آموزش تصویری پین کردن نظرات در اینستاگرام

آموزش تصویری پین کردن نظرات در اینستاگرام


منبع: آرگا

79

1399/11/7

15:04


کاربران با قابلیت پین کردن نظرات در اینستاگرام می توانند حداکثر سه کامنت مناسب و مثبت را بر بالای نظرات پست خود سنجاق نمایند تا بازدید کننده ها به راحتی این نظرات را دیده و تحت تاثیر قرار بگیرند.

به تازگی اپلیکیشن اینستاگران برای ایجاد یک تغییر و دریافت بازخوردهای بهتر از کاربران، ویژگی جدیدی را به قابلیت های خود اضافه کرده است، این ویژگی پین کردن نظرات در اینستاگرام می باشد که امکانات جدیدی به کاربر می دهد. برای بررسی بیشتر این موضوع در اینستاگرام، در این مطلب همراه ما باشید.

آموزش پین کردن نظرات در اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت پین کردن نظرات به بالای صفحه را برای تمام کاربران در کلیه نقاط جهان فعال نموده است. کاربران با این قابلیت می توانند حداکثر ۳ نظر را به بالای صفحه سنجاق نمایند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با هایلات نمودن کامنت های مثبت، کنترل بیشتری بر لحن نظرات داشته باشند و تا حدی از ارسال کامنت هاب منفی و نفرات پراکن پیشگیری کنند.

اینستاگرام چندی پیش با انتشار پستی در توییتر کاملا رسمی از فعال شدن قابلیت پین کردن کامنت برای کلیه کاربران اطلاع داد.

اینستاگرام هدف از سنجاق نمودن کامنت ها را ترویج ارسال نظرهای مثبت و مدیریت بهتر گفتگوها می داند، به منظور پین نمودن نظر می توانید از آموزش ارائه شده در این مطلب استفاده نمایید.

روش پین نمودن نظرات در اینستاگرام

اینستاگرام در طی چند سال گذشته ابزار و قابلیت های جدیدی را معرفی نموده که اغلب آنها برای مبارزه با آزار و اذیت و نفرات پراکنی و انتشار اخبار جعلی می باشند. این اقدامات اینستاگرام پس از انتخاب مدیر عامل جدید یعنی آدام موسری در سال ۲۰۱۸ شدیدتر شد و به دنبال آن سایر قسمت های شبکه اجتماعی اینستا به ویژه قسمت نظرات به شکل قابل توجهی بهبود یافت. اینستاگرام در حال حاضر توانسته با استفاده از هوش مصنوعی به شکل خودار نظرات اهانت آمیز را حذف نماید و با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربر قبل از ارسال نظر اهانت آمیز یا آسیب زننده هشدار دهد.

البته قابلیت پین کردن کامنت ها مثل دیگر ابزارهای بازدارنده اینستاگرام سودمند نمی باشد، ولی باز هم کمک زیادی به کسب و کارها، تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها و کاربران معمولی به منظور مدیریت خواهد نمود.

روش انجام پین کردن نظرات در اینستاگرام

فرق بین کامنت ساده با کامنت پین شده در اینستاگرام

پس از آخرین بروز رسانی اینستاگرام، قابلیت پین نمودن کامنت در اینستاگرام برای کاربران فراهم شد، با توجه به این قابلیت کاربر میی تواند نظراتی را در بالای لیست نظرات پست های خود پین نماید.

وقتی شما یک نظر را پین کنید، هر کاربری که وارد بخش کامنت های پست گردد می تواند این نظر را ببیند. در این مورد باید توجه داشته باشید که همواره نظرات مثبت و خوبی را پین نمایید، زیرا این نظرات پین شده کمک زیادی به ایجاد تعامل و پیشرفت تان در پیج می نماید. زمانی که یک نظر پین می شود، بدون در نظر گرفتن زمان ارسال، در بالای کامنت های پست مربوطه قرار خواهد گرفت، نکته جالب در این مورد این است که با پین نمودن کامنت در اینستا در حقیقت انتخاب نموده اید که حتی افرادی که وارد بخش نظرها نشده اند نیز بتوانند کامنت شما را ببینند و بخوانند.

روش پین کردن نظرات در اینستاگرام

در حقیقت کاربرها کامنت های پین شده در اینستاگرام را در زمان پیش نمایش مطالب در فید خود می بینند، فید همان صفحه اصلی اینستاگرام است که پست ها در آن قرار می گیرند. اولین نظری که در زمان باز شدن بخش کامنت ها یا کپشن پست دیده می شود همان کامنت پین شده می باشد.

پین نموده نظرات در اینستاگرام

قوانین سنجاق نمودن کامنت

پین کردن نظرات در اینستاگرام کار چندان سختی نبوده و قانون و قاعده خاصی نیز ندارد، ولی در ادامه با چند نکته مهم در این مورد آشنا می شویم:

  • کاربر می تواند هر کامنتی را که بخواهد، در بالای کامنت ها پین نماید.
  • نظرات پین شده می توانند نظر خود کاربر باشند، یا از کامنت هایی باشند که مخاطبان کاربر آنها را برای او نوشته اند.
  • در حالت کلی
  • به طور کلی شما فقط می توانید در هر پست اینستاگرام فقط ۳ کامنت را پین کنید.
  • کامنت های پین شده می توانند با دیگر کامنت ها جا به جا شوند. و جای خود را با کامنت های دیگر عوض کنند.

روش پین کردن کامنت ها در اینستاگرام

مزیت پین نمودن کامنت در اینستاگرام

تا جایی که همه می دانند یکی از مهمترین اصول اینستاگرام، کامنت ها و چگونگی پاسخگویی به آنها در اینستاگرام می باشد. حال باید ببینیم که چرا اینستاگرام ویژگی پین نمودن کامنت در اینستاگرام را به دیگر قابلیت های خود اضافه نموده است.

باید بدانید که اینستاگرام این قابلیت را به منظور راهی برای ترغیب نمودن افراد و کاربران به تعامل در نظر گرفته است، به عنوان نمونه کاربر می تواند یک کامنت بحث برانگیز را پین کند تا مخاطبان نتوانند از آن به سادگی رد شوند و در بحث شریک شوند. با این روش تعامل با مخاطبین بیشتر خواهد شد و کاربر می تواند فالوورهای بیشتری داشته باشد.

با استفاده از پین کردن نظرات در اینستاگرام می توانید عملیات لازم به منظور پیگیری و اطلاع رسانی به کاربران در حیطه یک پست را انجام دهید. مثلا برای اعلام برنده یک پست، می توانید یک کامنت بنویسید و ارسال نموده و پین کنید.

نحوه پین کردن نظرات در اینستاگرام

سنجاق نمودن کامنت در اینستاگرام برای کاربران تلفن همراه

با توجه به تحقیقات انجام شده ویژگی پین کردن نظرات در اینستاگرام در حال حاضر برای کاربران iOS و Android در دسترس و قابل استفاده می باشد اما قرار دادن این قابلیت برای کاربران نسخه وب فعلا وجود ندارد، چون اغلب ویژگی های نسخه موبایلی اپلیکیشن اینستاگرام را به نسخه دسکتاپ اینستاگرام انتقال نمی دهد.

روش پین کردن کامنت ها در اینستاگرام

سنجاق نمودن نظرات در اینستاگرام در iOS

به منظور پین کردن نظرات در اینستاگرام به روش زیر عمل می کنیم:

  • در ابتدا برنامه اینستاگرام خود را باز نمایید و به یکی از پست های خود بروید.
  • حال کامنت های خود را بررسی نمایید و کامنت مناسبی را می خواهید در بالا نشان داده شود را پیدا نمایید.
  • حال انگشتتان را به سمت چپ کشیده و بر روی نماد پین که شبیه یک سنجاق است ضربه بزنید.
  • در ادامه صفحه ای باز خواهد شد، در این صفحه اینستاگرام خلاصه ای از نحوه عملکرد نظرات پین شده به کاربر ارائه می دهد و می پرسد که آیا می خواهید این نظر را سنجاق کنید؟
  • برای ادامه کار پین کامنت Pin Comment را انتخاب نمایید.
  • با انجام این مراحل نظر شما پین می گردد، این نظر در بالای تمامی نظرات به کاربران نشان داده خواهد شد.
  • این عمل را تا ۳ مرتبه برای هر پست می توانید انجام دهید.

سنجاق کردن نظرات در اینستاگرام

برداشتن کامنت از پین یا Unpin نمودن در ios

حال اگر می خواهید یک نظر را از پین برداید، خیلی ساده می توانید اینکار را انجام دهید، مجددا انگشت خود را بر روی کامنت بکشید، و سپس بر روی نماد سنجاق ضربه زده تا حذف شود. با برداشتن پین کامنت پاک نمی شود بلکه فقط دیگر در بالای کامنت ها دیده نمی شود.

روش پیا نمودن کامنت در اینستاگرام برای نسخه اندروید

در ادامه به منظور پین کردن نظرات در اینستاگرام در نسخه اندروید به روش زیر عمل می کنیم:

  • برنامه اینستاگرام خود را باز نموده و به سراغ یکی از پستت های خود بروید.
  • مانند روش قبل نظرات را بررسی کرده تا یک نظر مناسب برای پین نمودن پبدا شود.
  • با پیدا کردن کامنت مناسب انگشت خود را بر روی کامنت مد نظر، برای مدت چند ثانیه نگهدارید و بعد بر روی نماد پین که مثل یک سنجاق می باشد ضربه بزنید.
  • در ادامه صفحه ای باز می گردد که در پایین آن عملکرد کامنت های پین شده توضیح داده شده و از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید این نظر را سنجاق نمایید؟

پین کردن نظرات مختلف در اینستاگرام

  • در ادامه برای تایید بر روی پین کامنت pin comment ضربه زده و انتخاب کنید.
  • با انجام مراحل گفته شده نظر شما پین خواهد شد و تمام کاربران در بالای کامنت ها می توانند این نظر را ببینند.
  • عمل پین کردن را تا ۳ مرتبه می توانید در اینستاگرام انجام دهید.

نحوه برداشتن پین در اندروید

برای unpin نمودن در اندروید باید انگشت خود را بر روی کامنت مدنظر خود بگذارید و چند ثانیه صبر کنید و بعد بر روی نماد سنجاق ضربه زده تا کامنت پین شده حذف گردد، این کامنت در واقع از بالای کامنت ها پاک می شود اما همچنان در بین نظرات وجود دارد.

سنجاق کردن نظراها در اینستاگرام

افزایش درآمد با پین کردن کامنت در اینستاگرام

همانطور که توضیح داده ویژگی پین کردن نظرات در اینستاگرام این امکان را برای صاحبان پیج فراهم نموده است تا انتخاب نمایند چه کامنتی را در بالای کامنت های پست نمایش داده شود، برای اینکه این موضوع را به خوبی متوجه شوید در ادامه چند روش را آموزش خواهیم داد تا بتوانید با استفاده از کامنت های پین شد درآمد خود را بیشتر کنید:

  • تلاش کنید تا کامنت هایی را پین نمایید که مخاطبان را وارد تعامل در پیج وادار سازند و یا حتی باعث کنجکاو شدن مخاطب شوند تا پست را مجددا ببیند یا بخواند.
  • با توجه به افزایش کلاه برداری های اینترنتی و پیج های فیک، مخاطبان خیلی سخت به صفحه های فروش اعتماد می کنند، از بهترین کارهایی که می توان برای جلب اعتماد انجام داد این است که کامنت رضایت مشتریان را پین نمایید، این عمل باعث خواهد شد تا کاربران با خواندن کامنت های رضایت مشتریان، اعتماد بیشتری داشته باشند.

روش انجام پین نمودن نظرات در اینستاگرام

  • الگوریتم اینستاگرام به محتواهایی که مخاطب بیشتر روی آن وقت می گذارد، امتیاز بیشتری خواهد داد، از این رو سعی نمایید کامنت هایی را پین کنید که مخاطب برای خواند آن وقت بگذارد تا پست تان در اینستاگرام با ارزش شناخته گردد.
  • در صورتی که دارای کسب و کار هستید و اکانت مناسب کسب و کار در اینستاگرام دارید و مشتاق به انجام تبلیغات موثرتری هستید، پین شدن کامنتتان در زیر پست اشخاص معروف و مشهور می تواند تبلیغ خوبی برای کسب و کار شما باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو