دانلود بازی ENCODYA برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl و GOG

دانلود بازی ENCODYA برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl و GOG


منبع: دانلود ها

93

1399/11/9

01:44


داستان بازی ENCODYA در نئو برلین سال ۲۰۶۲ جریان دارد، جایی که تینا به‌عنوان شخصیت اصلی بازی که ۹ سال دارد، با ربات خود به‌نام SAM-53 زندگی می‌کند. او سرپرست بزرگ ربات‌هایی است که کمی دست و پا چلفتی هستند، اما با همدیگر می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. شما در این بازی باید از پناهگاهی که در پشت بام نئو برلین قرار دارد، ماموریت‌های خود را انجاجم داده و از زباله‌ دان‌های شهر دور شوید. باید از پس ماند‌ها بتوانید زندگی خود را تامین کرده و برنامه‌ریزی مهمی را برای ادامه زندگی خود داشته باشید.

بازی ENCODYA خلاقیت زیبای سازندگان خود را به تصویر می‌کشد و می‌توانید ماموریت‌های بازی را با اتکا به داستان بازی پیش ببرید. روزی از روزها دخترک ماجرا متوجه می‌شود که پدرش یک ماموریت مهم به او سپرده است. او باید به برنامه خود برای نجات جهان از اتمسفر خاکستری خود پایان داده و یک ماجراجویی بزرگ‌تر را شروع کند. او باید موجودات عجیب و غریب را دور هم جمع کرده و در به سراغ دشمن بزرگ‌تری برود.

ENCODYA v1.0 PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-ENCODYA

در بازی ENCODYA خواهیم دید که محیط‌ها با الهام از سری بیلد رانر طراحی شده است و دیالوگ‌های جذاب و کمدی را نیز در خلال بازی شاهد هستم. در این اثر می‌توانید دنیای سایبرپانکی را تجربه کنید که در یک محیط دو و نیم بعدی جریان دارد و می‌توانید با شخصیت بازی دنیایی را کاوش کنید که بسیار زیبا است. بیش از ۳۴ شخصیت در بازی حضور دارد و می‌توانید یک داستان متنوع از ترکیب همه‌ی آن‌ها را داشته باشید. بازی به‌خوبی پیش می‌رود و قرار است که سفری را در بیش از ۱۰۰ مکان منحصربه‌فرد تجربه کنیم.

بازی از معماهای بسیار زیبایی تشکیل شده است و قرار است که تجربه منحصربه‌فردی را برای‌تان فراهم کند. موسیقی متن بازی از آینده‌نگری صحبت می‌کند و قرار است که نشان دهنده فضای فهیج و رعب‌آور بازی باشد. بازیکنان حرفه‌ای در این اثر می‌توانند گیم‌پلی را طوری تغییر دهند که مهارت‌های بیشتری از شخصیت‌های بازی برای‌شان آشکار شود.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی استیم بیلد BuildID 6095912 فشرده سازی شده است.
  • از امولاتور CODEX برای کرک بازی استفاده شده است. اگر این کرک برای شما مناسب نبود، می توانید از امولاتور Goldberg که در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد نیز استفاده کنید.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۳٫۲گیگابایت به ۲٫۳گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۵دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۳٫۲گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۴٫۲گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Neo Berlin 2062. Tina – a nine-year-old orphan – lives with SAM-53 – her big clumsy robot guardian –in a rooftop makeshift shelter in Neo-Berlin, a dark megalopolis controlled by corporations. Tina is an urban jungle kid, who has learned to live alone, scavenging from city dumpsters and eking out a living from scraps. Her funny robot is always with her, programmed to protect her no matter what.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 7 (64bit)

Processor: i5-8250U @ 1.60GHz (or equivalent)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel(R) UHD Graphics 620 (or equivalent)

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 10 (64bit)

Processor: i7-9700 @ 3.00GHz (or faster)

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (or newer)

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کرده و به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی ENCODYA v1.0 (44297)-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

—————–

دانلود فیت گرل ENCODYA-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو