معرفی تعدادی از معروف ترین محل های فیلمبرداری پیکی بلایندرز

معرفی تعدادی از معروف ترین محل های فیلمبرداری پیکی بلایندرز


منبع: همگردی

304

1399/11/8

22:02


سریال پیکی بلایندرز یکی از سریال هایی بوده که توسط انگلستان ساخته شده است. این سریال در 5 فصل تاکنون به نمایش درآمده و در آن بازیگران معروفی همچون کیلین مورفی به ایفای نقش می پردازند. با ما در مقاله معروف ترین محل های فیلمبرداری پیکی بلایندرز همراه شوید تا شما را با تعدادی از دیدنی ترین محل های فیلمبرداری پیکی بلایندرز آشنا کنیم.

پیکی بلایندرز

آشنایی

سریال پیکی بلایندرز ژانر درام و جنایی داشته و داستانش بر حول شخصیتی به نام توماس شلبی که رهبر یک گروه خانوادگی بوده، می چرخد. سریال در مکان های مختلفی از بریتانیا فیلمبرداری شد، اما باید بگوییم که بخش وسیعی از فیلمبرداری در لیورپول صورت گرفته است. از جمله مکان های که برای فیلمبرداری این سریال مورد استفاده قرار گرفته اند، می توانیم به ساحل فورمبی، تالار و باغ ارلی و موزه با کانتری در دادلی اشاره کنیم.

آشنایی با سریال پیکی بلایندرز

موزه زندگی بلک کانتری

یکی از لوکیشن های معروف پیکی بلایندرز، موزه بلک کانتری بوده که در غرب میدلندز واقع شده است. در سایت این موزه، عکس های متعددی از قسمت های مختلف سریال وجود دارند و علاقمندان می توانند این عکس ها را مشاهده کنند.

موزه زندگی بلک کانتری

باغ و تالار ارلی

یکی دیگر از مکان هایی که فیلمبرداری سریال پیکی بلایندرز در آنجا انجام شده، تالار ارلی است. این تالار و باغ آن معمولا برای جشن و مراسم های عروسی اجاره داده می شود.

باغ و تالار ارلی

ساحل فورمبی

در فصل چهارم سریال، صحنه ای از تام هاردی فیلمبرداری شده که مکان آن در واقع، ساحل فورمبی در انگلستان است.

ساحل فورمبی

مدرسه بلو کوت

این مکان یکی از لوکیشن های معروف سریال پیکی بلایندرز بوده که در فصل سوم از آن استفاده شده است. در مورد این مکان مقالات آنلاین زیادی به وسیله مسئولین تولید شده که می توانید آنها را مورد مطالعه قرار دهید.

مدرسه بلو کوت

بندر سان لایت

پورت سان لایت نام دهکده ای است که امروزه چیزی حدود 900 ساختمان دارد. این منطقه جز مناطق حفاظت شده بوده و در حاشیه شهر مرسی سایت قرار گرفته است. به جرات میتوان گفت که این منطقه یکی از خارق العاده ترین مکان های فیلمبرداری این سریال محبوب بشمار می آید.

بندر سان لایت

خیابان رادنی و تالار سنت جورج

قسمت هایی از فصل دوم سریال پیکی بلایندرز در خیابان رادنی 80 فیلمبرداری شده اند. تالار سنت جورج جز میراث ملی یونسکو بوده و در مرکز لیورپول قرار گرفته است. از آن برای فیلمبرداری فیلم های معروفی همچون حیوانات شگفت انگیز، به نام پدر و کجا آنها را پیدا کنیم استفاده شد. این ساختمان متشکل از بخش های متعددی همچون دادگاه های حقوقی و سالن های کنسرت است.

خیابان رادنی و تالار سنت جورج

خیابان پوئیس

تقریباً میتوان گفت که بیشتر صحنه های این سریال در این محل فیلمبرداری شده و در آن دفتر مرکزی، دفتر شرط بندی غیرقانونی شلبی و خانه او واقع شده اند. یکی از صحنه های معروف سریال در فصل اول، صحنه ای است که از تام شلبی فیلمبرداری شده و او در این خیابان متروک سوار بر یک اسب است.

خیابان پوئیس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو