دانلود کلیپ های محمد صلاح

منبع: دانلود ها

68

1399/11/9

15:18


دانلود همه کلیپ‌های محمد صلاح – Mohamed Salah

| کلیپ گل‌های فراموش نشدنی محمد صلاح اضافه شد |

دانلود-کلیپ-محمد-صلاح

محمد صلاح بازیکن اهل مصر و فعال در فوتبال اروپا است که در طول دوران حرفه‌ای بازی خود، همواره خوش درخشیده است و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان، در تیم لیورپول بازی می‌کند. محمد صلاح سابقه بازی برای تیم‌های رم و چلسی را هم دارد و هم‌اکنون با ۲۸ سال سن، قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را نیز در سابقه دارد. این بازیکن با یک و ۷۵ سانتی‌متر ق، فوروارد شماره یک تیم لیورپول است و گل‌های بسیار زیبا و حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است. محمد صلاح بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی مصر هم است و در راه‌یابی این تیم به جام جهانی سال ۲۰۱۸ نقش مهمی داشته است.

در این پست قصد داریم که دوران بازی حرفه‌ای محمد صلاح را مرور کرده و فیلم گل‌ها و مهارت‌های وی را در به نظاره بنشینیم. بهترین کلیپ‌ها و پربازدیدترین آن‌ها از یوتیوب انتخاب شده و در این پست با بهترین کیفیت ممکن قرار داده خواهد شد. شما نیز می‌توانید با ما همراه بوده و این صحنه‌های زیبا را مشاهده کنید. علاقه‌مندان دنیای فوتبال یقینا از مشاهد‌ه‌ی این کلیپ‌ها لذت خواهند برد.

دانلود-کلیپ-محمد-صلاح

کلیپ شماره ۱: گل‌های فراموش نشدنی محمد صلاح

مدت زمان: ۱۰ دقیقه و ۴ ثانیه | تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۱ میلیون

این کلیپ محمد صلاح که برای شما آماده کرده‌ایم، فراموش نشدنی‌ترین گل‌های وی را به نمایش می‌گذارد. این صحنه‌ها مربوط به قهرمانی و نایب قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس طی دو فصل اخیر و همچنین گل‌های حساسی هستند که محمد صلاح برای قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. مجموعه‌ای از گل‌های مهم این بازیکن برای مصر نیز مدنظر بوده است و می‌توانید در یک کلیپ ده دقیقه‌ای از تماشای آن ها لذت ببرید.

info

Mohamed Salah Hamed Mahrous Ghaly is an Egyptian professional footballer who plays as a forward for Premier League club Liverpool and the Egypt national team. Considered one of the best players in the world, he is known for his finishing, dribbling, and speed.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

کلیپ شماره ۱: گل‌های فراموش نشدنی محمد صلاح

دانلود با حجم ۲۰۸.۵۷ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو