دانلود مجموعه والپیپرهای درجه یک – بهمن ماه ۹۹

دانلود مجموعه والپیپرهای درجه یک – بهمن ماه ۹۹


منبع: دانلود ها

114

1399/11/6

14:48


مجموعه والپیپر درجه یک (Classy Wallpapers) – بهمن ماه ۱۳۹۹

| سری دوم اضافه شد |

دانلود-والپیپر-درجه-یک

مجموعه جذابی از والپیپرهای درجه یک و بی‌نظیری را آماده کرده‌ایم که شامل موضوعات متنوع بوده و برای تنظیم برای تصویر زمینه دسکتاپ بسیار مناسب خواهد بود. این تصاویر کیفیت بالا و سایز بالایی دارند و می‌توانید به‌صورت اوریجینال از آن‌ها استفاده کنید. سایز تصاویر نیز به‌صورت فیت و بدون داشتن حاشیه انتخاب شده است و می‌توانید از تنوع آن‌ها در این ماه لذت ببرید. با این سری همراه باشید تا در طول ماه، مجموعه‌های ارزشمندی را برای شما آماده کنیم. این تصاویر به‌طور معمول هنری و فانتزی هستند و مربوط به جدیدترین تصاویر سال ۲۰۲۱ خواهند بود.

سری اول – آپدیت ۲ بهمن ماه

اولین سری از تصاویر زمینه درجه یک، شامل عکس‌های نابی از حیوانات، ماشین‌ها و طبیعت در نور مهتاب خواهد بود. این تصاویر کیفیت و رنگ‌بندی بسیار جالبی دارند و می‌توانید به صورت دسته‌ای برای والپیپر دسکتاپ خود تنظیم کنید. هرکدام از این عکس‌ها از مجموعه‌های خاصی انتخاب شده است و می‌توانید به‌صورت یکجا بهترین والپیپرها را داشته باشید.

دانلود-والپیپر-درجه-یک

سری دوم – آپدیت ۶ بهمن ماه

این مجموعه شامل تنوع بیشتری از تصاویر است و می‌توانیم والپیپرهایی از ورزش‌های مختلف، ماشین‌ها و موتورهای لوکس و مدرن و همچنین طبیعت آسمان و جنگل را داشته باشیم. این تنوع بالا کمک می‌کند که بتوانید از تصاویر تکراری در دسته‌بندی دوری کرده و با تنظیم آن تجربه‌ی نابی را در دسکتاپ خود داشته باشید. هرکدام از این والپیپرها کیفیت بالایی هم دارند و می‌توانید به‌صورت فیت از آن‌ها استفاده کنید.

تصاویر-والپیپر-درجه-یک

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود سری دوم با حجم ۱۱۳.۵۲ مگابایت | آپدیت ۶ بهمن ماه (جدید)

دانلود سری اول با حجم ۹۳.۵۲ مگابایت | آپدیت ۲ بهمن ماه


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو