ترفندهای زنانه و دلبرانه برای جذب کردن آقای شوهر

ترفندهای زنانه و دلبرانه برای جذب کردن آقای شوهر


منبع: ناز وب

174

1399/11/7

09:04


ترفندهای زنانه و دلبرانه برای جذب کردن آقای شوهر

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که ترفندهای زنانه از جمله طرز حرف زدن، دلبری کردن، عشوه گری The way of talking, charming, flirting و… بلد باشند. خانمهای محترم اینکه فقط برای شوهرت آرایش کنی که کافی نیست شما باید کارهای دیگری برای جذب شوهرتان هم بکنید. مردها به غیر از زیبایی و ظاهر به چیزهای دیگری هم توجه میکنند. با ما همراه باشید تا به شما عزیزان ترفندهای زیبادی را یاد بدهم.

 

ترفندهای زنانه و دلبرانه برای جذب کردن آقای شوهر

 

3 ترفند دلتنگ کردن مردان

 

ترفندهای زنانه و دلبرانه برای جذب کردن آقای شوهر

 

1. عاشق خودتان باشید

هرکسی چه مرد چه زن وقتی برای خودش ارزش قائل نباشد، هیچکسی هم برایش ارزش قائل نخواهد شد. تلاش کن، هدف داشته باش، مستقل باش.

 

2. رها کنید

باز هم چه مرد چه زن وقتی دائما به او بچسبید، به جای نزدیک شدن به شما، از شمت فاصله میگیرد. مدتی نه زنگ بزنید نه پیامک، اجازه بدهید خودش می آید.

 

3. غر نزنید

غر زدن، نق زدن و بهانه آوردن و گلایه ها Groaning, nagging and making excuses and grievances طرفتان را از شما زده میکند. جای غر زدن با روش صحیح گلایه کنید.

 

 

ترفند باکلاس صحبت کردن

 

1. نگیم: توخیلی منو بیرون نبردی
بگیم: خیلی دلم میخواد بریم بیرون یه دوری بزنیم

2. نگیم: تو خیلی وقته واسم کادو نخریدی
بگیم: اینقدر دلم تنگ شده واسه وقتایی که با یه گل وارد میشدی

3. نگیم: تواز اون موقع که بچه دار شدیم رابطت باهام کم شده
بگیم: من به محبتت بیشتر نیاز دارم. نمیخوام بچه باعث جداییمون شده باشه.

4. نگیم: وقتی مامانت اینا چیزی به من میگن چرا هیچی بهشون نمیگی
بگیم: دوست دارم وقتی کسی به ناحق چیزی بهم میگه تو پشتم باشی.

 

یه خانم شیطون باشیم

شیطون بودن زنان را چندین برابر زیباتر و ارزشمندتر جلوه خواهد داد. سعی کنید خصوصیات مردانه را از خودتان دور کنید. رقص! رقصیدن باعث میشود ناخودآگاه حالت عشوه گرانه ای به خودتان بگیرید. رقص یکی از نشانه های بارز زن بودن است.

هرگز با صدای بلند نخندید، بلند حرف نزنید و بی وقفه هم صحبت نکنید. بین جملاتتان مکث کنید. موقع راه رفتن روی قدم هایتان تمرکز کنید تا هم انداره، کوتاه و مستقیم باشند. این کار برای تناسب اندام هم مفید است. ناخن هایتان مرتب تمیز نگه دارید و یک انگشتر ظریفی هم داشته باشید.

گاهی کمی لوس باشید، مثلا اگر ناخنتان شکست شدید ابراز ناراحتی کنید. البته بعدش سریع به حالت اولیه برگردید که برای همسرتان آزاردهنده نشود.

در موراد بسیار کمی بچه گانه رفتار کنید مثلا در قبال دریافت کادو جیغ کوتاهی بکشید. وقتی اشتباه کاری را انجام داده اید بچه گانه حرف بزنید اما باز هم حدش را رعایت کنید.

موقع آشپزی زیر لب آواز بخوانید و قر بدهید. همیشه تمیز و مرتب باشید کمی آرایش داشته باشید فقط زیاد زننده نباشد.

به شوهرتان اجازه بدهید از قدرت و مهارت هاش در زندگی استفتده کند. وقتی باهم بیرون هستید بذارید اون راهنمای مسیر باشه و مرتب بهش نگید از اینطرف برو از آنطرف برو، این راه نزدیکتره و اون راه ترافیکش سنگینه.

 

10 ترفند که شوهرتان عاشقتان میشود

1. وقتی شوهرتان میخواهد بیرون برود به او بگویید: من منتظرت هستم، انشالله موفق باشی، به سلانت و مواظب خودت باش.

2. وسایلی که شوهرتان برای بیرون از خانه نیاز دارد مثل کیف، کلاه و …برای او آماده کنید.

3. درست نیست مردتان صبحانه تنهایی بخورد و شما خواب باشید.

4. می دانید وقتی مرد میبیند خانومش با یک لیوان شربت به استقبال او می آید چقدر آرام میشود؟

5. خانه ی دلپذیر و آرامی را برای حضور شوهرتان آماده کنید.

6. چند دقیقه قبل از ورود همسرتان کارهای خانه را کنار بگذارید و لباس هایتان را مرتب و خوشگل کنید.

7. اگر شوهرتان ظهر کمی دیر می آید بهتر است صبر کنید و نهارتان را با او بخورید.

8. هنگام ورود به خانه اجناسی که خریده را به دقت نگاه کنید و از او تشکر کنید.

9. گاهی مردان اجناس غیر مترقبه ای را خریداری می کنند و انتظار ابراز احساسات همسرشان را دارند.

10. وقتی شوهرتان وارد خانه میشود لحظاتی او را در آغوش بگیرید.

 

غذای مورد علاقه او را بپزید

لازم نیست که یک آشپز حرفه ای باشید همین که همسرتان می‌بیند برای راضی کردن او تلاش می‌کنید، احساس خاص بودن می‌کند که برایش بسیار ارزشمند است. می‌توانید از او بخواهید که با شما در این کار مشارکت کند که باعث صمیمت بیشتر رابطه تان می‌‌گردد.

 

 توجه به علاقه مندی‌های شوهر

علاقه مندی خود را به موضوعاتی که برای شوهرتان جذاب است مانند ورزش، اتومبیل، دوچرخه سواری یا تماشای فیلم نشان دهید. این ترفند به شما کمک می‌کند که به همسرتان نزدیک‌تر شوید و روشی عالی برای گذراندن اوقات فراغت A great way to spend your free time به صورت مشترک است. پس می‌توانید علاوه بر همسر، دوست او نیز باشید و هر دو از قرار گرفتن در یک محیط دوستانه لذت خواهید برید. ایجاد حس‌های خوشایند به همین سادگی می‌تواند منجر به جذب شوهرتان شود.

 

 عشق خود را ابراز کنید

 

ترفندهای زنانه و دلبرانه برای جذب کردن آقای شوهر

 

 

از ابراز احساسات و عشق خود بیم نداشته باشید. به همسرتان بگویید که عاشقش هستید تا او بداند که چقدر برای شما ارزش دارد. می‌توانید از خلاقیت خودتان استفاده کنید و هر گونه که دوست دارید جمله “من عاشق تو هستم “را بیان کنید؛ به عنوان مثال می‌توانید با نوشتن جمله روی آینه اتاقتان این کار را انجام دهید.

 

ارتباط خوب با خانواده همسر

ارتباط خوب با خانواده شوهر یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب همسر است. زمانی که شوهرتان متوجه ارتباط خوب و ارزش دادن شما به خانواده‌اش شود، علاقه‌اش به شما چند برابر می‌شود. برای این منظور می‌توانید با خانواده همسر خوب قرار ملاقات گذاشته و یا حتی برای آنان هدیه تهیه کنید. در این صورت می‌توانید خانواده سالم خود را شکل دهید.

 

توجه به نیازهای همسر

سعی کنید که همسرتان را به خوبی بشناسید و خواسته‌های او را بدون بیان کردن متوجه شوید. توقع نداشته باشید که شوهرتان تمام خواسته‌های خود را به زبان آورد. شما باید او را کشف کرده و بدون درخواست نیازهایش را برطرف کنید. به این صورت صمیمت میان‌تان افزایش یافته و علاقه شوهرتان به شما افزایش می‌یابد.

 

ترفندهای زنانه و دلبرانه برای جذب کردن آقای شوهر

 

 

هوش و بلند همتی

این همان جرقه‌ای است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهنی وجود دارد. این ویژگی در زنان بسیار گیراست. هیچ چیزی نمی‌تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد. از دید یک مرد وقتی بتوانید تصمیم‌های معقول بگیرید، منطقی رفتار کنید، به آن‌ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید بسیار جذاب و دوست داشتنی‌تر هستید. اشتیاق، حرفه‌ای بودن و داشتن هدف و آرزو در جهت حرفه و شغل نه تنها برای مرد‌ها جذاب است بلکه آن‌ها را به وجد می‌آورد.

 

جذابیت

همه زن‌ها زیبا هستند، اما همه آن‌ها جذاب نیستند. در حالیکه هر زنی، با اعتماد به نفس، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب می‌تواند جذاب باشد.

 

این زنان مردان خود را دل سرد می کنند

 

ترفندهای زنانه و دلبرانه برای جذب کردن آقای شوهر

 

 

خانم‌ها اگر دائم اينطوری باشند جذابیت خاصی برای بقیه و مخصوصا برای آقایان ندارند…

– زنانی که همیشه نگران ظاهر شان هستند

– زنان وابسته و دست و پا چلفتی Dependent and clumsy women

– زن های هپلی، بیمار نما و پولی

– زن هایی که خود را دست کم می گیرند

– زن‌هایی که بیش از حد وابسته هستند

– زنانی که خصوصیات زنانه ندارند

– زنانی که قدرت مراقبت از خودشان را ندارند

– زنانی که در ابتدای یک رابطه سعی می‌کنند به جای طرف خود تصمیم بگیرند و انتخاب کنند…

 

ضعیف هستید

زنان وابسته و دست و پا چلفتی

مرد ها احساس قدرت را دوست دارند و اینکه زنی با استقلال بیش از حدش آنها را تحت سلطه در بیاورد، آزارشان می دهد. در عین حال، مردها از زنان ناتوان و وابسته هم خوش شان نمی آید. آنها دوست ندارند عین یک نگهبان مدام مراقب همسرشان باشند و اینکه زنشان رفتاری کودکانه و منفعلانه هم داشته باشد، برایشان مثل یک کابوس است.

 

کمبود اعتماد به نفس دارید

زن هایی که خود را دست کم می گیرند

حتی زشت ترین آدم های جهان هم، دلیلی برای دلفریب بودن در خود دارند. یادتان نرود که مردها از زنانی که مدام خود را تحقیر می کنند و هیچ وقت از ظاهر شان راضی نیستند، بیزارند و اگر مدام در مورد ظاهرتان غر بزنید، نه تنها او شما را یک زن فروتن نمی بیند، بلکه از شما دلسرد هم می شود.

 

به خودتان اهمیت نمی دهید

زن های هپلی

مردی که عاشق تان باشد، حتی می تواند در سخت ترین روزها هم کنار شما بماند و در روزهای بیماری هم از شما خسته نشود. مرد ها یک زن همیشه زیبا و سالم نمی خواهند. بلکه زنی را دوست دارند که بیمارنما و ژولی پولی نباشد و اهمیت کافی را به سلامت و زیبایی اش بدهد.

 

مقایسه نکنید

هیچ وقت شوهرتان را با شوهر خواهر، با شوهر همکار یا دوست و … قیاس نکنید ، همانطور که شما از قیاس شدن با سایر زنان توسط شوهرتان خوش احوال نخواهید شد برای مردان اینگونه است.

 

مثل بچه ها با شوهرتان رفتار نکنید

این چیه پوشیدی؟ اینا چین خریدی؟ باز اینو پوشیدی، مگه نگفتم…، خب بسه دیگه، باز یادت رفت، خوبه حالا …، تو از این حرفا زیاد میزنی و … عباراتی که هر یک همانند تیری بر روح و ذهن مردان Like an arrow on the soul and mind of men از جانب شما پرتاب میشود، بی دلیل نیست شورهتان بعد از ساعت کاری تمایلی برای بازگشت به منزل ندارد.

 

حساسیت بیش از حد

هنگامی که همسری احساس برتری از دیگران را دارد بیش از حد به همسر خود حساس می شود. هنگامی که شوهر یا زن درباره یک دوست و یا لباس قشنگ حرف می زند، طرف مقابل این صحبت ها را کنایه از نواقص خود می داند و نسبت به آنها واکنش نشان می دهد. با این نوع رفتارها سبب دلسردی طرف مقابلتان می شود، زیرا منظور او را بد تعبیر کرده اید و در مقابل ابراز عقیده یا احساسات او ایستاده اید.

 

ترفندهایی سالم برای تحریک جنسی شوهرتان

روش های زیرکانه و طلایی جذب شوهر

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

قلب خود و همسرتان را با این آهنربا جذب کنید! ناز وب

 

Feminine and charming tricks to attract Mr. Husband

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو