نگاهی به جذابیت های دریاچه کومو ایتالیا

نگاهی به جذابیت های دریاچه کومو ایتالیا


منبع: آرگا

71

1399/11/8

10:03


دریاچه موکو در شمار یکی از بزرگ ترین دریاچه های ایتالیا قرار دارد و جذابیت های طبیعی و توریستی زیادی برای گردشگران دارد که می توانید با سفر به این مناطق تجربیات بسیار ویژه ای داشته باشید. از جاذبه های مهم این دریاچه می توان به طبیعت زیبای اطراف آن و چشم اندازهایی اشاره کرد که زیبایی های منحصر به فرذدی دارند.

دریاچه کومو به عنوان یکی از بزرگ ترین دریاچه های دنیا شناخته می شود این دریاچه سومین دریاچه وسیع و بزرگ در ایتالیا به شمار می آید که دارای جذابیت های توریستی بسیار زیادی نیز می باشد. با توجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای با تمدن دنیا است و امروزه به عنوان یکی از جذاب ترین قطب های گردشگری به شمار می آید می توان گفت که این کشور با وجود جاذبه های دیدنی خود مورد توجه خیلی از گردشگران است و این دریاچه نیز یکی از دوست داشتنی ترین جاذبه های طبیعی آن محسوب می شود. همانطور که می دانید ایتالیا مهد تولد رنسانس است و دارای فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است بسیاری از جاذبه های آن نیز به واسطه همین قدمت در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند اما این کشور با وجود قدمت تاریخی خود و جاذبه های تاریخی از ارزش طبیعی زیادی نیز برخوردار است و دارای مناظر شگفت انگیز و حیرت انگیزی است که از معروف ترین آن ها نیز می توان به این دریاچه اشاره کرد.

دریاچه کومو چه زیبایی هایی دارد؟

این دریاچه در فاصله ۵۰ کیلومتری از میلان واقع شده است و در میان استان های کومو و لوکو واقع شده است جالب است بدانید که این دریاچه دیدنی بعد از دریاچه های گاردا و ماگیور به عنوان سومین دریاچه بزرگ ایتالیا شناخته می شود و از اهمیت طبیعی و تفریحی زیادی برخوردار است. این دریاچه با وجود عمق وسیع و زیاد خود بسیار مهم است و بخش مهمی از آب های این کشور را تامین می کند این دریاچه معروف دارای مناظر بسیار زیبا و طبیعت دوست داشتنی است شکوهی که قرن ها در آن دیده شده است و امروزه نیز آن را به یکی از قطب های گردشگری ایتالیا تبدیل کرده است.

 

طبیعت کومو

این دریاچه از دریاچه های نواحی لومباردی است و دارای چشم اندازهای بسیار دلفریبی است با سفر به این منطقه مناظری را می بینید که دارای زیبایی های زیادی می باشند این مناطق دارای ویلاهای باشکوهی هستند و پوشیده از جنگل های وسیع و سرسبز می باشند که شما با دیدن این مناظر می توانید زیبایی های زیادی را مشاهده کنید. گردشگرانی که سفری به اینگونه از مناطق دارند دارای تجربه های بسیار ویژه ای هستند و می توانند یکی دیگر از مناطق جذاب را کشف کنند. با سفر به این منطقه شما در آغوش طبیعت هستید و می توانید از جاذبه های فرهنگی در این منطقه دیدن کنید.

این دریاچه دوست داشتنی در منطقه شمالی ایتالیا واقع شده است و منطقه ای بسیار مناسب برای تفریحات و تعطیلات آخر هفته ای شما می باشد شما علاقه مندان و ماجراجویان می توانید تجربیات بسیار ویژه ای از این مناطق داشته باشید جاذبه های این منطقه بسیار منحصر به فرد هستند.

دریاچه کومو

شهر کومو را بشناسید:

این شهر نیز از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است و مورد توجه گردشگران زیادی است شهر کوچک که دارای جاذبه های متعددی است و منطقه ای بسیار مناسب برای بازدید شما عزیزان می باشد شاید یکی از جذاب ترین جاذبه های این شهر موزه ابریشم باشد که با مجموعه بسیار زیبا و ارزشمند خود مورد توجه قرار گرفته است. در این موزه پارچه های سنتی و ابریشمی به نمایش گذاشته می شود با بازدید از این موزه می توانید تجربیات فرهنگی زیادی به دست آورید همچنین ویلاهایی که اطراف این مناطق را احاطه کرده اند از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و زیبایی های منحصر به فردی دارند.

مناظر کومو

جاذبه های اطراف دریاچه:

این دریاچه علاوه بر زیبایی های طبیعی خود و چشم اندازهای زیبایی که دارد دارای جاذبه های دیگری نیز در نواحی اطرافی خود می باشد از مهم ترین جاذبه هایی که در اطراف دریاچه کومو واقع شده اند می توان به کلیسای جامع شهر اشاره کرد که دارای قدمت تاریخی بسیار زیادی است و از جذابیت های ویژه برای گردشگران برخوردار می باشد. شهر کومو از زیبایی های زیادی برای گردشگران برخوردار است و می تواند مورد توجه گردشگران زیادی باشد. از دیگر زیبایی های این منطقه می توان به ویلای دل بالبیانلو اشاره نمود همچنین قلعه دی فوئنتس و باغ گیاهشناسی نیز از دیگر جاذبه های این منطقه هستند و جذابیت های ویژه ای برای گردشگران خود دارند.

در این منطقه تلفیقی از جاذبه های تاریخی و طبیعی موجب شده است تا تنوع اینگونه از جاذبه ها بالا باشند و از اهمیت زیادی برای گردشگران خود برخوردار باشند که با سفر به این منطقه می توانید با بخش مهمی از آن ها آشنا شوید.

شهر دیدنی کومو

در سفر به ایتالیا باید به این نکات توجه کنید و آگاهی بیشتری درباره مکان های دیدنی و جاذبه های تفریحی آن داشته باشید در این صورت می توانید سفری ویژه و خاص به اینگونه از مناطق داشته باشید. بهترین زمان برای سفر به اینگونه از مناطق در فصل بهار و تابستان است که این منطقه دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است و طبیعت ویژه ای را به خود اختصاص می دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو