مشخصات خانه معلم های آذربایجان شرقی به همراه آدرس و شماره تماس

مشخصات خانه معلم های آذربایجان شرقی به همراه آدرس و شماره تماس


منبع: آرگا

133

1399/11/7

21:05


خانه معلم های استان آذربایجان شرقی از امکانات تفریحی زیادی برخوردار هستند این استان دارای جذابیت های بسیار زیادی است و بسیاری از مراکز آن نیز در شهر تبریز واقع شده اند. این مراکز فرهنگیان امکان اسکان برای گردشگران فرهنگی را فراهم می کند و هر ساله از سوی گردشگران زیادی مورد توجه قرار می گیرد.

استان آذربایجان شرقی یکی از استان های پر جاذبه در ایران است این استان شهرهای بسیار زیبا و دیدنی دارد و از مهم ترین شهرهای آن نیز می توان به شهر تبریز اشاره کرد همانطور که می دانید شهر تبریز از زیباترین شهرهای ایران است که دارای قدمت و پیشینه تاریخی با اهمیتی است این شهر از جذابیت های فرهنگی و تاریخی متعددی برای گردشگران برخوردار است این شهر قدمتی ۳۵۰۰ ساله دارد و به عنوان مرکز این استان شناخته می شود. با توجه به اینکه جاذبه های توریستی این منطقه بسیار زیاد هستند و هر ساله گردشگران زیادی به این مناطق سفر می کنند امکانات گردشگری زیادی برای علاقه مندان در نظر گرفته می شود که به رفاه حال آن ها کمک می کند برخی از این امکانات شامل خانه معلم های آذربایجان شرقی هستند که در بخش های مختلفی از این این استان به ویژه در شهر تبریز وجود دارند و امکانات اسکان را برای فرهنیگان عزیز فراهم می کنند. این مراکز فرهنگی ویژه گردشگران فرهنگی در نقاط مختلفی از ایران می باشند که می توانند با اسکان در این مراکز سفری راحت داشته باشند و در هزینه های سفر خود نیز صرفه جویی هایی داشته باشند.

خانه معلم های استان آذربایجان شرقی:

بسیاری از این مراکز در شهر تبریز واقع شده اند همانطور که می دانید این شهر پایتخت استان شناخته می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد تبریز نیز به واسطه شکوه و عظمتی که دارد می تواند یکی از شهرهای زیبا برای گردشگران باشد شهری با قدمت تاریخی بالا و قلعه ها و مساجد تاریخی زیاد که جذابیت های زیادی برای گردشگران دارند. از مهم ترین مکان های دیدنی این شهر می توان به مساجد تاریخی، قلعه ها، کلیسا، مراکز مذهبی و مراکز خرید اشاره کرد همچنین در سال های اخیر وجود برخی امکانات تفریحی و رفاهی نیز بر اهمیت جاذبه های این شهر افزوده است. با وجود مراکز اسکان فرهنگیان این شهر دارای امکانات متعدد گردشگری است که راحتی سفر را برای علاقه مندان خود به همراه خواهد داشت و در ادامه این بخش به برخی از این مراکز اشاره خواهیم کرد:

خانه معلم های آذربایجان شرقی

خانه معلم تبریز ۱:

این مرکز واقع در شهر تبریز، خیایان طالقانی، ایستگاه لاله زار می باشد برای رزرو این مراکز می توانید با شماره تماس ۳۵۵۵۳۵۹۰ تماس بگیرید. این مرکز نزدیک به برخی از جاذبه های شهری است و در اطراف آن جاذبه هایی همچون موزه آذربایجان، ارگ علیشاه، خانه شهریار، میدان شهرداری، بازار بزرگ تبریز و خانه مشروطه اشاره نمود.

خانه معلم تبریز ۲:

از دیگر مراکز خانه معلم های استان آذربایجان شرقی می توان به مرکز شماره دو در شهر تبریز اشاره کرد این مرکز در خیابان طالقانی، بالاتر از مصلی واقع شده است جاذبه های دیگری نیز نزدیک به این مرکز رفاهی می باشند که از شمار آن ها می توان به بازار بزرگ و موزه ها اشاره کرد این مرکز تقریبا نزدیک به مرکز شماره یک می باشد.

خانه های فرهنگیان آذربایجان شرقی

خانه مغلم جلفا:

این مرکز نیز در جلفا، خیابان امام خمینی، رو به روی ایستگاه راه آهن واقع شده است شماره تماس برای این مرکز اسکان ۴۲۰۲۲۰۳۱ می باشد.

خانه معلم میانه:

مرکز خانه معلم میانه نیز در میانه، خیابان کشاورزان رو به روی اداره تامین اجتماعی واقع شده است شماره تماس برای این مرکز ۵۲۲۴۴۰۱۷ است.

مراکز اسکان آذربایجان

مرکز تکریم فرهنگیان:

این مرکز ویژه فرهنگیان آذربایجان شرقی است و یکی از مکان هایی است که برای اسکان آن ها در ایام تعطیل سال در نظر گرفته می شود این مرکز بسیار شیک و مجلل است و امکانات رفاهی ویژه ای را در اختیار علاقه مندان و گردشگران خود قرار می دهد. امکانات رفاهی این مرکز بسیار مناسب هستند این مرکز در شهر تبریز و در خیابان بهشتی، نبش پل منصور واقع شده است برای رزرو این مرکز نیز می توانید با شمار تماس ۳۵۲۳۷۰۱۳ تماش بگیرید.

باشگاه فرهنگیان:

از دیگر مکان هایی که فرهنگیان عزیز در سفر خود به استان آذربایجان شرقی می توانند از آن استفاده کنند مرکز خانه معلم های باشگاه است این مرکز اسکان در بلوار آزادی، خیابان شهید جدیری جنوبی، جنب استخر آبادگران واقع شده است. شما علاقه مندان می توانید برای رزرو این مرکز با شماره ۳۳۳۸۱۴۳۳ تماس بگیرید.

خانه معلم آذربایجان شرقی

هر یک از این مراکز با ارائه امکانات رفاهی مناسب برای گردشگران این امکان را فراهم می کنند تا در طی سفر بتوانند با خیالی آسوده به گشت و گزارهای خود برسند این مراکز با وجود هزینه های مناسبی که برای اسکان دارند می توانند مکان مناسبی برای اقامت گردشگران در بخش های مختلفی از استان باشند. وجود بهترین مکان های دیدنی استان آذربایجان شرقی موجب شده اند تا هر ساله گردشگران زیادی به این استان سفر کنند و از این رو می توان گفت که استقبال از این مراکز نیز بیشتر شده است. همانطور که می دانید این مناطق دارای آب و هوای مطبوع و خوشی هستند و در هر یک از فصل های سال نیز می توانند جذابیت های خود را داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو