معبد کوان کونگ؛ تنها معبد چینی در بمبئی

منبع: همگردی

208

1399/11/8

20:01


معبد کوان کونگ بمبئی در سال 1919 میلادی ساخته شد. معبد در یک خانه دو طبقه واقع شده و یکی از نشانه های باقی مانده از جامعه پر جنب و جوش چینی است. با ما در این مقاله جذاب همراه باشید تا شما را با دیدنی های معبد کوان کونگ kwan kung temple بیش از پیش آشنا کنیم.

kwan kung temple

آشنایی کوتاه اما خواندنی

در داخل این معبد شگفت انگیز، مجسمه ای از خدای جنگاور و مبارز، کوان تای کوون وجود داشته و بر روی میزی هم که در مقابل این خدا بوده، پیشکش هایی مانند پول، طلا، ورقه های نقره ای، بخورهای خوشبو و جام هایی که با طلا یا برنج پر شده اند، دیده می شوند. عبادت کنندگان و گردشگران ممکن است کائوسیم یا چوب بخت و اقبال را در این مکان پیدا کنند که تکه های چوب مربوط به پیش گویی هایی است که در قرن سوم میلادی انجام می شدند. آلبرت تام همراه با مادرش در طبقه اول این معبد به عنوان محافظ آن زندگی می کنند.

آلبرت تام می گوید: همه عمرم را در این معبد دیدنی و زیبا زندگی کرده ام. چینی هستم، اما بمبئی خانه من است و نمی توانم آن را ترک کنم. آن ها فضای معبد ما kwan kung temple را برای رویدادهایی مانند جشن سال نوی چینی ها یا جشن ماه آماده کرده و در این روزها بیش از 500 نفر در این مکان حیرت آور گرد هم می آیند. در گذشته، عده زیادی از چینی ها در بمبئی زندگی می کردند، اما اکنون به چند صد خانواده تقلیل یافته اند. معبد نشانه ای است برای یادآوری همه چیزهایی که از دست رفته اند، اما اهمیتش به عنوان یک معبد فعال در جامعه چینی مقیم بمبئی، یادآور یک حقیقت دیگر نیز هست؛ اینکه کسانی مانند آلبرت تام و مادر عزیزش، بمبئی را به عنوان خانه خود می دانند.

آشنایی کوتاه اما خواندنی

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری بمبئی را در اوج زیبایی و نشاط تجربه کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو