دانلود بازی TOHU برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دانلود بازی TOHU برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW


منبع: دانلود ها

136

1399/11/11

00:52


بازی TOHU را می‌توانیم یک تجربه ماجراجویانه کاملا نوین بدانیم که در میان جهانی از سیارات عجیب و غریب و شگفت انگیز جریان دارد. شما نقش یک دختر کوچک را خواهید داشت که به وسیله یک شی خاص، می‌تواند محیط‌های زیبای بازی را جستجو کرده و معماهای آن را حل کند. تمام این چالش‌ها و معماها حقایق جهان بازی را به نمایش می‌گذارند و شما باید قدرت مرموز آن‌ها را کشف کرده و بتوانید کنترل دنیا را برعهده بگیرید.

بازی TOHU دارای مکان‌های زنده و ذابی است و با شخصیت‌های جذابی هم ملاقات خواهید داشت. آن‌ها می‌توانند در حل معماها به شما کمک کنند. دخترکی که شما کنترل وی را برعهده دارید، بسیار سبک و زیرک بوده و می‌تواند به مناطقی از جهان دست یابد که شخصیت‌های دیگر قادر به این کار نیستند. شما می‌توانید با دوست مکانیکی خود نیز همراه شده و به شخص دیگری تبدیل شوید. اگر به حمل چیزهای سنگینی نیاز دارید، این افراد می‌توانند به شما کمک کنند.

TOHU PC-SKIDROW

دانلود-بازی-TOHU

در بازی TOHU باید به سیاره‌های مختلف سفر کرده و جهان زیبا و پر جزئیات آن‌ها را تجربه کنید. شخصیت‌های عجیب و غریب در این سیاره‌ها نیز انتظار شما را می‌کشند. ملاقات‌هایی را خواهیم داشت که در پیشبرد داستان بازی نقش مهمی دارند. شما باید از عقل خود استفاده کرده و چالش‌های منحصربه‌فرد بازی را تجربه کنید. در این اثر یک موسیقی روح‌نواز توسط کریستوفر لارکین نواخته می‌شود که به‌خاطر فیلم Hollow Knight برنده موسیقی متن شده است. طراحی گرافیکی بازی نیز سرشار از المان‌های هنری است و اگر فرصت داشته باشید، می‌توانید جزئیات متعدد آن را نظاره کرده و از کشف رازهای آن لذت ببرید. حرکت شخصیت‌ها هم تاثیرگذار بوده و برای کی بازی ویدیویی کژوال می‌تواند قابل قبول باشد. سیاره ماهی‌ها اتفاقاتی دارد که فقط مخصوص چنین دنیایی است و کم کم به حضور در چنین سیاره‌ای عادت خواهید کرد.

info

Experience a brand new adventure game set amongst a world of weird and wonderful fish planets. Explore beautiful environments and solve intricate puzzles as a little girl, joined by her mechanical alter-ego, Cubus. Together they will discover the truth about themselves and the mysterious Sacred Engine that powers their world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel i3 3.3 GHz or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB) or Radeon R9 285 (2048 MB) – Integrated GPUs may work but are not supported.

DirectX: Version 9.0c

Storage: 13 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی TOHU-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو