دانلود بازی Redout Space Assault برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Redout Space Assault برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

134

1399/11/6

02:28


در بازی Redout Space Assault باید کنترل یک Super Orbital Recon Fighter را در طول استعمار ۲۳۹۵ مریخ برعهده بگیرید. شما در سریع‌ترین، هیجان انگیزترین و حماسی‌‌ترین نبرد فضایی قرار دارید و می‌توانید یک فضانوردی هیجان انگیز داشته باشید. همه چیز در مبارزات تک نفره شکل داده خواهد شد و شما باید تجربه‌ای همراه با آدرنالین خالص را داشته باشید. دشمنان خود را پشت سر گذاشته و سعی کنید که بهترین عملکرد خود را نشان دهد. در این اثر باید از خدمه‌ی خود محافظت کردده و اجازه ندهید که در برابر تهدید بی‌شمار بیگانگان تسلیم شوند.

به کارخانه‌های بزرگ استخراج سیاره‌ها که توسط این بیگانگان کنترل می‌شود، حمله کرده و هواپیمای بدون سرنوشن آن‌ها را از بین ببرید. همه چیز در کنترل شما است و باید بتوانید جنگنده‌های دشمن را یکی پس از دیگری نابود کنید. آن‌ها موشک‌های قدرتمندی دارند که با خلبانان کارکشته هدایت می‌شوند و بنابراین شما اصلا کار آسانی نخواهید داشت. در بازی باید ماموریت‌های متنوع را به پایان برده و بتوانید مهارت‌های لازم در جهت زنده ماندن را داشته باشید. بسیاری از جهان‌های بازی دارای جوایز ویژه‌ای است و باید آن‌ها را با جستجو کشف کنید.

Redout: Space Assault PC-CODEX

دانلود-بازی-Redout-Space-Assault

در بازی Redout Space Assault می‌توانید به مکان‌های عجیب و غریب دسترسی پیدا کرده و نبردهای حماسی را در آن‌ها تجربه کنید. می‌توانید از گیم‌پلی عمیق و پرجزئیات بازی لذت برده و تا می‌توانید از برتری تاکتیکی در بازی استفاده کنید. در این بازی می‌توانید سفینه فضایی خود را ارتقا داده و مقیاس بندی آن را تغییر دهید. حتی می‌توانید از کارت‌های قدرت خود استفاده کرده و از توپ‌ها و سلاح‌های جنگی جذابی در بازی استفاده کنید. همه چیز در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید چندین نمونه از سفینه‌های فضایی را در تیم خود داشته باشید. ارتقا تاثیر زیادی در روند کسب پیروزی دارد و باید بتوانید سطح قدرت خود را با دشمن یکسان کنید یا از آن‌ها جلو بزنید. در بازی باید از شوکر و سلاح‌های لیزری نیز استفاده کنید و برتری خود را بیشتر کنید.

info

Redout: Space Assault is arcade space battle, coupling the trademark Redout adrenaline with the thrill of combat. Outsmart, outmaneuver, overpower, outclass your opponents in lightning-fast, adrenaline-inducing single-player space combat.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: i3 2.6Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 570 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: i5 2.6Ghz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 970 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 14 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو