همه چیز درباره فیس براش

منبع: نوداد

155

1399/11/7

16:21


تا به حال از فیس براش برای شستشوی صورت خود استفاده کرده اید؟ کاربرد و انواع فیس براش را می دانید؟ برای داشتن پوست سالم چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

استفاده از فیس براش یکی از راه حل های خداحافظی با جوش و آکنه از روی صورت است، اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که به طور مرتب در معرض هوای آزاد و اشعه های مضر خورشید قرار می گیرید باید بدانید که استفاده از یک فیس براش خوب به همراه یک ژل شستشوی مناسب با پوست تان می تواند برای حفظ سلامت پوست شما بسیار موثر واقع شود. در ادامه برای آشنایی با همه چیز درباره فیس براش با الانزا همراه باشید.

فیس براش چیست؟

پاکسازی صورت به عنوان یکی از مهمترین اعضای صورت از اهمیت بسیاری برخوردار است که به شما کمک می کند تا از پوست خود در برابر عوامل خارجی محافظت شود و دیگر نگران پوست صورت خود نباشید. براش شستشوی صورت یا همان فیس براش به ابزاری گفته می شود که در میان خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار گشته است و به عنوان پاکسازی کننده پوست از آلودگی ها بسیار خوب عمل می کند، این محصولات با حرکت چرخشی یا ضربه ای خود پوست شما را به درستی و عمیق تمیز خواهند کرد.

فیس براش ها به دلیل قرار گرفتن در معرض شستشو ضد آب طراحی می شوند و قابلیت شستشو دارند تا حدی که بعضی از این محصولات دارای سری مجزا برای شستشوی بدن بوده و جایگیزین لیف حمام قرار خواهند گرفت. شما می توانید برای آگاهی از قیمت فیس براش به مجموعه فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و باتوجه به نیاز و بودجه خود و گستردگی محصولات خرید خود را انجام بدهید.

کاربرد فیس براش

  • پاکسازی و شستشوی مرتب پوست شما.
  • مراقبت از پوست در برابر هرگونه آلودگی و عوامل خارجی.
  • جداسازی پوست و سلول های مرده از روی پوست شما.
  • پاکسازی و از بین بردن چربی و روغن های موجود در پیشانی شما و کنترل چربی پوست.
  • تمامی نقاط صورت مانند گونه ها، چانه، پیشانی و زیر چشم به درستی شستشو داده می شود.
  • با ایجاد حرکات دورانی در زیر پویت ایجاد گردش خود و اکسیژن رسانی خواهد کرد.
  • از پیری زودرس جلوگیری کرده.
  • شادابی و جوانسازی پوست صورت.

مزایای استفاده از فیس براش

  1. شستشو با فیس براش چندین برابر موثرتر از شستشوی صورت با دست است.
  2. پاکسازی عمیق و کامل پوست از آلودگی ها.
  3. از بین بردن جوش های سرسیاه و زیرپوستی از روی پوست.
  4. بالا بردن سطح اکسیژن پوست با افزایش گردش خون و در نهایت شادابی و طراوت بخشیدن به پوست شما.
  5. در صورت تمیز شدن پوست صورت جذب کرم و محصولات مراقبت از پوست به راحتی انجام می شود.
  6. جلوگیری از پیری زودرس با شستشوی اصولی صورت.
  7. جلوگیری از باز شدن بیشتر منافذ باز پوست و ایجاد پوست پرتقالی روی صورت.
  8. ماساژ ملایم و خون رسانی.
  9. لایه برداری سطحی و عمیق از روی پوست صورت.

انواع فیس براش

انواع فیس براش


اگر بخواهیم فیس براش ها را از نظر برس آن دسته بندی کنیم باید بگوئیم که براثر میزان سختی این محصول به سه دسته تقسیم می شود که شامل:

  • برس نرم مخصوص برای پوست حساس
  • برس متوسط مخصوص برای پوست چرب
  • برس نازک و ظریف مخصوص برای پوست خشک
  • برس سخت مخصوص برای لایه برداری پوست

اما اگر بخواهیم فیس براش را براساس نوع حرکت تقسیم بندی کنیم باید این محصولات را به دو دسته تقسیم کنیم:

  • فیس براش چرخشی: در این مدل از فیس براش، برس دستگاه به صورت دورانی روی پوست شما به حرکت در آمده و پوست تان را تمیز خواهد کرد. توجه داشته باشید که فیس براش چرخشی را روی صورت فشار ندهید و اجازه بدید در صورت تماس با پوست بدون هیچگونه فشاری کار اصلی خود را انجام بدهد و پوست شما را عاری از هرگونه آلودگی کند به یاد داشته باشید که هرگونه فشار روی پوست باعث سایش پوست صورت و تحریک آن خواهد شد.
  • فیس براش لرزشی: فیس براش لرزشی یا سونیک یکی دیگر از محصولات موجود در بازار است که به شما برای داشتن پوستی تمیز کمک خواهد کرد، این فیس براش با لرزش خود صورت شما را تمیز می کند و سایشی هنگام استفاده از آن وجود ندارد و بسیار برای پوست های حساس مناسب است. فراموش نکنید که از لحاظ کاربرد این محصولات فرقی با یکدیگر نداشته و هر دو در راستای تمیز کردن پوست شما استفاده می شود اما از جهت مناسب بودن برای پوست کمی با یکدیگر متفاوت هستند.

طرز استفاده از فیس براش

طرز استفاده از فیس براش


هنگام استفاده از فیس براش مرحله به مرحله می توانید کارهای گفته شده در مطلب زیر را انجام بدهید تا روش استفاده درست و اصولی آن را یاد بگیرید.

  • ابتدا آرایش صورت خود را با آرایش پاک کن بشوئید: یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که براش و کرم و … برای شستشوی صورت شما ساخته نشده اند و اگر صورت تان آرایش دارد بهتر است از فیس براش برای شستن آرایش استفاده نکنید و ابتدا آرایش خود را با آرایش پاک کن تمیز کنید پس از آن اقدام به شستشوی صورت با فیس براش بگیرید چرا که ممکن است در صورت تمیز نکردن صورت تان مواد آرایشی به داخل پوست شما نفوذ کرده و باعث ایجاد حساسیت و جوش شود.
  • استفاده از فیس واش مناسب با پوست: پس از تمیز کردن صورت و آرایش حال نوبت به آن است که صورت خود را با یک ژل شستشوی مناسب با پوست خود بشوئید، سعی کنید محصولی که انتخاب می کنید علاوه بر مناسب بودن با پوست تان حتما از پاک کننده های ملایم باشد تا پوست شما را تحریک نکند. از آنجایی که استفاده از محصولات شستشوی صورت به همراه فیس براش می تواند خشکی پوست شما را بیشتر کند باید بدانید که نیاز است تا از یک محصول مناسب با پوست خود استفاده کنید تا آسیب جدی به پوست خود نزنید. برای آگاهی از قیمت ژل شستشوی صورت شما می توانید به الانزا مراجعه کرده و در صورت ثبت خرید در کمترین زمان ممکن محصولات خریداری خود را تحویل بگیرید.
  • مراقبت و نگهداری از فیس براش: بعد از شستشوی صورت نیاز است شما برس فیس براش خود را در صورت جدا شدن باز کرده و به صورت جداگانه سری را بشوئید و پس از آن بگذارید در جایی مناسب تا خشک شود، فراموش نکنید که میکروب و باکتری جمع شده در فیس براش شما می تواند باعث بروز جوش و آکنه در صورت شما شود با این حساب نگهداری از براش ها خود مرحله بسیار مهمی به حساب می آید.
  • مدت استفاده از فیس براش: از آنجایی که فیس براش باعث می شود صورت شما لایه برداری شود نیاز است که بدانید استفاده بیش از حد این محصول می تواند برای پوست شما خشن و ناملایم باشد. با این حساب بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاقات از فیس براش بصورت متعادل استفاده کنید. در صورت استفاده روزانه از فیس براش اگر دچار خارش و التهاب روی پوست خود شده اید مصرف را قطع کرده و در نهایت به زودی متوجه خواهید شد که پوست شما نیاز به چند بار استفاده از فیس براش در هفته را دارد. به یاد داشته باشید نیاز است در صورت التهاب پوست صورت تان برای هر بار قرار گرفتن در معرض آفتاب از ضد آفتاب استفاده کنید تا پوست شما آسیب بیشتری ندیده و به شرایط عادی خود باز گردد.
  • استفاده از ضد آفتاب پس از استفاده از فیس براش باید در روتین روزانه هر شخصی قرار بگیرد و اگر شما از ضد آفتاب درست و به موقع استفاده نمی کنید بهتر است همین حالا به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و پس از آگاهی از قیمت ضد آفتاب یکی از محصولات مناسب با پوست و بودجه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید در ادامه نیز پس از تحویل گرفتن ضد آفتاب خود به صورت روزانه هر دو ساعت از آن استفاده کنید.

نتیجه گیری

شما می توانید برای خرید محصولات مراقبت از پوست مانند فیس براش، ژل شستشوی صورت و کرم ضد آفتاب به صورت غیر حضوری به فروشگاه اینترنتی الانزا(http://bia2safa.net/goto/web/url/2113049) مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن باتوجه به گستردگی محصولات و تنوعی که وجود دارد خرید خود را انجام بدهید و در کمترین زمان ممکن با بسته بندی ایمن و زیبا آن را تحویل بگیرید. این نکته را فراموش نکنید که خرید اینترنتی شاید کمی با ریسک همراه باشد اما خرید از فروشگاه های معتبر این امکان را به شما می دهد تا با خرید غیر حضوری در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کرده و محصولات با کیفیت و اورجینال را خریداری نمائید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو