دانلود کلیپ های نیمار

منبع: دانلود ها

95

1399/11/9

15:18


دانلود همه کلیپ‌های نیمار – Neymar Jr

| کلیپ نیمار نابودگر همه در سال ۲۰۲۰ اضافه شد |

دانلود-کلیپ-نیمار

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور بازیکن اهل کشور برزیل است که از همان کودکی موردتوجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن ۲۸ ساله با بازی برای تیم سانتوس موردتوجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و طی ۴ فصل حضور در این تیم، توانست که ۶۸ گل مهم برای این تیم به ثمر رسانده و مثلث هجومی خطرناکی را با همراهی لیونل مسی و لوئیس سوارز رقم بزند. این بازیکن هم‌اکنون در تیم پاری سن ژرمن فرانسه توپ می‌زند و عملکرد درخشان و بهتری نیز داشته است. بازی‌های وی برای تیم ملی برزیل نیز خالی از لطف نیست و همواره یکی از ارکان موفقیت تکنیکی‌های برزیلی بده است. نیمار یک بازیکن تکنیکی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، می‌توانست در کنار رونالدو و مسی از بهترین بازیکنان لقب بگیرد.

نیمار ۱.۷۵ متر قد دارد و افتخارات زیادی را با تیم‌های بارسونا و پاری سن ژرمن ثبت کرده است. در این کلیپ ما به مهارت‌های ناب این بازیکن پرداخته و بهترین گل‌های وی را نمایش می‌دهیم. او در لیگ ۱ فرانسه و لالیگا اسپانیا افتخارات زیادی را رقم زده است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز توانسته است که با بارسلونا قهرمان شود.

دانلود-کلیپ-نیمار

کلیپ شماره ۱: نیمار نابودگر همه در سال ۲۰۲۰

مدت زمان: ۱۰ دقیقه و ۳۵ ثانیه | تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | میزان بازدید در یوتیوب: ۴.۵ میلیون

این کلیپ به‌صورت کامل به مهارت‌ها و گل‌های نیمار در سال ۲۰۲۰ می‌پردازد. نیمار بازیکن تیم پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۰ روزگار خوشی را گذرانده است و گل‌های وی برای نایب قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نیز بسیار مهم بوده است. قصد داریم در این کلیپ خاص که ۴.۵ میلیون در یوتیوب بازدید داشته است، به عملکرد نیمار در سال گذشته بپردازیم و ببینیم که در شرف ۳۰ سالگی، دوران فوتبال خودش را چگونه به جلو خواهد برد.

info

Neymar da Silva Santos Júnior, known as Neymar, is a Brazilian professional footballer who plays as a forward for Ligue 1 club Paris Saint-Germain and the Brazil national team. He is widely regarded as one of the best players in the world.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

کلیپ شماره ۱: نیمار نابودگر همه در سال ۲۰۲۰

دانلود با حجم ۲۶۴.۲۵ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو