کادوی روز عشق برای همسرم چی بخرم؟

منبع: نیک شو

167

1399/11/9

20:16


با ورود به فروشگاه اینترنتی موتن رو دیگر نباید هیچگونه نگرانی در مورد خرید کادوی ولنتاین یا هدیه برای مناسبت‌های خاص داشته باشید. موتن رو برای مناسبت‌های مهم محصولات خاص و فوق‌العاده‌ای را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. با نزدیک شدن به روز ولنتاین که در تاریخ 14 فوریه است و در فرهنگ مسیحیت روز عشاق نام دارد، زوج‌ها به مناسبت عشقشان، برای هم کادو می‌خرند. اگر شما هم به مناسبت ولنتاین قصد هدیه دادن به همسر یا دوست خود را دارید؛ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم یک هدیه خاص را در کمترین زمان پیدا کنید. پس حتما این راهنمای خرید هدیه برای ولنتاین را بخوانید.

 

کادو ولنتاین دخترانه و زنانه

همه خانم‌ها با هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند، هر چقدر هم که سخت‌گیر و مشکل‌پسند باشند. قبول داریم که خریدن هدیه برای خانم‌ها ممکن است به همان‌ اندازه که جذاب است، مشکل هم باشد؛ اما در ادامه قصد داریم با معرفی خاص‌ترین محصولات موتن رو، کار شما را راحت کنیم:

کادوی روز عشق برای همسرم چی بخرم؟

خرید لوازم آرایشی

لوازم آرایشی جزو آن دسته از هدایایی است که به هیچ عنوان محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد و خانم‌ها با دریافت آن بسیار خوشحال می‌شوند. برخی از بهترین محصولات مرتبط با این دسته را در ادامه معرفی می‌کنیم:

 

1-ریمل ضد آب بورژوآ مدل Push Up

ریمل ضد آب بورژوآ با فرمول منحصر به فردی که دارد تاثیری بی‌نهایت زیبا و جذاب را در چشم‌ها ایجاد می‌کند. این محصول با رنگدانه های مشکی خود، مژه‌ها را حجیم و مشکی می‌کند. لازم به ذکر است که این محصول از برند بورژوآ بدون پارابن بوده و مناسب برای افرادی است که چشم‌های حساس دارند.

 

2-پنکیک مخملی مات پیررنه مدل Compact

پنکیک پیررنه با بافت نرم و مخملی خود، علاوه بر اینکه پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد، دارای دوام مناسبی نیز هست. علاوه بر این، با داشتن مواد معدنی، روغن زیتون و جوجوبا باعث تغذیه پوست نیز می‌شود.

 

3-رژ لب مدادی مات دبی

این محصول باکیفیت، مناسب خانم‌هایی است که به رژ لب‌های مات علاقه دارند. رژلب مدادی مات دبی بافت نرم و سبکی دارد و رنگ‌های زیبایی را روی لب می‌نشاند. ماندگاری بالا و پوشش دهی مناسب و یکدستی دارد و پس از استفاده حالت ماتی را روی لب به جای می‌گذارد. رطوبت رسان لب‌ها نیز هست و از خشک شدن لب‌ها کاملا جلوگیری می‌کند. این محصول ساخت کشور ایتالیا است.

 

خرید عطر و ادکلن زنانه

مطمئن‌ترین هدیه ولنتاین برای خانم‌ها عطر است. هر فردی رایحه مختلفی از عطر از جمله عطر شیرین و خنک و عطر تلخ با بوی گرم را می‌پسندد. شاید انتخاب عطر کار دشواری باشد و ندانید طرف مقابلتان چه رایحه‌ای را دوست دارد، به همین دلیل ما دو مورد از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه گروه عطر و ادکلن موتن رو را به شما معرفی می‌کنیم:

کادوی روز عشق برای همسرم چی بخرم؟

1- ست دو عددی ادوپرفیوم و اسپری دئودورانت زنانه لا ریو مدل Fleur De Femme

ست دو عددی ادو تویلت و اسپری دئودورانت زنانه لا ریو مدل GREY POINT یکی از پک‌های خوشبو کننده برند لهستانی لا ریو است. این پک دارای 1 عدد اسپری دئودورانت با حجم 150 میل و 1 عدد ادو پرفیوم مناسب برای بانوان عزیز با حجم 90 میل است. با اسپری این محصول بوی خوش نارنج، نت‌های گیاهی را احساس خواهید کرد، هنوز سرخوش از این رایحه دلنشین هستید که این بو جای خود را به چوب سرو، گل رز، گل یاسمن و مرکبات می‌دهد و حس شادابی و سر زندگی را در شما دو چندان می‌کند.

 

2-ادو فرش زنانه نینا ریچی مدل Nina L’Eau حجم 80 میل

ادو فرش زنانه نینا ریچی مناسب استفاده برای مدت زمان کوتاه است، زیرا غلظت کمی دارد. این عطر دارای طبع خنک و شیرینی است که در روزهای گرم سال نشاط و آرامش را به ارمغان می‌آورد.

 

خرید لوازم شخصی برقی

از آنجا که خانم‌ها تقریبا روزانه از لوازم شخصی برقی (فیس براش، اتو مو، بند انداز برقی، برس حرارتی، سشوار و …) استفاده می‌کنند، خرید جدیدترین و بهترین مدل این محصولات می‌تواند آن‌ها را بسیار خوشحال کند. برخی از بهترین محصولات مرتبط با این دسته که در موتن رو موجود هستند را در ادامه معرفی می‌کنیم:

 

1-بند انداز نیو نایس مدل NW-1712

بند انداز ایتالیایی نیو نایس با طراحی ارگونومیکی که دارد، اصلاح صورت و بدن را بسیار آسان کرده است. همچنین برای جلوگیری از پارگی مداوم نخ، این دستگاه پیچ‌هایی برای تنظیم میزان کشش نخ دارد و دارای جنس مرغوبی از فنرهای نگهدارنده نخ نیز هست. از دیگر مزیت‌های خرید این دستگاه می‌توان به قرارگیری لامپ بر روی دستگاه اشاره کرد که باعث روشن‌تر شدن محل اصلاح می‌شود.

 

2-فیس براش سونیک مگنت کیوت اسکین شارژر مدل Vibrasonic f900-قرمز

با بالا رفتن میزان آلودگی هوا و استفاده از مواد آرایشی شیمیایی، پوست در معرض آلودگی و آسیب قرار می‌گیرد. به همین دلیل باید به بهداشت پوست توجه بیشتری شود. یکی از بهترین محصولات، برس پاکسازی کیوت اسکین شارژر است که با شارژر آهنربایی، تایمر موضعی و جنس بدنه لطیفی که دارد، ابزاری کاربردی برای پاکسازی و محافظت از پوست محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که این دستگاه کاملا ضد آب بوده و از گواهی IPx6 برخوردار است و می‌توان از آن هم در فضای خشک و هم زیر دوش استفاده کرد.

 

کادو ولنتاین پسرانه و مردانه

خرید بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان آن‌قدر که شما فکر می‌کنید سخت نیست؛ فرقی هم نمی‌کند که هدیه برای شوهر، نامزد، دوست، پسر یا حتی برادر شما باشد. موتن رو با پیشنهاد هدیه خاص برای آقایان کار شما را راحت کرده‌ است:

 

خرید لوازم شخصی برقی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایان لوازم شخصی برقی است. از بهترین لوازم شخصی‌هایی که می‌توان به آقایان هدیه داد می‌توان به ماشین‌های اصلاح و موزن‌های گوش و بینی و ابرو اشاره کرد.

 

1-ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890 ضد آب است و به کمک آن می‌توان اصلاح مرطوب داشت. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به برس تمیز کننده، تیغه‌های قابل شستشو، اصلاح کاملا یکپارچه، قابلیت شارژ شدن و استفاده بدون برق و وزن پایین اشاره کرد.

 

2-موزن گوش، بینی و ابرو پرومکس مدل 3260

موزن پرومکس مدل 3260 دارای دو سری و یک شانه‌ قابل تنظیم، لامپ برای روشن کردن موضع اصلاح و پایه‌ی نگهداری برای اصلاح کردن موهای گوش، بینی و ابرو عالی است. سری کوچک و چرخشی آن مخصوص اصلاح موهای داخل بینی و گوش طراحی شده و سری تریمر، همراه با شانه برای کوتاه و مرتب کردن موهای ابرو کاربرد دارد. همچنین این دستگاه ضد آب است و قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد.

 

خرید عطر و ادکلن

یکی دیگر از بهترین هدایای ولنتاین برای آقایان عطر و ادکلن است. انتخاب عطر برای آقایان پیچیده نیست و با چند حدس ساده می‌توان رایحه و برند مورد علاقه آن‌ها را شناخت. از بهترین و معروف‌ترین عطر و ادوکلن‌های مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1-ادو تویلت مردانه امپر مدل Espada Nero حجم 100 ميل

یکی از بهترین عطرهای مردانه، ادو تویلت مردانه امپر مدل Espada Nero است که با بوی خوشش توانسته است سخت‌ترین سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. شیشه عطر آن را خاص‌تر کرده و طراحی آن جذابیتش را بیشتر کرده است.

 

2-ادوکلن مردانه آرامیس مدل 900 حجم 100 میل

ادوکلن مردانه آرامیس مدل 900 تولید شده از برند آمریکایی است که قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول با طبع گرم و رایحه تلخ برای آقایانی که این رایحه را می‌پسندند، بسیار ایده آل است. شیشه شکیل و زیبا و رایحه خوش این محصول می‌تواند هدیه بی‌نظیر ولنتاین برای عزیزانتان باشد.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو