دانلود فیلم آموزش Time Series Analysis Real World Projects in Python

منبع: دانلود ها

76

1399/11/9

13:17


Udemy – Time Series Analysis Real World Projects in Python

آموزش تجزیه و تحلیل سری‌های زمانی در پروژه‌های پایتون

فیلم-آموزش-Time-Series-Analysis-Real-World-Projects-in-Python

در فیلم آموزش Time Series Analysis Real World Projects in Python سعی شده است که کاربران با جنبه‌های اصلی علم داده آشنا شده و سری‌های زمانی را در توسعه برنامه‌ها بشناسند. این دوره به‌صورت عملی، آسان و بسیار سرگرم کننده، شما را با مجموعه داده‌های دنیای واقعی آشنا کرده و یک تجربه عملی در پایتون برای شما تدارک خواهد داد. این مجموعه ارزش بسیار خوبی دارد و می‌توانید با نحوه استفاده از داده‌ها در پایتون آشنا شوید. تجزیه و تحلیل داده‌ها امر بسیار مهمی است که این دوره یکی از بهترین منابع در این زمینه خواهد بود و می‌توانید از آن برای پیش بینی سری داده‌ها استفاده کنید. این دوره شامل مباحث نوین دنیای تجارت در زمینه‌ داده‌ها نیز خواهد بود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

در فیلم آموزش Time Series Analysis Real World Projects in Python خواهیم دید که پایتون چگونه از داده‌ها برای پیش بینی همه چیز استفاده می‌کند. دانشجویان این دوره می‌توانند با پروژه‌های عملی همراه شده و سری‌های زمانی را در تجارت مورد استفاده قرار دهند. شما می‌توانید با استفاده از این ترفندها درآمد خود را به حداکثر رسانده و هزینه‌های خود را کاهش دهید. بهینه‌سازی فرایندهای تجاری در این دوره انجام گرفته و هوش مصنوعی نیز نقش زیادی در پیشبرد کارها خواهد داشت. درواقع ما سعی می‌کنیم که از تکنولوژی برای رسیدن به روش‌های تجارت و بازاریابی استفاده کرده و پروژه‌ها را مورد استفاده قرار دهید. پروژه‌های این دوره کامل هم راستا با مباحث ویژه‌ی روز مانند ویروس کرونا، قیمت سهام در بورس و پیش بینی‌های لازم در این زمینه است.

محتوای دوره:

  • مقدمه
  • پیش بینی دمای شهرهای مختلف با استفاده از الگوریتم‌های سری زمانی
  • پیش بینی موارد ابتلا به ویروس کرونا با استفاده از Prophet
  • پیش بینی قیمت سهام در بورس با استفاده از مدل‌های سری زمانی

تصویر-Time-Series-Analysis-Real-World-Projects-in-Python

info

In business, Data Science , AI is applied to optimize business processes, maximize revenue and reduce cost. The purpose of this course is to provide you with knowledge of key aspects of data science & Time Series applications in business in a practical, easy and fun way. The course provides students with practical hands-on experience using real-world datasets.
Welcome to the best online resource for learning how to use the Python programming Language for Time Series Analysis!
This course will teach you everything you need to know to use Python for forecasting time series data to predict new future data points.

Courses

Introduction
Predict Temperature of Different Cities using Time Series Analysis Algorithms
Predicting Covid-19 Cases using Prophet
Predict Stock Prices using Automated Time Series Models

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو