درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین

درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین


منبع: بیتوته

203

1399/11/8

05:24


درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین



درمان ریزش مو,درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین

درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین

 

شاید بصورت اتفاقی وارد این صفحه شده باشید

ولی باید بدانید قرار است با محصولی آشنا بشوید که مشکل ریزش موی صدها هزار نفر را در ۴ سال گذشته حل کرده است.

 

به شما تضمین می دهم بعد از ۶ تا ۸ ماه استفاده از محصول رویش سبز لاوین سر شما کامل پر شده و موهای بلند خود را می توانید حالت دهید و برای کوتات کردن آنها به ارایشگاه بروید . رویایی که سالها عزیزان درگیر آن هستند و با هیچ روشی محقق نشده بود.

 

اختراع محلولی با بیش از ۹۸٪ جوابدهی در درمان ریزش مو آقایان و خانم ها. محصولات شرکت رویش سبز لاوین بصورت تخصصی بروی درمان ریزش مو ، رشد مو‌ و رشد سریع مو اثر گذار است .

 

در محصولات این مجموعه برای اولین بار از ترکیب جدید جایگزین ماینوکسیدیل استفاده می شود . عصاره گیاه نعنا فلفلی جایگزین گیاهی ماینوکسیدیل برای جلوگیری از ریزش مو  می باشد و همراه با گیاه رزماری گردش مویرگی را افزایش می دهد و دیگر عوارض ماینوکسیدیل را ندارند و لازم نیست تا آخر عمر از آن استفاده شود .

 

درمان ریزش مو,درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین

درمان ریزش مو

 

محصولی با ترکیب جدید گیاه سائوپالماتو و کافئین برای درمان ریزش مو هورمونی و ارثی، گیاهانی که با مهار آنزیم ۵ آلفا جلوی تولید دی هیدرو تستوسترون عامل ریزش مو هورمونی را گرفته و به فولیکول مو قدرت مجدد برای رشد را می دهند . این رشم جایگزین مناسب برای داروی هورمونی فیناستراید می باشد و دیگر عوارضی ندارد.

 

ویژگی دیگر این محصول وجود نمک دریا برای اولین بار در محصولات ضد ریزش مو می باشد . نمک دریا سرشار  از مواد عالی و معدنی مورد نیاز رشد مو می باشد و همچنین بهترین گزینه برای از بین بردن انگل میکروسکوپی دمودکس می باشد و بعد از استفاده از این محصول پوست سر از انگل دمودکس پاک سازی می شود .

 

درمان ریزش مو,درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین

از بین بردن انگل میکروسکوپی دمودکس

 

تا اینجا به کمک سائوپالماتو و کافئین ریزش موی هورمونی را مهار کردیم ، توسط عصاره نعنا فلفلی و رزماری گردش خون مویرگی را افزایش دادیم و توسط نمک دریا انگل دمودکس را از بین بردیم و با مواد عالی و معدنی فولیکول مو را تغذیه کردیم . از بهترین مواد تغذیه فولیکول مو عصاره بابا آدم ،عصاره دم اسب ، سبوس برنج می باشند که مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز مو را تامین می کنند.

 

مشکل بعدی ریزش مو چربی پوست سر می باشد که ما با کمک عصاره لیمو و نمک دریا به خوبی سطح تولید چربی غدد اطراف فولیکول مو را تنظیم کرده و تنفس تازه ای به فولیکول های مو می دهیم.

 

درمان ریزش مو,درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین

درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین

 

محلول گیاهی رویش سبز لاوین تمام زوایای درمان ریزش مو را در نظر گرفته و برای برطرف کردن آنها از بهترین گیاهان دارویی  استفاده نموده است .

 

این محصول برای درمان ریزش مو ، رشد مجدد مو، درمان کم پشتی ابرو و ریش قابل استفاده می باشد . جواب دهی ۹۸٪ این محصول را از تمامی تولیدات در این زمینه متمایز کرده است .

 

مژده به خانم هایی که رشد طولی موهایشان کم می باشد ، با استفاده از این محصول می توانند ۳ تا ۵ سانتیمتر رشد طولی موهای خود را افزایش دهند و این محصول بهترین گزینه برای رشد سریع مو می باشد ، فقط کافی است ۱ ساعت قبل از حمام محلول را روی پوست سر خود اسپری کرده و سپس شستشو دهید.

 

درمان ریزش مو,درمان ریزش مو با محصولات رویش سبز لاوین

محصول رویش سبز لاوین

 

نکته آخر

در درمان ریزش مو باید تمام جوانب را نسبت به شرایط فرد ، فیزیولوژیک ، جنسیت و سن در نظر گرفت ، گاها استفاده محلول و درمان موضعی جوابگوی مشکلات داخلی فرد نمی باشد و بیمار به خوبی نتیجه نمی گیرد ، برای حل این مشکل مجموعه ما با همراهی پزشکان با تجربه و متخصص در زمینه پوست مو به صورت انلاین و بدون هزینه عزیزان را ویزیت کرده و درصورت نیاز نسخه تکمیل درمان را برایشان ارسال می کنیم و در دوران درمان تحت نظر پزشک خواهند بود .

 

با توجه به جوابدهی ۹۸٪ محصول و همچنین تحت نظر پزشک بودن عزیزان این مجموعه همراه محصول کارت گارانتی ارسال کرده و درصورت عدم جوابدهی در مدت ۴ ماه کل هزینه برگشت داده می شود .

 

برای اطلاعات بیشتر از محصولات این شرکت و مشاوره رایگان می توانید از طریق زیر اقدام نمایید.

 

شماره تماس

۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴

۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹

مراجعه به سایت رویش مو

Rouyeshmou.com

مراجعه به کانال  و پیج رویش مو

لینک پیج اینستاگرام

لینک کانال تلگرام

 

برای رشد مجدد مو ، درمان ریزش مو محلول بهاران ، یا محلول طلسم ، محلول دکتر نوروزیان ، محلول لاناریا ، محصولات ۵۰۴۰ ، ژیوار ، محلول ری وای روژن و سینره در بازار ایران موجود می باشد که هیچ یک قابل رقابت با محصولات شرکت رویش سبز لاوین نمی باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو