متن لوح تقدیر و تقدیرنامه های رسمی

متن لوح تقدیر و تقدیرنامه های رسمی


منبع: آرگا

663

1399/11/6

09:59


مجموعه ایی کامل و جامع در رابطه با انواع متن لوح تقدیر و تقدیر نامه های رسمی و ادبی برای تقدیر و قدردانی را در این مطلب ملاحظه نموده و از متن های زیبای آنها نهایت استفاده را ببرید.

آشنایی با انواع متن لوح تقدیر و تقدیرنامه های ادبی و هنری می تواند راهنمای مناسبی برای نگارش متن و تهیه انواع لوح سپاس باشد. در این مقاله سعی نموده ایم مجموعه از متن های لوح سپاس کارمند نمونه، قرآنی، دانش آموزی و تقدیرنامه هایی برای تشکر و قدردانی از استاد، پزشک، رئیس و… را گرداوری نماییم که هر یک از این متون می توانند بهترین انتخاب برای سپاس و تشکر در محیط کار، تحصیل و… باشند. در ادامه انواع متن لوح سپاس زیبا و حساب شده را ملاحظه فرمایید.

مجموعه متن لوح تقدیر رسمی و تقدیر نامه های اداری و ادبی :

استفاده از انواع لوح سپاس می تواند بهترین ایده در جهت قدردانی از تلاش ها و تشکر بابت موفقیت های کسب شده باشد، در این راستا انتخاب مناسب ترین متن لوح تقدیر از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است. در ادامه مجموعه ایی از انواع متن لوح سپاس و مناسب ترین متن های تقدیر نامه ادارای را ملاحظه می فرمایید که متن تقدیر و تشکر ایده آل و مناسب با لوح سپاس خود را می توانید از بین این متون انتخاب نمایید.

متن لوح تقدیر

متن لوح سپاس دانش آموزی :

پیروز کسی است که با زیبایی امید، آینده را بیاراید

دانش آموز محترم ………. از آموزشگاه ……….

اینک که بادستهای مهربان، عزم راسخ و ذهن خلاق در کوچه های دل، حدیث افتخار را سرودی و موفق به کسب رتبه ………. مسابقه………. درسال تحصیلی ………. شده ای، به شکرانه همت والا و تلاش شکوهمندت، این لوح تقدیر تقدیم می گردد.

توفیق شما را در کسب درجات عالی ترا از خداوند سبحان خواستاریم.
رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه ……….

********

پیروزی، پرشی دارد به اندازه عشق

دانش آموز عزیز خانم ………. از آموزشگاه ……….

با احترام
خبر مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد، و اینک خبر شادمانه موفقیت شما نیز مایه مباهات است .

آری، دستان پرتوان و عزم استوار بار دگر حدیث پرافتخار پیروزی را می سراید و امروز را برای فردایی بهتر و سازنده آماده می سازد.

کسب رتبه ………. در مسابقه ………. سال تحصیلی ………. یادواره عزت و افتخار حسینی را تبریک عرض می نماییم و برایتان از خداوند مهربان دلی از جنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستاریم .

شمع وجودتان تابنده و نورانیت دلتان پاینده
مدیر آموزش و پرورش منطقه

********

متن تقدیر نامه

متن تقدیرنامه اداری :

کارمند نمونه ، مبرّز و کاردان

سرکار آقای ………… / جناب خانم …

بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری  ، احترام و اکرام به ارباب رجوع ، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن برای پیشرفت شرکت اهتمام ویژه می ورزید ؛ این لوح تقدیر ، پیشکش حضور پر لطفتان می گردد.

اطمینان کامل داریم ، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیتهای قانونی ، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری ،عدالت ، صداقت ، امانت داری ، راز داری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی ، انسانی ، اجتماعی ، و قوانین ، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت های سازمانی  و اداری رعایت نموده و در همه حال به مقررات حاکم و منشور اداری  و اخلاقی پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضایت ایزد متعال به کار می بندید و همواره شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج می نمایید.

با تقدیم بهترین آرزوها
مدیر عامل شرکت…

********

ناب آقای مهندس………
مدیر کل محترم راه و ترابری استان ……
با ســــــــــــــلام

اندیشـــــــــه و تلاش خدمتگــــــــــزاران صدیق عمـــــــــران و آبادانــــی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد نخواهد رفت . بدینوسیله با اهـــداء این  لوح  ، از تلاش و زحمــات مستمر

حضرتعالی در اجرای پروژه بزرگ روکش آسفالت محـــور ………..در محدوده شهر …….که موجبات تسهیل در عبور و مرور ، ارتقــاء ایمنی تــردد ، رضایت شهروندان و در نهایت رضایت خداوند سبحان را به همراه داشته است  تقدیر و تشکر می گردد.

از خــــــــــــــــــداونــــد متعــال برایتــــــــــــان ســـــــلامتی، بهــروزی و توفیـــــــق استمـــــــــرار خدمتگذاری را مسئلــــــــت دارم.

********

متن زیبا برای لوح تقدیر

متن لوح تقدیر رسمی :

مدیر عامل محترم شرکت ……….
تلاش وهمت والای مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه ممتاز طی سال ………… در سطح استان گردید. لذا بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل دربخش تحقیق و توسعه آن شرکت تقدیر و تشکر می گردد.

امید آنکه درراه اعتلای صنعت کشور اسلامی مان بیش ازپیش موفق و مؤید باشید.
مشاور وزیر و رئیس سازمان

********

همکار ارجمند جناب آقای ………….. /  سرکار خانم ……………….

آری ، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف شرکت خالصانه از هیچ کوششی  دریغ نورزیدند.

با پذیرش غم و شادی ، عتاب و عقاب ، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند.

اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، شایسته است از زحمات بی دریغ ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده، توفیق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.

امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

با تشکر     رییس شرکت

********

متن لوح تقدیر اداری

مجموعه ای از لوح سپاس ورزشی با متن زیبا

موفقیت در هر زمینه و رشته ای که موجب رشد و ترقی گردد و شادی و نشاط جزئی از جامعه را در پی داشته باشد شایسته تقدیر و تشکر درخور می باشد. رشته های ورزشی مختلف نیز از این قاعده مستثنی نیستند و موفقیت های فردی و یا تیمی در ورزش به خصوص در سطح ملی و بین المللی می تواند موجب سرافرازی و سربلندی یک جامعه و کشور گردد.

در این بخش قصد داریم مجموعه ای زیبا و خواندنی از انواع متن لوح تقدیر ورزشی و تقدیرنامه های زیبای ورزشی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم که نوع نوشتار این لوح ها اغلب دربرگیرنده متن های تقدیرگونه می باشد که این لوح ها می تواند دلگرمی محکمی برای ورزشکارانی باشد که ماه ها و سال های سختی را سپری نمایند تا به موفقیت های بزرگ در زمینه ورزش کشور دست یابند و به این واسطه نام و پرچم میهن عزیزمان را بر افرازند.

متن زیبای لوح سپاس ورزشی

بردار بزرگوار جناب آقای / خواهر بزرگوار سرکار خانم …
مدیرکل محترم …
یقیناَ توسعه و پیشرفت استان … مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این شهر قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند. لذا بر خود وظیفه می دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، از عنایات و توجه جنابعالی به امر ….. در استان … قدردانی نماییم .
سلامتی و موفقیت روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نماییم.

********

بسمه تعالی

حمد و سپاس از آن خداوندی است که برترین مردانش را علی (ع) برگزید تا مقتدای ورزشکاران باشد و پیشوای متقیان.

تا هر آئینه یادآور این مهم باشد که عقل سالم در بدن سالم است.چنانکه شاعر پارسی گوی میفرماید:

ز نیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی زاید و کاستی

ورزشکار ارجمند و پرتلاش جناب آقای / سرکار خانم …
موفقیت جنابعالی و کسب رتبه نخست در مسابقات … را تبریک عرض نموده و به پاسداشت این موفقیت این لوح تقدیر تقدیم می گردد. امید که در تمام مراحل زندگی همواره صحت و تندرستی موجد توفیق راه و نیل به مقام قرب الهی باشد.

********

متن لوح سپاس ورزشی جالب

متن ناب و صمیمانه برای لوح تشکر و قدردانی

به نام خدا

قال علیٌ (ع) : (( الهی قوّ علی خدمتک جوارحی و اشدد علی العزیمه جوانحی ))

خداوندا ! اعضا و اندام مرا در راه خدمت به خودت توانمند گردان و اعصاب و افکارم را بر عزم و استواری محکم فرما

ورزشکار توانمند/ نیرومند جناب آقای / سرکار خانم …

با سپاس بیکران از حضور ارزشمندتان در مسابقات ورزشی… شرکت / سازمان … و کسب رتبه … در رشته‌ی … این حکم قهرمانی در سال همت و کار مضاعف / جهاد اقتصادی از طرف مدیریت / بسیج … تقدیم حضور توانمندتان می گردد.

از خداوند متعال ، اراده ای راسخ و عزمی استوار در میادین ورزشی و ملی جهت پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی مسالت دارم.

********

جناب آقای ……….
اینک که با استعانت از درگاه خدواند متعال و در پرتو تعلیمات ارزنده مربیان و تلاش و کوشش خود درسال ……….، مقام ………. رشته فوتبال را در مسابقات .قهرمانی آموزشگاه های مناطق تهران احراز نموده اید، به دریافت این حکم نایل می شوید
امید است با یاری جستن از الطاف الهی، همواره نمونه بارزی از یک جوان ورزشکار با ایمان باشید مدیر تربیت بدنی و تندرستی شهر متن تقدیر نامه ورزشی

متن لوح سپاس ورزشی زیبا

متن لوح تقدیر ورزشی زیبا

بسمه تعالی

جناب آقای ….

« لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »

بی آنکه به اطناب کلام بپردازیم،به سادگی نوازش نسیم، گل‌واژه ها را نثار شرح صدر آن فرزانه می نماییم تا کلمه‌ی نیکوی (تقدیر) را هجی کنیم. به پاس گام های استوار و عاشقانه شما بر پهنه‌ی سبزینه های نشاط و شادابی ورزشی، رسم گوارای نکوداشت … را به سور می نشینیم.

بدینوسیله از جنابعالی که بهترین… معرفی شده‌اید ، تشکر می نماییم؛ باشد که نیت خیر و توسل آن بنده‌ی خدا به ائمه اطهار، در پناه مهربانی های حضرت حق، نوری بر لوح جان رهروان شما بتابد.
همواره در راه پیشبرد و گسترش این رشته موفق و موید باشید.

********

بنام خدا

سازمان / فدراسیون…

نظر به اینکه جناب آقای / سرکار خانم … از استادان… در مسابقات قهرمانی … سال … کشور که در سبک … و رده سنی … وزن … کیلو که … برگزار گردید، شرکت کرده و مقام نخست مسابقات را احراز نموده‌اند، به دریافت این حکم مفتخر می گردند.
همواره در راه پیشبرد و گسترش این رشته موفق و موید باشید.

********

متن لوح تقدیر ورزشی

تقدیرنامه ورزشی کوتاه و پر مهر

جناب آقای ……….
با احترام
نظر به اینکه جنابعالی در مسابقات والیبال دوره ای استان موفق به کسب رتبه برتر شده اید، این لوح تقدیر به پاس زحمات شما تقدیم می گردد
با تشکر

********

(الهی قوّ علی خدمتک جوارحی)

تن زنده والا به ورزندگی است که ورزندگی مایه‌ی زندگی است
به ورزش گرای و سرافراز باش که فرجام سستی سرافکندگی است
ز ورزش میاسای و کوشنده باش که بنیاد گیتی به کوشندگی است

تمام تلاش و کوشش انسان ، برای دست یابی به زندگی بهتر ، هدفمند و با کیفیت برتر ، توام با کامیابی و نیل به لذت واقعی است ; و ورزش مهمترین انگیزه برای رسیدن به این اهداف می باشد سرپرست توانمند/مربی مجرّب/پزشک حاذق جناب آقای / سرکار خانم … بدین وسیله از تشریک مساعی و همراهی جنابعالی در مسابقات بین المللی … در کشور/شهر … به عنوان سرپرست/مربی/پزشک تیم … صمیمانه قدردانی می گردد. با امید به اینکه (در سال مزین به نام ….) با مساعدت و همکاری جناب عالی در ارتقای ورزش قهرمانی و تعمیم ورزش همگانی و نیز فرهنگ سازی الگو های ورزشی کوشا باشیم.

********

تقدیرنامه ورزشی

با انواع متن لوح تقدیر اداری و رسمی آشنا شدید، با الگوبرداری از این متن ها و با ایجاد تغییرات لازم در جملات این متون، مناسب ترین متن را برای لوح سپاس انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش مطالب خواندنی از دیگر مطالب و نوشته های جالب و مهم دیدن نموده و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو