اعطای کارت اعتباری سهام عدالت از هفته آینده

منبع: برترین ها

36

1399/11/9

14:51


از هفته آینده به دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند کارت اعتباری پرداخت می‌شود.

خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی نوشت: از هفته آینده به دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند کارت اعتباری پرداخت می‌شود.

حسین فهیمی درباره نحوه پرداخت کارت‌های اعتباری سهام عدالت افزود: اقدامات لازم برای پرداخت کارت اعتباری صورت گرفته است، اما به دلیل برخی ایرادات بین بانک و شرکت سپرده گذاری مرکزی، اعلام عمومی نشد با رفع این مشکل از ابتدای هفته آینده دارندگان سهام عدالت می‌توانند به واسطه سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند.

وی ادامه داد: با ۷ بانک، تعامل صورت گرفت و بانک ملی پیشگام برای پرداخت کارت‌های اعتباری به پشتوانه سهام عدالت است.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: در ابتدا سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت که در سامانه سجام ثبت نام کردند و احراز هویت شدند درخواست بررسی دارایی را به شرکت سپرده گذاری ارسال و بعد از بررسی، شرکت سپرده کذاری به بانک ارسال می‌کرد و در نهایت بانک، سقف تضمین را تعیین می‌کرد و دوباره به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می‌شد.

اعطای کارت اعتباری سهام عدالت از هفته آینده

وی اضافه کرد: کارهای اداری بین سپرده گذاری و بانک‌ها بصورت دستی انجام می‌شد که تصمیم گرفتیم تا دارندگان سهام عدالت بتوانند با اپلیکیشن بانک ها، درخواست خود را ثبت کنند.

فهیمی گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند تا بتوانند ۶۰ درصد سهام خود را، دریافت کارت اعتباری کنند.

وی افزود: زمانی که دارنده سهام عدالت درخواست خود را می‌دهد، شرکت سپرده گذاری مرکزی، قیمت پایانی روز قبل سهام را مبنا برای تضمین قرار می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو