خرید گیفت کارت از پرفروش ترین سایت

منبع: آرگا

134

1399/11/8

16:24


خرید گیفت کارت از پرفروش ترین سایت

گیفت کارت ها امروزه بسیاری از دغدغه ها و مشکلات افراد خصوصاً در مورد هدیه دادن را برطرف کرده اند. تقریباً تمام مردم جهان با دنیای الکترونیک سروکار دارند بنابراین استفاده از گیفت کارت ها می تواند جذابیت های زیادی برای آنها داشته باشد. با توجه به آنکه کشور ایران در حال حاضر در تحریم قرار دارد کاربران گوشی های همراه، گیمرها و سایر افراد قادر به خرید گیفت کارت هایی مانند گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت استیم، آمازون و … نیستند.

چنانچه کاربران ایرانی به صورت مستقیم اقدام به خرید این گیفت کارت ها بکنند با مشکلاتی مانند بلاک شدن حساب کاربری گوگل والت، غیر فعال شدن حساب کاربری iCloud و … مواجه می شوند.

برای اینکه کاربران در خرید گیفت کارت ها دچار مشکل نشوند می توانند از فروشگاه و وب سایت های معتبری همچون GiftCard.iR اقدام به خرید بکنند.

انواع گیفت کارت ها

خرید گیفت کارت

گیفت کارت ها یک کارت هدیه فیزیکی یا مجازی هستند و انواع مختلفی دارند. میزان اعتبار هر گیفت کارت مشخص است و کاربر نمی تواند آن را به فرد یا حساب دیگری منتقل کند. هر کدام از این گیفت کارت ها قابلیت ها و کاربردهای خاص خود را دارند و می توانند برای خرید نرم افزارها، کتاب ها، بازی ها، موسیقی و … مورد استفاده قرار بگیرند. از شناخته شده ترین گیفت کارت ها می توان موارد زیر را نام برد:

گیفت کارت پلی استیشن

گیمرها و عاشقان بازی های ویدیویی با داشتن گیفت کارت پلی استیشن می توانند اکانت پلی استیشن نتورک خود را شارژ کنند و به آرشیو تمام بازی های قابل دانلود، فیلم ها، سریال ها و … دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت گوگل پلی

بیش از ۲.۵ میلیارد سیستم اندروید در جهان وجود دارد و گیفت کارت گوگل پلی می تواند فرصت ویژه ای برای کاربران اندرویدی در جهت خرید از گوگل پلی استور یا خرید درون برنامه‌ ای باشد. این کارت ها نیز در مقادیر مختلف در دسترس کاربران قرار دارند.

گیفت کارت آیتونز اپل

خرید گیفت کارت

گیفت کارت آیتونز که توسط کمپانی اپل صادر می شود می تواند هدیه بسیاری خوبی برای عاشقان اپل باشد. این کارت ها قابلیت استفاده بر روی دستگاه های ساخته شده توسط این کمپانی معروف را دارد و از ۲ تا ۱۰۰۰ دلار متفاوت هستند.

گیفت کارت استیم

این گیفت کارت توسط شرکت Valve ساخته شده است و در اعتبارهای ۱ تا ۱۰۰۰ دلاری در دسترس کاربران قرار دارد. دسترسی مستقیم به هزاران بازی، امکان عضویت در شبکه مجازی Steem، استفاده از کلیه امکانات در پلتفرم های TV، PC، Linux و … از مزایای داشتن گیفت کارت استیم هستند.

گیفت کارت ایکس باکس

 داشتن گیفت کارت ایکس باکس به کاربران اجازه می دهد به آخرین بازی ها و سرگرمی ها در فروشگاه ویندوز دسترسی داشته باشند. با Redeem کردن (شارژ کردن) این گیفت کارت کاربر می تواند از فروشگاه مایکروسافت برنامه های مورد نظر خود را در کمترین زمان تهیه کند.

گیفت کارت یوسی پابجی

یوسی پابجی موبایل ارز رایج این بازی است و بازیکنان می توانند با استفاده از آن خریدهای درون برنامه ای خود را انجام دهند. استفاده از گیفت کارت یوسی پابجی می تواند به گیمرها امکان خرید یوسی پابجی و استفاده از امکانات بازی را بدهد.

خرید گیفت کارت ارزان

فروشگاه های متعددی در ایران در زمینه فروش گیفت کارت فعالیت دارند. سایت گیفت کارت (GiftCard.iR) از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است و از اعتبار بالایی برخوردار است. این فروشگاه به صورت ۲۴ ساعته به کاربران خدمات رسانی می کند و کاربر می تواند با خرید گیفت کارت آن را به صورت آنی و با مناسب ترین قیمت دریافت کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو