دانلود بازی Main Assembly برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Main Assembly برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

134

1399/11/9

01:44


در بازی Main Assembly شما یک طراح، مهندس و معمار خواهید بود. ربات‌هایی را به شکل و اندازه‌های مختلف می‌توانید داشته باشید و از آن‌ها برای ماموریت‌ها بهره ببرید. می‌توانید یک برنامه‌نویسی قدرتمند در هر اندازه‌ای را تجربه کرده و ربات‌های هشت پای خود را با قدرت بیشتر طراحی کنید. شما می‌توانید ربات‌های بازی را بر جریان آن دیکته کرده و شاهکاری را به پایان برسانید که خودتان خالق آن هستید. بازی روایت بسیار جذابی دارد و می‌توانید ربات‌های خود را به حد نهایی مهارت‌های هرکدام‌شان برسانید. شما باید بتوانید جهانی را ایجاد کنید که ربات‌ها به چالش کشیده شوند. باید مسابقات را خودتان طراحی کرده و پیچیدگی آن را بسیار بیشتر کنید. این پیچیدگی‌ها کمک می‌کند که ایرادات بازی به چشم نیامده و بتوانید حرکتی سرتاسر هیجان را در بازی تجربه کنید. شما باید مهارت‌های طراحی خود را با آشنایی بهتر با این اثر، تقویت کرده و در نهایت جهان را در مسیر دلخواه خود قرار دهید.

Main Assembly PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Main-Assembly

در بازی Main Assembly می‌توانید یک حالت جذاب همراه با ۱۰۰ چالش را داشته باشید. اختراعات خود را در مسیری قرار دهید که بتوانند نشان دهنده‌ی خلاقیتی عظیم باشند. البته اشتباه نکنید؛ قرار نیست که شما به کدنویسی سی شارپ بپردازید. برنامه‌نویسی در بازی کاملا بصری است و چیزی جز لذت نخواهد داشت. استفاده از ابزارهای طراحی کاملا اختیاری است و می‌توانید خلاقیت خود را ریتمی ساده و گیم‌پلی آسان در بازی برقرار کنید. باید بتوانید به طرح‌های دیگر افراد نیز نمره داده و از آن‌ها در تجربه‌ی خود لذت ببرید. در این اثر همه چیز شما را به چالش خواهد کشید و رقابت‌های اتومبیل‌رانی بازی نیز چیزی از بازی‌های بزرگ کم ندارد. تنها به زیبایی اهمیت نداده و سعی کنید که طرح‌های خود را از نظر فنی نیز مورد بررسی کامل قرار دهید. واقعیت چیزی است که شما آن را شکل خواهید داد و به‌راحتی چنین چیزی قابل پی‌ریزی است.

info

You’re the designer, engineer and architect if you can imagine it you can create it! Construct robots of any shape or size from eight-legged spider bots to eerie UFO contraptions. Engineer each and every appendage with powerful visual programming letting you dictate the bots every move. When you’ve completed your masterpiece, open the world builder and craft the ultimate obstacle course to push your bot to its limit.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 7 (64-bit)

Processor: Intel® Core™ i3-4160 or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750 or AMD equivalent

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 7 (64-bit)

Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 970 or AMD equivalent

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Main Assembly-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو