رشد باورنکردنی HiLink هوآوی و ارائه خدمات به یک میلیارد کاربر

منبع: فوت و فن

120

1399/11/6

16:57


رشد باورنکردنی HiLink هوآوی و ارائه خدمات به یک میلیارد کاربر

شرکت هوآوی موفق شد رشد قابل توجهی را در فناوری HiLink و HMS تجربه کند. به طوری که دستگاه‌های فعال استفاده‌کننده از HiLink از مرز ۱ میلیارد نفر هم فراتر رفته است.

هوآوی در ۲۳ ژانویه سال جاری میلادی، کنفرانس سالیانه خود را در چین برگزار کرد. «ریچارد یو» (Richard Yu)، مدیر عامل بخش محصولات مصرفی هوآوی، در این رویداد درباره Huawei HiLink و Huawei Mobile Services و دسترسی آن به مصرف‌کنندگان، توضیح داد.

به گفته وی تاکنون اپلیکیشن HiLink توانسته بیش از ۵۰ میلیون کاربر جذب کند و در کنار آن، بیش از ۱ میلیارد دستگاه متصل به این فناوری راه‌اندازی شده است. از سوی دیگر، خدمات موبایل هوآوی (HMS) نیز به صورت ماهیانه ۵۸۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

بد نیست بدانید که HiLink، ابزاری مدیریتی و ساده برای کاربرانی است که از مودم‌های هوآوی استفاده می‌کنند. با استفاده از  HiLink می‌توان به سادگی، مودم خود را مدیریت کرد و اطلاعات مختلفی را درباره میزان مصرف اینترنت، دستگاه‌های متصل به مودم، مشاهده شارژ باتری، تعریف کردن شبکه مهمان و سایر موارد را مشاهده و تغییرات موردنظر را اعمال کرد.

داده‌های به دست آمده از کاربران HiLink نشان می‌دهد اکوسیستم گوشی هوشمند و سرویس خانه هوشمند هوآوی توانسته در میان مردم و کاربران به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و مجموعه‌ای از کاربران پایدار را به دست آورد.

اکوسیستم HMS هوآوی که در دستگاه‌های هوشمند این شرکت وجود دارد به کمک فناوری HiLink به خانه هوشمند شما متصل شده و عملا امکان کنترل هوشمند و از راه دور دستگاه‌های خانگی را از طریق گوشی هوشمند میسر می‌کند. از جمله محصولات خانگی هوشمند هوآوی در این حیطه می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند، دوربین‌های هوشمند، دستگاه تصفیه هوا و سایر موارد اشاره کرد.

کامل‌کننده اکوسیستم HMS و برنامه ارتباطی HiLink، برنامه Smart Life است که امکان کنترل هوشمندانه دستگاه‌های خانگی را مهیا می‌کند. بد نیست بدانید که میزان نصب فعلی برنامه Smart Life نیز به ۴۰۰ میلیون دستگاه رسیده و حداقل ۱.۰۸ میلیارد مرتبه از آن در طول یک روز استفاده می‌شود که یک آمار جالب توجه برای هوآوی به حساب می‌آید.

به تازگی شاهد معرفی و عرضه محصولات هوشمند خانگی جدیدی از سوی هوآوی در چین بودیم که شامل مسواک الکترونیکی، Smart Camera Pro و لامپ Op 2S می‌شود. به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد ایده خانه و زندگی هوشمند خود را با قدرت ادامه و گسترش دهد.

ریچارد یو در ادامه اظهارات خود گفته است: «هوآوی اکوسیستم محصولات زندگی هوشمند خود در سناریوهای مختلف را با استفاده از سیستم عامل «هارمونی» (Harmony) گسترش خواهد داد.»

آینده خانه‌های هوشمند، با اینترنت سریع و قابلیت کنترل هوشمند همه‌چیز در خانه گره خورده است. اموری که هوآوی با اینترنت نسل ۵ همراه، فناوری Hilink و اکوسیستم اختصاصی خود تا حدودی زیادی آنها را عملی کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو