دانلود بازی Tiny Lands برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Tiny Lands برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

141

1399/11/9

01:44


بازی Tiny Lands خاطرات قدیمی شما را زنده خواهد کرد. یقینا شما نیز در کودکی بازی مشهور پیدا کردن تفاوت دو تصویر را انجام داده‌اید و کاملا با قوانین آن آشنایی دارد. این بازی همان سری معمایی قدیمی را دوباره زنده می‌کند و می‌توانید تفاوت‌های ارائه شده در تصاویر را یک به یک پیدا کرده و مرحله را به پایان برسانید. مراحل کم کم سخت خواهند شد و شما باید دید جزئی‌تری به المان‌های موجود در تصاویر داشته باشید.

سعی کنید که خوب همه چیز را نگاه کرده و ایده‌ی اصلی بازی را کشف کنید. با این ایده می‌توانید سریع‌تر همه چیز را پیدا کرده و بهترین زمین را برای خود ثبت کنید. سعی کنید به نوع اشیاها دقت کرده و ببینید که چه المان‌هایی می‌توانند نقطه نظر نگاه سازنده‌ی بازی باشد. شما باید محیط سه‌بعدی تصاویر را در نظر داشته باشید تا در نهایت، بتوانید نمای مناسب را از تفاوت‌ها ببینید. بازی دارای صحنه‌های پویایی است و می‌توانید هاله‌ی متغیری از آتش، باران، رعد و برق، برف و باد را تجربه خواهید کرد.

Tiny Lands Build 6126124 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Tiny-Lands

در بازی Tiny Lands می‌توانید محیط‌های زیادی را تجربه کرده و وقتی که در ساحل بازی می‌کنید، صدای امواج را نیز در حین انجام دادن معماها گوش کنید. می‌توانید به صدای مرغ‌های دریایی گوش داده و شادابی را در بازی بیشتر کنید. بازی دارای ریتم آرامی است و می‌توانید برای تسکین روح خود از آن استفاده کنید. محدودیت زمانی در بازی وجود ندارد و بنابراین بدون هیچ گونه استرسی می‌توانید بازی را ادامه دهید. سطوج را می‌توانید روی موسیقی دلخواه خود تنظیم کرده و سرعت بازی خود را کم و زیاد کنید.

تنها باید ریلکس باشید و تا می‌توانید در یک روز بارانی و با صرف یک فنجان قهوه، بازی را برای آرامش ذهن خود انجام دهید. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی است و این موضوع علاوه بر خود تصاویر دوگانه، در محیط بازی نیز دیده می‌شود. این اثر شامل المان‌های هنری بسیاری است و تفاوت‌ها را گاها باید از تصاویری پیدا کنید که درک آن‌ها سخت بوده و ابتدا باید چندین ثانیه برای ارتباط گرفتن با آن صرف کنید.

info

Take your perceptivity to a new dimension in a relaxing low-poly isometric puzzle game. Find the differences in the beautiful, fully rotatable, and zoomable 3D environments. Can you find them all?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core (i3)

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: Does not requires internet to play. However we recommend an internet connection for Steam Achievements

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

3) فایل های موجود در پوشه crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Tiny Lands Build 6126124-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو