقش آفرینی ارائه شده است. بازی از ۳۰ ساعت گیم‌پلی تشکیل شده است و تاکتیک‌های متفکرانه‌ای را می‌توانید در آن تجربه کنید.

در بازی Utawarerumono Prelude to the Fallen می‌توانید نرم و صحیح عمل کرده و از حملات زنجیره‌ای و پویا استفاده کنید. قابلیت‌های جدیدی برای شخصیت اصلی بازی باز خواهد شد و شما می‌توانید از آن‌ها برای نبردهای پر زرق و برق استفاده کنید. موسیقی متن بازی فراموش نشدنی است و همواره خاطره انگیز ظاهر خواهد شد. بازی از روایتی تاثیرگذار بهره می‌برد و پایان متفاوتی را ممکن است در هر بر تجربه داشته باشید. این بازی از گرافیک بسیار خوبی نیز برخوردار است و به‌عنوان یک اثر الهام گرفته از داستان ژاپنی، می‌تواند تجربه جالبی باشد.

info

Wake up, Hakuowlo. It’s time to face the world again.
You come to in bed, gravely injured, attended by a girl with twitching furry ears and a lush, bushy tail. In time you come to lead the villagers, to whom you owe your name and your life. When the local nobles threaten them, you threaten the nobility right back…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Celeron G1820

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 4000

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i3-3220

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Utawarerumono Prelude to the Fallen-DARKSiDERS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو