معرفی سریال های ویژه عید نوروز سال ۱۴۰۰ (تمام شبکه های صدا سیما)

منبع: مینویسم

147

1399/11/8

22:38


معرفی سریال های ویژه عید نوروز سال 1400 (تمام شبکه های صدا سیما)

هیچ چیزی در شرایط فعلی به اندازه تماشای فیلم و سریال طنز به آدم نمیچسبه! ویروس کرونا باعث شد که کمتر به میهمانی و دروهمی ها بریم و زمان زیادی رو در خانه در کنار خانواده بگذرونیم و در این میان تماشای فیلم و سریال است که فضای خانه متنوع و دلچسب تر می کند. در این مطلب به معرفی سریال های ویژه عید نوروز سال 1400 می پردازیم و علاقه مندان به فیلم و سریال ایرانی بتوانند در جریان شبکه و زمان پخش سریال نوروزی قرار بگیرند.

سریال خوب بد جلف 3 (رادیواکتیو) کی اکران میشه؟

معرفی سریال های ویژه عید نوروز سال 1400

از جمله سریال هایی طنزی که قرار است در نوروز 1400 پخش شود، سریال هشت  آباد، نون خ، بوتیمار، سریال خانه عزیز می باشد که در ادامه این مطلب به شرح داستان آن می پردازیم.

سریال نوروزی هشت آباد 

سریال هشت آباد که این روز ها عکس و ویدئو های کوتاهی از آن را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنیم یکی از سریال های طنز نوروز 1400 است که به کارگردانی علی مسعودی (علی مشهدی) و نویسندگی هیه کنندگی اکبر تحویلیان در محله ای قدیمی در شهر مشهد فیلمبرداری شد است.

از آنجایی که این سریال روایتگر زندگی یک خانواده مشهدی در دهه 60 می باشد که زندگی آنها با یک تلویزیون دچار تغییراتی می شود، علی مشهدی تصمیم گرفت که از بازیگران بومی همچون حمیدرضا حافظ شجره در نقش برادر کوچک خانواده و جواد خواجوی که همه ما او را با هنر دوبلری در اینستاگرام میشناسیم، استفاده نمایید. هنوز اطلاعاتی از شبکه پخش این سریال منتشر نشده اما احتمالا از شبکه 5 سیما پخش شود.

بهترین فیلم سینمایی ایرانی در سال 99

بازیگران سریال هشت آباد :

حمید لولایی، یوسف تیموری، رابعه اسکویی، جواد خواجوی، حمیدرضا حافظ شجره، داریوش سلیمی، سینا رازقی و…

سریال نون خ ویژه عید نوروز سال 1400 از شبکه یک سیما

سریال نون خ ویژه عید نوروز سال 1400

سریال نون خ ویژه عید نوروز سال 1400

سریال نون خ که فصل اول (98) و دوم (99) به کارگردانی سعید آقاخانی، مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت اینک فصل سوم آن قرار است در نوروز 1400 میهمان خانه های شما عزیزان باشند. زمان پخش این سریال ممکن است طبق روال هر ساله راس ساعت 23 از شبکه یک سیما باشد. علی صادقی که در فصل اول این سریال طنز در نقش داماد بزرگ نورالدین خانزاده را ایفا کرد و در فصل سوم این سریال به همراه اکبر عبدی حضور خواهد داشت.

بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر کرمانشاهی سریال نون خ

سریال خانه عزیز ویژه نوروز 1400 در شبکه دو

سریال خانه عزیز، از دیگر سریال های ویژه نوروز سال 1400 است که نویسندگی نوید محمودی و سعید دولت خانی تولید شده و قرار است که از شبکه دو سیما پخش شود. اطلاعاتی از ساعت پخش این سریال ملودرام در دست نیست اما ممکن است ساعت 21 به روی آنتن رود. متاسفانه تا کنون اطلاعاتی خاصی در خصوص بازیگران این سریال و موضوع آن منتشر نشده است.

سریال طنز بوتیمار ویژه نوروز  1400 در شبکه سه سیما

از دیگر سریال های ویژه نوروز سال 1400 می توان به سریال بوتیمار (ویلا) اشاره کرد که به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی برای عید 1400 ساخته شده است و داستان سفر نوروزی یک کارمند به شمال را روایت می کند.

از جمله بازیگران این سریال حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، علی صبوری و اشکان اشتیاق می باشند. این سریال راس ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. علی صبوری در استوری های اخیر در صفحه اینستاگرام خود از ایفای نقش در سریالی که بخشی از آن در شمال کشور فیلمبرداری شد خبر داد که احتمالا به سریال نوروزی بوتیمار مربوط می شود.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو