آنچه در خرید جاروبرقی برند بوش باید بدانید

آنچه در خرید جاروبرقی برند بوش باید بدانید


88

1399/11/9

12:44


آنچه در خرید جاروبرقی برند بوش باید بدانید

جاروبرقی های بوش یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین جاروبرقی های موجود در بازارهای جهانی می باشد. این محصول از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که کمتر در جاروبرقی های سایر برندها دیده می شود.

کارخانه بوش در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارد آلمان تاسیس شده است و اکنون بزرگترین شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی در دنیا می باشد. شرکت بوش همواره در تولیدات محصولات خود از تکنولوژی روز دنیا بهره می گیرد و لوازم خانگی مدرن با طراحی زیبا و چشم نوازی را تولید و به بازار عرضه می نماید. اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و مزایا جاروبرقی های برند بوش آشنا شویم.

معرفی جاروبرقی های برند بوش

جاروبرقی های بوش دارای عملکرد سریع، پرقدرت، مکش بالا و طراحی زیبایی هستند. شرکت بوش جاروبرقی ها را در انواع مدلهای کیسه دار و بدون کیسه تولید و به بازار عرضه می کند. نوع کیسه دار آن نیز به دو صورت دائمی و یکبار مصرف می باشد. شما با توجه به نیاز و علاقه ی خود می توانید نسبت به خریداری و تهیه ی هریک از این جاروبرقی ها اقدام نمایید.

مجهز به سیستم powerprotect  

از ویژگی های برتر انواع مدلهای جاروبرقی بوش می توان به سیستم powerprotect  آن اشاره کرد. این محصولات با بهره گیری از سیستم powerprotect حتی بعد از پرشدن کیسه نیز قدرت مکش خود را همچنان حفظ می کنند. این قابلیت به دلیل استفاده از فیلتر چندلایه می باشد. این در حالی است که میزان عملکرد و مکش سایر جاروبرقی ها با پرشدن کیسه کاهش می یابد.

لوله خرطومی کنفی و تلسکوپی جاروبرقی برند بوش

از دیگر ویژگی های مثبت جاروبرقی بوش به جنس کنف و تلسکوپی استفاده شده در لوله خرطومی آن می توان اشاره کرد. جنس کنفی لوله باعث انعطاف پذیری و مقاومت بالای لوله می شود. تلسکوپی بودن لوله نیز به معنای قابلیت تغییر ارتفاع لوله می باشد. شما می توانید ارتفاع لوله را با توجه به قد خود، کوتاه یا بلند کنید. با استفاده از این قایلیت بدون نیاز به خم شدن عمل جاروکشی را انجام دهید.

طول بلند کابل جاروبرقی برند بوش

جاروبرقی های برند بوش معمولا طول کابل بلندی دارند. بنابراین شما می توانید بدون تغییر دائم پریز برق، یک فضای بزرگ و وسیعی را جارو کنید.

آنچه در خرید جاروبرقی برند بوش باید بدانید

 مجهز بودن به فیلتر بهداشتی  HEPA 

همه ی جاروبرقی های برند بوش دارای فیلتر هستند و اکثر مدلهای آن مجهز به فیلتر بهداشتی هپا می باشند. این فیلترها می توانند ریزترین گرد وغبارها را به خود جذب کنند. هوای سالم وعاری از هرگونه آلودگی را از خود خارج کنند. بنابراین جاروبرقی های دارای فیلتر هپا بهترین انتخاب برای افراد مبتلا به آلرژی و حساسیت های تنفسی هستند. همچنین شایان ذکر است که این فیلترها قابل شست و شو هستند.

وسایل جانبی برای نظافت تمام سطوح

جاروبرقی برند بوش دارای وسایل جانبی متنوعی مانند نازل شکاف ها، نازل اثاثیه، برس مخصوص برای پارچه و نازل سطوح سخت می باشد. شما با استفاده از آنها می توانید تمام نقاط منزل را نظافت و تمیز نمایید. با استفاده از این نازل ها، جاروبرقی می تواند با کارایی بالایی، تمامی آشغال های ریز و گرد و غبار موجود روی فرش و یا موکت را جذب کند. پس هنگام استفاده از این جاروبرقی اطمینان خاطر داشته باشید که تمام آلودگی ها از بین خواهند رفت.

ساختار حفاظتی جاروبرقی برند بوش

جاروبرقی های برند بوش بسیار سبک وزن و جمع و جور طراحی شده اند. استفاده از آنها بسیار راحت و رضایت بخش می باشد. برخی مدلهای جاروبرقی های برند بوش دارای ساختار حفاظتی هستند. به این صورت که یک نوار پلاستیکی در اطراف بدنه محصول کشیده شده است. این سیستم در عین حال که از موتور جاروبرقی در مقابل ضربه محافظت می کند، در صورت برخورد یا سایش جاروبرقی به مبلمان از ایجاد خراش و آسیب جلوگیری می کند.

آنچه در خرید جاروبرقی برند بوش باید بدانید

استفاده از دستگیره بر روی بدنه

شرکت بوش نه تنها به کیفیت محصولات تولیدی خود توجه ویژه می نماید بلکه به طراحی ظاهری و استفاده راحت از آن نیز اندیشیده است. می توان گفت تقریبا تمامی جاروبرقی های بوش دارای دستگیره هستند. وجود دستگیره از یک سو به شکیل و زیبا نشان دادن محصول کمک می کند و از سوی دیگر استفاده و حمل آن را سهل و آسان می نماید. با استفاده از دستگیره بدون نیاز به مصرف انرژی زیاد می توانید جارو را جابجا نمایید.

دارای عملکرد فوق العاده

جاروبرقی های برند بوش دارای بالاترین عملکرد در تمیز کردن سطوح سخت و شکاف های موجود در کاشی و سرامیک و یا کف تخت می باشد. همچنین این محصولات دارای مصرف انرژی بسیار پایینی هستند که به صرفه جویی در مصرف انرژی برق می توانند کمک قابل توجهی بکنند. برخی مدلهای برند بوش دارای سیستم جداسازی گرد و غبار می باشد. این امر نیز به نوبه خود سبب مصرف انرژی کم توسط دستگاه می شود. همچنین این تکنولوژِی باعث عملکرد مطلوب مکش و در عین حال افزایش طول عمر جاروبرقی می شود.

قابلیت حفظ قدرت مکش

بسیاری از جاروبرقی های برند بوش دارای کلید نشان هوا (Air seal) می باشند. این کلید برای حفظ قدرت مکش دستگاه استفاده می شود. با استفاده از این قابلیت جارو برقی می تواند حتی زمانیکه کیسه پر شده است تمام گردو غبارهای موجود را جذب کند. این سیستم هوای فشرده و محبوس را بررسی مرده و مانع از کاهش بالقوه جریان هوا و کاهش مکش می شود.

تولید صدا و نویز بسیار کم

از ویژگی های مثبت دیگر جاروبرقی بوش می توان به تولید صدای بسیار کم آن اشاره کرد. این جاروبرقی ها علارغم داشتن موتور قدرتمند صدای بسیار کمی تولید می کنند. با داشتن قابلیت تولید صدای بسیار کم می توانید بدون اینکه مزاحمتی برای سایر اعضای خانواده ایجاد کنید خانه را نظافت نمایید. استفاده از جارو برقی های فوق العاده کم صدای برند بوش برای خانواده هایی که فرزند کوچکی دارند توصیه می شود.

خلاصه کلام

اگر به دنبال یک جاروبرقی حرفه ای و هوشمند برای منزل خود هستید ما جاروبرقی های فوق حرفه ای برند بوش را به شما توصیه می کنیم چرا با تکنولوژِی نوآورانه، مواد با کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد تولید و به بازار عرضه شده اند.

منبع:
فروشگاه اینترنتی بارانو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو