داستان زن مکزیکی که بعد از دیدن عکس قدیمی خود با چاقو به همسرش حمله ور شد

منبع: روزیاتو

60

1399/11/6

10:06


یک زن خشمگین بعد از تماشای تصاویر قدیمی شوهرش با یک زن جوان تر با چاقو به او حمله کرد، زنی که مشخص شد خودش در روزگار جوانی بوده است. این زن که تنها با نام لئونورا ان از او نام برده شده بعد از این حمله در شهر سورونا در مکزیک دستگیر شده است. این زن بعد از تماشای عکس های شوهرش با یک «زن جوان تر» در تلفن همراه او به این مرد که خوان نام دارد حمله کرد اما خیلی زود مشخص شد که این تصاویر مربوط به دورانی است که این زن و شوهر در دوران نامزدی بوده اند و شوهر این عکس را دیجیتالی کرده تا بتواند آن را در تلفن همراهش نگهداری کند.

یک زن خشمگین بعد از تماشای تصاویر قدیمی شوهرش با یک زن جوان تر با چاقو به او حمله کرد، زنی که مشخص شد خودش در روزگار جوانی بوده است.

خوان بعد از این که توانست چاقو را از همسر خشمگینش بگیرد ماجرا را برایش توضیح داد اما نه قبل از اینکه خود زخمی شود. شوهر نگون بخت چندین بار مورد اصابت چاقوی همسرش قرار گرفت تا اینکه توانست برای او توضیح دهد این عکس ها متعلق به خود اوست که آن زمان لاغرتر و جوان تر بوده است. پلیس پس از اطلاع رسانی همسایه ها مبنی بر شنیدن فریاد دعوا در خانه این زن و شوهر به آنجا مراجعه کرده و زن را دستگیر کرد.

یک زن خشمگین بعد از تماشای تصاویر قدیمی شوهرش با یک زن جوان تر با چاقو به او حمله کرد، زنی که مشخص شد خودش در روزگار جوانی بوده است.

ماه گذشته در همین منطقه یک مرد همسر سابقش را به دلایلی مشابه به قتل رساند. این مرد بعد از دیدن اینکه همسرش حلقه نامزدی به دست ددارد به سراغ او رفته و وی را به قتل رساند. این دو در سال ۲۰۱۹ و پس از درگیری به خاطر بدهی های مرد که ناشی از قمار بود از هم جدا شده بودند. پلیس می گوید که جنازه عریان این زن توسط پدرش در بالکن خانه اش پیدا شده که با کابل سشوار خفه شده بود. شوهر حسود در صورت محکوم شدن در دادگاه به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: چگونه در برابر حمله با چاقو از خود دفاع کنیم؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو