نامه دی کاپریو به جو بایدن

منبع: برترین ها

78

1399/11/7

13:01


لئوناردو دی کاپریو ستاره حامی محیط زیست نامه ی به رئیس جمهور جدید آمریکا، جو بایدن درباره مسائل محیط زیستی نوشت.

دنیای تصویر آنلاین: لئوناردو دی کاپریو ستاره حامی محیط زیست نامه ی به رئیس جمهور جدید آمریکا، جو بایدن درباره مسائل محیط زیستی نوشت.
 

نامه دی کاپریو به جو بایدن

 
ستاره «تایتانیک» پس از حضور جو بایدن در کاخ سفید وقت را تلف نکرد و با نوشتن نامه درخواست کرد تا توجه رئیس جمهور جدید را به بحران آب و هوایی جلب کند.
 
دی کاپریو در این نامه می نویسد:« اکنون زمان ما است که با بحران آب و هوایی برخورد کنیم. امروز ، من به رهبران تجاری ، دولت ، کار و جنبش محیط زیست جهان پیوسته ام و از رئیس جمهور آمریکا جو بایدن خواسته ام که رهبر بحران آب و هوایی مورد نیاز ما باشد و علم خواستار آن است»
 
دی کاپریو در این نامه هشدار داد که «وظیفه پیش رو بسیار عظیم است» و «ضرورت مقابله با بحران جهانی ویرانگر بهداشت و بحران های اقتصادی و ضرورت متحد کردن آمریکایی ها در این امر نیاز مبرم است.»
 
دی کاپریو سپس اظهار داشت که بهبودی از بیماری همه گیر Covid-19 و بازسازی اقتصاد جهانی باید همزمان با اقدامات متوقف کردن تغییرات آب و هوایی باشد.
 
« اینها مأموریتهای جداگانه ای نیستند ، بلکه یكی هستند. این سرنوشت سازترین دهه در تاریخ بشر برای مقابله با بحران آب و هوا است.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو