ماجرای زن جنگجویی که موزیسین می‌شود/ ساخت پیش‌درآمد سریال "ویچر"

منبع: ایران آرت

91

1399/11/7

09:06


سریال "ویچر" دسامبر سال ۲۰۱۹ انتشار پیدا کرد و به سرعت به عنوانی محبوب تبدیل شد. اکنون پیش‌درآمد این سریال ساخته خواهد شد.

ایران آرت: در طول سال‌های اخیر، شبکه‌های تلویزیونی سخت کوشیده‌اند "بازی تاج‌وتخت"خودشان را کشف کنند. آمازون به سراغ تولید پیش‌درآمد "ارباب حلقه‌ها" رفته و نت‌فلیکس از "ویچر" اقتباس کرده. به نظر می‌رسد که نت‌فلیکس مراحل توسعه‌ی پیش‌درآمد "ویچر" را هم آغاز کرده و در حال انتخاب بازیگران است.

دوشنبه ۲۶ ژانویه گزارش شد که "جودی ترنر-اسمیت" به پیش‌درآمد "ویچر: منشأ خون"  پیوسته است. این اولین اسپین‌آف دنیای تلویزیونی "ویچر" است و داستانی در ۱۲۰۰ سال پیش از سریال اصلی با بازی "هنری کویل" روایت می‌کند. "منشأ خون" در مورد یک جنگجوی کهنه‌کار به نام "ایلی" است که به موسیقی رو می‌آورد اما رؤیای زمین گذاشتن سلاح و نواختن موسیقی او نقش بر آب می‌شود وقتی در کانتیننت مشکلاتی به وجود می‌آید. پیش‌درآمد خاستگاه "ویچر" را توضیح می‌دهد و اینکه "اتصال دنیاها" چگونه ایجاد و سبب همزیستی انسان‌ها، الف‌ها و هیولاها شده است.

به گزارش 30نما ترنر-اسمیت بیشتر با فیلم "کویین و اسلیم" شناخته می‌شود اما پیش از آن سابقه‌ی بازی در سریال "شب‌پرها" و "خون واقعی" شبکه‌ی HBO را داشته است. او به زودی در فیلم‌های "پس از یانگ" و فیلم اکشن و تریلر "بدون پشیمانی" مقابل "مایکل بی. جوردن" را دارد.

سریال "ویچر" دسامبر سال ۲۰۱۹ انتشار پیدا کرد و به سرعت به عنوانی محبوب تبدیل شد. نت‌فلیکس علاوه بر پیش‌درآمد "منشأ خون" در حال تولید یک سریال انیمیشن در دنیای "ویچر" است.

زمان پخش سریال شش اپیزودی "منشأ خون" و حتی فیلمبرداری آن در بریتانیا مشخص نیست. "دکلن دی بارا" تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر پروژه است و "لورن اس. هیسریش" به عنوان دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی در کنار او خواهد بود. "آندژی ساپکوفسکی" نیز به عنوان مشاور هنری فعالیت خواهد کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو