حمید خواجه‌نژاد ، مدیر روابط عمومی معاونت سیمای سازمان صداوسیما ، در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به اظهارات حسین کرمانپور ، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، که به‌طور تلویحی مدعی شده است، ابتلای مهرداد میناوند به کرونا به دلیل حضور در برنامه تلویزیونی بوده است و آخرین هم نخواهد بود، خاطرنشان کرد: حضور آقایان میناوند و انصاریان مربوط به سیما و برنامه‌های رسانه ملی نبوده و ما میزبان این عزیزان در ویژه‌برنامه شهرآورد تهران نبوده‌ایم؛ این دو بزرگوار در یکی از برنامه‌های تلویزیون اینترنتی حضور داشتند و همان‌طور که قبلا هم تاکید کرده‌ایم، تولید برنامه‌های ضبطی و زنده در استودیوهای صداوسیما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. 

مدیر روابط عمومی معاونت سیما همچنین اظهار کرد: در استودیوهای صداوسیما مواد ضدعفونی در دسترس همه همکاران و مهمانان است و استفاده از ماسک هم برای همه افراد اجباری است. فضای استودیوها هم به صورت دوره‌ای ضدعفونی می‌شود. در فضای استودیوها هم چنانچه فاصله اجتماعی لازم رعایت شده باشد، برای توجه به بحث زیبایی‌شناسی، ماسک برداشته می‌شود اما اگر برنامه همزمان میزبان چند مهمان باشد، این توصیه اکید وجود دارد که از ماسک استفاده شود. همچنین در پشت صحنه همه همکاران حتما از ماسک استفاده می‌کنند. 

خواجه‌نژاد بار دیگر با اشاره به توییت مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی تاکید کرد، «اینکه عنوان کرده‌اند در چندین برنامه شرکت و ملاحظه کرده‌اند که پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود، به هیچ وجه صحت ندارد؛ چراکه هم خود مرکز بهداشت صداوسیما و هم ستاد ویژه کرونا در حوزه ریاست، به‌جد، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های ضبطی و زنده نظارت دارند.»

وی ادامه داد: روزانه همکاران بهداشت سازمان صداوسیما در مبادی ورودی سازمان صداوسیما مستقر هستند و از طریق دستگاه تب‌سنج دمای بدن مراجعان و همکاران را کنترل می‌کنند. این نظارت در ورودی پخش شبکه‌های سیما و محلی که استودیوهای سیما هم قرار دارند، جدی است تا اگر کسی علایمی داشته باشد از حضورش در پخش و استودیوهای سیما جلوگیری شود.

مدیر روابط عمومی معاونت سیما یادآور شد، برخی رسانه‌ها از عکس حضور این دو ورزشکار در برنامه «شوتبال» مربوط به اردیبهشت سال گذشته و همچنین عکس‌ها و ویدئویی‌هایی از حضور این دو عزیز در برنامه‌هایی خارج از صداوسیما، برای ادعاهای مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی استفاده کرده‌اند، که به‌اشتباه، ذهن مخاطب را متوجه برنامه‌های سیما کرده است.

خواجه‌نژاد در پایان ضمن طلب غفران و آرامش برای زنده‌یاد مهرداد میناوند، برای علی انصاریان هم سلامتی عاجل آرزو کرد.