دانلود فیلم آموزش Practical Python for Beginners 2021

منبع: دانلود ها

139

1399/11/6

15:18


PluralSight – Practical Python for Beginners 2021

آموزش عملی پایتون برای مبتدیان

فیلم-آموزش-Practical-Python-for-Beginners

در فیلم آموزش Practical Python for Beginners 2021 به سراغ یکی از زبان‌های محبوب برنامه نویسی می رویم که کاربرد بسیار زیادی در تولید برنامه‌های امروزی دارد. این دوره برای مبتدیان و متخصصین بسیار مناسب است، چرا که یادگیری و استفاده‌ی آسان آن، سبب شده است که تفاوت چندانی بین این دو قشر از نظر یادگیری وجود نداشته باشد. سیستم یادگیری بسیار آسان است و شما می‌توانید خلاقیت‌های خود را به‌شکل بهتری در این زبان پیاده‌سازی کنید. این دوره کتابخانه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که تقریبا می‌توانید هر چیزی را با آن‌ها بسازید. یادگیری این کتابخانه‌ها اهمیت بسیار زیادی در زبان پایتون دارد و می‌توانید مشکلات و باگ‌های برنامه‌های خود را برطرف سازید. این دوره شامل لیست‌ها، حلقه‌ها و یکسری از ترکیب‌های مهمی است که در زبان پایتون مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما نیز می‌توانید از آن‌ها در برنامه‌های خود استفاده کنید.

فیلم آموزش Practical Python for Beginners 2021 شامل زبان ساده‌ای است و می‌توانید با انواع داده‌‌ها و ورودی‌ها آشنا شوید. می‌توانید خروجی را کاوش کرده و ببینید که چه چیزهایی برای رسیدن به اهداف برنامه موردنیاز است. در این دوره می‌توانید داده‌های تخصصی را نیز یاد گرفته و نحوه کار با API ها را فرا بگیرید. دوره بسیار ساده دنبال می‌شود و می‌توانید با برنامه نویسی وب نیز آشنا شوید. دوره شامل مهارت و دانش پایتون است و بعد از اتمام دوره، می‌توانید به کار پروژه‌های سخت پایتون نیز وارد شوید. حتی می‌توانید ساخت برنامه‌های خط فرمان پایتون را نیز فرا گرفته و کم کم وارد کارهای تخصصی‌تر شوید. این دوره طی یک سازماندهی خاص جلو خواهد رفت و شما با یک زمینه ذهنی مرتب می‌توانید همه چیز را فرا بگیرید. این زمینه‌های ذهنی کمک می‌کند که ماندگاری مطالب بسیار بالا بوده و بتوانید دانش‌های جدید را نیز با یک تخقیق ساده به ذهن خود وارد کنید.

فیلم-آموزش-Practical-Python-for-Beginners

info

Python is a great programming language for beginners and experts alike because it’s easy to learn and use and also has libraries that allow you to build pretty much anything. In this course, Practical Python for Beginners, you’ll learn to create Python applications to solve a wide variety of problems. First, you’ll explore data types, input, and output. Next, you’ll discover lists, loops, and dictionaries. Finally, you’ll learn how to incorporate what you’ve learned to read weather and space data from different web APIs. When you’re finished with this course, you’ll have the skills and knowledge of Python needed to build Python command-line applications.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو