دانلود بازی The Medium برای کامپیوتر – نسخه CODEX و GOG

دانلود بازی The Medium برای کامپیوتر – نسخه CODEX و GOG


منبع: دانلود ها

93

1399/11/9

21:20


بازی The Medium یک تجربه‌ی سوم شخص در سبک ترسناک و روانشناختی است که همراه با یک گیم‌پلی دوگانه واقعیت روایت شده و با موسیقی اصیلی که توسط آرکادیوز ریکوسکی نواخته شده است، ارائه می‌شود. وظیفه‌ی شما کشف رمز و راز تاریکی است و این در حالی است که تنها یک مدیوم می‌تواند آن‌ها را حل کند. شما باید دنیای واقعی و دنیای ارواح را به‌صورت همزمان جستجو کرده و ببینید که چه اتفاقاتی در آن جریان دارد. از توانایی‌های خود برای حل معماهای هر دو جهان استفاده کرده و اسرار عمیق بازی را یک به یک پیدا کنید. شما باید در مواجهه با The Maw از توانایی‌های خود استفاده کرده و اجازه ندهید که روی شما کنترل داشته باشد.

اسرار بازی عمیقا ناراحت کننده هستند و می‌توانند روی شما تاثیر بگذارند. شما در این بازی توانایی‌های خاصی دارید که در جهان بازی تنها به افراد خاصی داده شده است. باید بین سفر و واقعیت سفر کرده یا اینکه همزمان آن‌ها را جلو ببرید. وقتی که در خارج از بدن خود قرار گرفته و به دنیای ارواح سفر می‌کنید، می‌توانید از این وضعیت برای بررسی مکان‌هایی استفاده کنید که در دنیای واقعی قابل دسترسی نیستند. برای زنده ماندن در جهان ارواح و دوری از خطرات اخروی آن، می‌توانید سپرهای انرژی ایجاد کرده و انفجارهای قدرتمندی را داشته باشید.

The Medium PC-CODEX | GOG | FitGirl Repack | DODI Repack

دانلود-بازی-The-Medium

داستان بازی The Medium بسیار مبهم جلو می‌رود و شامل یکسری نکات اخلاقی است که ممکن است هر بازیکنی را اذیت کند. همه چیز متفاوت از چیزی است که انتظارش را دارید و باید به جنبه‌هایش دیگری نگاه کنید. شما به‌عنوان یک مدیوم، باید بیش از دیگران بتوانید همه چیز را تجربه کرده، شنیده و اتفاقات را نظاره کنید. دیدگاه‌های جدید خود را برای درک بهتر اتفاقاتی که در پیرامون شما رخ می‌دهد، به کار بگیرید. همه چیز در حال تغییر است و شما باید این موضوع را درک کنید. گیم‌پلی بازی چیز کاملا جدیدی است که تاکنون نمونه‌ی آن را ندیده‌اید. این گیم‌پلی شما را در هر دو جهان قرار می‌دهد و زمان نیاز خواهید داشت تا کاملا با آن مچ شوید.

دنیای فیزیکی و دنیای ارواح را باید به‌صورت همزمان جلو ببرید و از تعاملاتی که بین آن‌ها وجود دارد، برای حل معماهای دوگانه واقعیت بازی استفاده کنید. از این توانایی‌ها باید برای باز کردن مسیرهای جدید و بیدار کردن خاطراتی که در گذشته قرار دارند نیز می‌توانید استفاده کنید. دنیای ارواح، درواقع همان بازتابی آیینه‌ای مانند، از تاریکی واقعیت خودمان است. این مکان دلهره‌آور بوده و اعمالی در آن رخ می‌دهد که ناراحت کننده است. اسرارهای شیطانی در آن وجود دارد و می‌توانند شکل قابل نمایش به‌خود بگیرند. The Medium اثری است که عاشقانه ژانر ترس بیش از هر بازی دیگری باید به سراغشان بروند.

info

Discover a dark mystery only a medium can solve. Explore the real world and the spirit world at the same time. Use your psychic abilities to solve puzzles spanning both worlds, uncover deeply disturbing secrets, and survive encounters with The Maw – a monster born from an unspeakable tragedy..

The Medium is a third-person psychological horror game that features patented dual-reality gameplay and an original soundtrack co-composed by Arkadiusz Reikowski and Akira Yamaoka.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64bit version only)

Processor: Intel® Core™ i5-6600 / AMD Ryzen™ 5 2500X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: @1080p NVIDIA GEFORCE® GTX 1650 Super or GTX 1060 / Radeon™ R9 390X

DirectX: Version 11

Storage: 55 GB available space

Sound Card: DirectX compatible, headphones recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64bit version only)

Processor: Intel® Core™ i5-9600 / AMD Ryzen™ 7 3700X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: @1080p NVIDIA GeForce® GTX 1660 Super / Radeon™ RX 5600XT | @4K NVIDIA GeForce® RTX 2080 or RTX 3060 Ti / Radeon™ RX 6800

DirectX: Version 12

Storage: 55 GB available space

Sound Card: DirectX compatible, headphones recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی The Medium-CODEX:

در حال آماده سازی…!

—————-

دانلود بازی The Medium-GOG:

در حال آماده سازی…!


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو