والهالا

سریال محبوب «وایکینگ‌ ها» (Vikings) که از شبکه‌ی هیستوری و در نهایت آمازون روی ایر رفت، به صورت یک اسپین‌آف به نام «وایکینگ‌ها: والهالا» (Vikings: Valhalla) به نت‌فلیکس می‌آید. فهرست بازیگران این مجموعه به‌تازگی منتشر شده است.

«مایکل هرست» خالق سریال «وایکینگ‌ها» اخیراً در مصاحبه با «کلایدر» در مورد اسپین‌آف که با همکاری «جب استوارت» ساخته خواهد شد فاش کرد که محدودیت‌های سانسوری که در شبکه‌ی هیستوری وجود داشتند از میان خواهند رفت و نت‌فلیکس به او وعده داده است که «محتوا را فیلتر نخواهند کرد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هرست علاوه بر این فاش کرد که تولید فصل اول به پایان رسیده و اولین تصاویری که از آن دیده کمی متفاوت از سریال خودش بوده است: «اولین فصل را در ایرلند فیلمبرداری کرده‌اند، در همان استودیو با شرایطی عالی. آن‌ها شاید ۳۰ نفر متخصص کووید داشتند. به یک هتل بزرگ رفتند تا بتوانند تمامی بازیگران را قرنطینه کنند. هر دو روز یکبار تست می‌دادند. دستاورد قابل‌توجهی بود. تنها سه روز را از دست دادند. من به نحوی بر آن نظارت می‌کنم، خودم هیچ متنی نمی‌نویسم. یک تهیه‌کننده‌ی اجرایی هستم. اما «جب استوارت» البته یک نویسنده‌ی ژانر تریلر است و کاملاً از نتیجه مشخص. بنابراین متفاوت به نظر خواهد رسید اما همچنان سریال خوبی است، با توجه به آنچه که تاکنون دیده‌ام سریال بسیار خوبی است.»

«سم کورلت»، «فرایدا گوستاوسن»، «لئو ساتر»، «بردلی فریگارد»، «یوهانس یوهانسن»،  «لورا برلین»، «دیوید اوکس»، «کارولاین هندرسون»، و «پالیانا مک‌اینتاش» از جمله بازیگران فصل اول «وایکینگ‌ها: والهالا» خواهند بود.